• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

En wakker blijven voor jou haha?? je geeft zelf echt te veel credits ;) ik heb een baan die 24/7 doorgaat dus ook nachtdiensten (tja dat ken jij natuurlijk niet) wakker blijven voor jou serieus??? hoe vol kun je van je zelf zijn whahaha
 
onzin en uitvluchten.. meer lees ik niet
je bent niet boeiend genoeg om maar iets over te weten
ik moet naar drama land nl maar je geeft geen adres? hoe dan?
voor de rest... leuke verzinsels weer
 
Drama land te grappig :cool: Je ging er zelf niet op in want oehhh de lockdown bla bla bla hoezo moet ik je dan mn adres sturen ?je durf gewoon niet want wilde zelfs alles betalen en je ophalen. Maar wat ik al zei alleen grote mond in game in rl een totale nietsnut. Mijn nachtdienst zit er op ga heerlijk naar mn huisje tuffen en mijn bedje in kun je eindelijk je oh zo kostbare puntjes pakken truste lieve masta en hopelijk tot snel;)
 
klopt ik wil ook helemaal niet terug naar dat schijtland
en al helemaal niet om een mentaal onstabiel iemand te zien.
liever een nietsnut dan een aandachtzoeker die koekoek is
jij betalen? jij licht anderen in een spel zelfs al op.... laat rl dan maar zitten
heb allang genoeg puntjes.
maar waarom gunnen als anderen dat ook niet doen. :p
 
Goedemorgen grote vriend ;) yessss je hebt je puntjes oh zie je al zitten haha zo trots. Ik licht mensen op nou nou zou graag weten wie dan? maarja ook dat kun je weer niet onderbouwen! Zoveel bs uit je bekkie!! Kom met je feiten en bewijs wacht nog steeds maar helaas nog niets gezien.En geloof me wij zijn in Nl alleen maar blij dat zn nietsnut die alleen zijn handje op kan houden en totaal niks bijdraagt uit zichzelf weg is gegaan er is geen mooiere en betere manier om er vanaf te komen. Dus bedankt daarvoor. Al had ik je erg graag opgezocht om alleen al te kijken wat voor een grote stoere vent je bent in rl. Maar helaas ,Fijne dag nog masta :cool:oh en zie graag je bewijs dat ik mensen hier oplicht dus wacht met smart op je antwoord.
 
Ik heb helemaal geen puntjes joh :(. Wel fijn dat we vrienden zijn uiteraard! Maarre, even serieus, zullen we gewoon even stoppen met deze hele discussie? Het gaat op deze manier ook niet echt gezelliger worden namelijk.
 
Bovenaan