• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

de volgende onzin.... puntjes van uurhitter?? sinds wanneer heb je die dan?
nodig hebben? ik regel mijn eigen zaakjes... kan jij nog wat van leren.
mijn dagen kunnen al niet stuk omdat ik alles zelf beslis, daar heb ik een droeftoeter als jij al helemaal niet voor nodig.
zeker niet met die onzin, onwaarheden en leugens die je loopt te verspreiden.
enige wat je blijkbaar weet van me.... is dat ik in suriname zit.... daar houdt het mee op ook
 
Ja je eigenzaakjes je moestuin??maar idd zijn je eigen zaakjes! Ik weet net zoveel van jou dan jij van mij maar je weet t allemaal zo goed toch van je zogenaamde bronnen? ik heb geen bronnen nodig ik zie alleen al wat je uitkraamt tegen iedereen in de chats en hier op t forum datum en tijden staan er bij daar trek ik mijn conclusie uit zegt genoeg btw ;) maar hup snel weer focussen op je puntjes he en laat me nu met rust met telkens weer met je onzin dan wil ik weer antwoorden en zo ;) dan haal je dadelijk nog geen punten dus doe je zelf en mij een plezier.....IMG_20201018_005325.jpg
 
ik heb geen bronnen nodig
je hele gedrag laat al genoeg zien.
je ziet wat ik uitkraam in chats en op forum? boeit me dat? nee niet echt.
is het tegen jouw gericht? totaal niet.. dus wat is jouw probleem eigenlijk? dat je je eigen bemoeit met iets van anderen?
en nee ik stop niet omdat jij dat toevallig wilt.
je hebt niets over mij te vertellen, wat ik wel of niet mag en kan...
je denkt dat je heel wat bent om mij te vertellen wat ik zou moeten doen??
vergeet het maar lekker.
ik post lekker wanneer ik wil
btw ik heb al meer puntjes weggegeven dan jij ooit behaald hebt :D als je er dan toch zonodig over moet beginnen
 
Uhu ja hoor mop blablabla hoe weet je dat kun je op mij account kijken? En ik reageer op jou onaardige houding ja wat je tegen mij roept boeit me geen reet maar wel wat je tegen kinderen van 15 of jonger bleert omdat ze iets vragen in een groepstelegram en hier en jij je geroepen voelt om je ongezouten menig te geven, wie heeft jou king hassan gemaakt hier dan? Daar bemoei ik me mee grote vent hoor tegen 15 jarige of jonger in real life had ik je allang opgegeten geloof me ben niks kan niks naar bully,s zoals jij heb ik heel graag geloof me. Wat geeft jou het recht om mensen zo te behandelen? En daar bemoei ik me mee ja en je kun t triest vinden i don,t care ik vind jou triest door mensen altijd maar te kleineren! Dan voel je je pas echt goed he? want je blijft t doen keer op keer tja en dan zeg ik er wat van dus wen er maar aan of hou eens een keer je je grote gif koker dicht dan hoor je en zie je me niet.
 
3x zo je kunt tellen knap hoor wel 3x verschillende tekst he maar ik refereer naar jou maar dan snap je weer niet he ouwe ......piep
 
15 of jonger? dus je beweert van iedereen maar de leeftijd te weten?? das pas triest
ik mag hier posten wat ik wil binnen de regels, wie ben jij om te vertellen dat ik iets niet mag?
en ga aub niet beginnen over real life... want in real life zou je het nog geen minuut uithouden tegen mij.
opgegeten :D je kent me niet eens maar je denkt me wel aan te kunnen?? vergeet dat maar missy... you are way out of your league.
wie behandel ik waar en hoe?? je opmerking raakt kant nog wal.
waar kleineer ik iemand dan? behalve dat domme gezeur van jou?
schijnbaar voorbeelden genoeg aangezien je keer op keer zegt?
je leeft je eigen maar uit met wat je wilt.. mij boeit het toch geen reet wat een dom wicht zegt.
je hebt al bewezen totale onzin te vertellen en doodleuk te liegen over diverse dingen... so who cares about you.
ach je vergelijking van mij met walter boeit me niets.... moet ik nu wakker liggen omdat een dom iemand wat vind?
is al triest genoeg dat je dat uberhaupt denkt..

voor de rest nog wat? of ga je nog wat extra's verzinnen?
 
Pfffff weer bla bla bla ja kinderen van 15 en jonger daar kick je op en dat als oud ventje dan voel je je trots he? En weet niet van iedereen de leeftijd staat in mn vorige post ook jonge en oudere kinderen he leren lezen is heel moeilijk voor je blijkbaar ,maar zeker er al 4 gesproken die 15 en jonger waren. En die door jou afgezeken zijn! knap hoor als ouwe vent echt je mag echt trots zijn op jezelf! en out of your league zeg jij whaha Je ligt de hele dag in je hangmat en af en toe pluk je fruit van je landje en de rest van je tijd zit je hier poehpoeh daar zul je moe van woorden zeg ! Ik nodig je uit op mijn kosten zelfs en serieus is geen bs meen het echt kom je nog halen ook en zorg voor je onderdak hier ,het is alleen jammer dat je alleen achter je schermpje zn held bent. Had heel graag die uitdaging aangegaan. En jij mag idd schrijven wat je wil binnen de regels maar het treiter gedrag wat je dagelijks vertoont is gewoon triest en vooral in deze tijd en aangezien inno dat ok vind mag ik daar binnen de regels mijn MENING over uiten dat doe jij namelijk ook en zal dat zeker net als jij ook blijven doen. Dus blijf vooral door treiteren en je ongezoute mening geven dan doe ik dat ook ;)
 
en weer denk je alles te weten van iedereen. triest gewoon
afgezeken zijn??? of niet met de waarheid om kunnen gaan?
je kan roepen en noemen wat je wilt... bewijs het maar eerst.
en alweer loop je mijn leven in te vullen waar jij over duidelijk dus jaloers op bent want je blijft er maar over doorgaan.
stoere woorden om met een lockdown iemand te willen halen in een ander land.. hoe droevig moet je dan zijn... een echt intenetheldje ben je.
treiter gedrag? dagelijks?? kom maar op met je feiten dan, want blijkbaar heb jij hele lijsten van mijn dagelijkse treiter gedrag.
ik treiter niet.. ik geef feiten
mijn mening?? is wel gebaseerd op feiten, iets waar ik jouw nog nooit op heb kunnen betrappen om te gebruiken.
owja 1... dat ik in suriname zit... boehoehoe toch nog 1 gevonden.

nog meer dom gezeur en gejank?
en als je iets had over of tegen mij?? jouw kennende? had je dat wel gerapporteerd... dus blijkbaar heb je helemaal nietzzzzzzzzzzzzz
precies ook wat je mening waard is..nietzzzzzzzzzzzzzzz
 
Jouw kennende?? nou je kent me niet,dus nee ben niet zoals jij met mensen melden zodra je de kans krijgt! Die het puur doet om te treiteren!!! EN Je portie aandacht op deze manier moet halen nogmaals triest echt triest! Je bent en bully en je verdoezelt het door te zeggen ze kunnen niet tegen de waarheid!! Jouw "waarheid" ja want jouw mening is hier het enige wat telt blijkbaar. Lees ff je achterlijke reactie op een vraag van iemand die vrienden zoekt dat is geen "waarheid"maar een contact gestoorde die antwoord geeft. Je kunt ook niks schrijven en klaar maar nee.....is zeker ook uit mn duim gezogen? en bij elk event heb je ook geen ruzie op de chat? is zeker ook verzonnen? je gelooft alleen je eigen contact gestoorde waarheid en dat is prima maar hou die lekker voor je en zo niet kun je een reactie verwachten. Hier ook was niks aan de hand en hup kom je weer met je gezeik. En je kunt het bij mij neerleggen dat ik jank maar i don,t care i love it ;) maar dat vind je natuurlijk niet zo leuk als de jonkies afzeiken .En de lockdown en kun je je nu achter schuilen maar het is niet voor eeuwig hoor;) ,ooit gaat het normale leven weer in en dan ben je van harte welkom. Maar ja te schijterig waarschijnlijk! maar mijn aanbod staat waarneer het toegestaan is en jou uitkomt. #Held
 
blablabla weer totaal niets.
behalve de eindeloze domme tg's van f....a die die speler elke keer stuurt omdat die te lui is om het via stad of chat te regelen.
is dat het beste wat je hebt??? diep triest weer.
ik heb me hele leven in die buurt gewoond... ik weet precies wat jij er voor 1 bent.
je aanbod is net als je woord... nutteloos en totaal niet betrouwbaar, dat heb je keer op keer laten weten.
maar als jij de poen hebt? kom maar hierheen, die blanke is makkelijk te vinden hier.
mijn leven gaat gewoon door... want waar ik zit is geen corona :D
voor de rest??? grote mond, diep bedroevend feitje dat iemand elke keer maar rondgaande tg's verstuurd voor absoluut nix
veel leugens en onwaarheden, en dan maar stoer doen over real life.
erg lachwekkend.. je hebt dus gewoon nix
schijnbaar ben je gewoon erg jaloers... je hebt het elke keer over mijn leven, waar je overduidelijk niets van af weet.
je hebt het over mijn zogenaamde gedrag ingame en op forum waar je volgens eigen zeggen zat info van hebt met datum en tijd?
het zit je echt dwars?? :Dow je bent zo zielig
 
Laatst bewerkt:
erg hoor... jaloers zijn.. en dan midden in de nacht wakker blijven voor je portie aandacht :D
met zo'n karakter valt het niet mee om iemand te vinden:p
 
Haha jammer, ook dat heb ik:Dhet is misselijk makend maar heb een top relatie.Heb je toch nog niet genoeg laten informeren want ook dat is algemeen bekend hier! al een behoorlijke poos ook nog en jij? Ja alleen je 2 handjes moet zwaar zijn voor je he? ;) snap nu je frustratie steeds beter en zo ook je zure karakter. Kom btw graag bij je langs stuur me je adres maar in pmtje heb familie wonen in suriname dus misschien na de corona crisis eens tijd om daar op bezoek te gaan, maar weet zeker dat je fake bent want nu mag ik ineens bij je langs komen maar naar hier ho maar heb je wat te verbergen in nl? Zit je daarom in hutje op de hei daar?. Xxx jes snowflake
 
Bovenaan