• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

:cool: tuurlijk.. al die events?
en vooraf al zeggen dat je niet bij sommige mensen in een tema wilde zitten, dus het was al besloten.
een leugen dus.
ik heb nooit gezegd de slimste te zijn... wel slimmer dan veel mensen waaronder jij in ieder geval. dat laat je zelf al duidelijk merken.
waarde aan hechten?? boeit me totaal niet.
jij begon met janken... en dan zeuren dat ik doorga??
nee snowflake...dat werkt dus niet bij mij.... misschien proberen bij 1 van die sukkeltjes die altijd achter je aanlopen?
 
Haha snowflake zeg het nepsnowflakje ga nou ajb iets nuttigs doen je land ploegen of en vrouw zoeken of zo ,alleen in je grote mansion in suri lijkt me zo lonely.Zo kom je ook over en ben blij dat je zoveel slimmer bent als dat je maakt tot wie je nu bent blijf ik met alle liefde dom
 
schijnbaar heb ik een snaar geraakt, want je posten worden steeds slechter :D
alweer op de persoonlijke toer waar je dus totaal niets van weet.
en maar door janken en het laatste woord willen..
they can't fix stupid... deal with it
 
HAHA had ook echt niet verwacht dat je het ineens goed zou vinden hoor dat zou schrikken zijn iets positiefs of aardigs uit dat gif kokertje van je brrrrr . Maar Skattie je houding verraad je daaruit maak ik (miss dummy )al een hoop op. Als je een liefdevol persoon om je heen zou hebben zou je niet de "vrolijkerd" zijn die je nu voor doet komen. Hoeveel kleine en grote kids ;) heb je al verbaal aangevallen hier in het spel? Om wat?? Ze mogen niet eens iets vragen want hup zit jij er weer bovenop met je "vriendelijkste" commentaar. Ze zouden er een topic van moeten maken met wie jij al allemaal in de clinch hebt gelegen! Maar nee your the pefect man toch ?Nou masta als er 1 persoonlijk is ben jij het en nogmaals wat je oogst is wat je zaait. We zullen het erop houden dat jij de slimste beste en meest liefdevolle speler van the west bent en ik de meest treurige kansloze niet zonder mijn moedertje kunnende domste jaloerse en jankende speler (zoiets was het toch of mis ik nog iets zou kunnen hoor ben ook zoooo dom he :D) . Ik wil je in iedergeval bedanken voor je input ik heb me weer erg vermaakt hopelijk tot nooit meer horens maar dat zal helaas wel niet en veel geluk met al je puntjes. Enjoy life mr sourpuss i know i will. xXx
 
je surinaams laat veel te wensen over... misschien gewoon mee stoppen, want dit is triest.
mijn houding?? :D feiten noemen is al een bepaalde houding??
wel lachen dat je alweer domme nutteloze dingen loopt te bleren.
je nietswetendheid druipt er vanaf.
dat ik niet in die domme onzin van jou trap zegt niet zo zeer iets over mij, maar meer over jou en je gejank zoals altijd.
is wel lachen die domme opmerkingen van je die kant noch wal raken en uit een zeer grote duim gezogen zijn.
maar goed.. ieder zijn ding... wat jij van mij vindt boeit mij en ik denk zelfs niemand iets...
dus leef je eigen uit met je waanvoorstellingen.
wel triest zoveel commotie omdat jij je puntjes niet kan scoren:D
 
Waar zie jij surinaams dan? haha was in het begin dat ik mi gudu zei, zie het verder nergens staan hoor slimmerd! Overdrijven kun je ook als de beste he ! Ennuhhh zegt mr puntje zelf rot toch op joh zit al zolang hier heb nog nooit meegedaan ,alleen als het me gevraagd werd of leuke events en of puzzels waren.Nogmaals ik heb ze niet nodig :) ik speel gewoon voor de fun heb gelukkig ook nog een echt leven dus laat mij eens ff zien waar ik jank om puntjes aub! Wat zie in alle opmerkingen alleen jou gejank namelijk.
 
skattie zoals jij het gebruikt komt van het surinaams.. tot zover je kennis ervan.
wel vreemd dat wanneer je opeens wel begint te posten je opeens begint te zeuren over wat er gezegd wordt... typisch weer.
ach je hebt een echt leven.... sooooooooooooo overrated die opmerking, en betekend meestal dat je het niet hebt.
alles wat niet conform jouw zielige wensen is, noem jij gejank. je liegt en verteld gewoon de grootste onzin alsof je ook maar iets weet.
is blijkbaar ook een kunst
dus tsjah.....
en het dan hebben over mijn reageren en dan zelf doorgaan...ook lachwekkend. :D
een echte comediant dus... :p
 
Oh en welke domme onzin van mij moet je intrappen dan? Dat blijf je ook maar zeggen maar kom eens op met je feiten dan! Ben toch erg benieuwd,Waar dat gejank en en waar jij in moet trappen staat dus let me know master of truth. En niet terug krabbelen he als je het nergens kun vinden. Geen smoesjes maar feiten zoals jij altijd bleert!
 
Je spoort niet het woord skattie is van en tekenfilm foofur niks met surinaams te maken.Heb zat surinaams personeel die zeggen mi gudu en nooit skattie maar ja jij verzint dat gewoon he np skattie is ineens surinaams haha over dom gesproken
 
Laatst bewerkt:
Geloof wat je wil geloven je hebt zo n top leven dat je hier dag en nacht mee bezig bent whaha waarschijnlijk hou je je handje op want tijd om echt te werken heb je niet en slapen doe je ook al niet maar ik ben de kansloze toch? Haha
 
de onzin die je zelf loopt te vertellen.
als ik je moet vertellen wat?? tsjah they can't fix stupid
ik noem het posten kansloos en je begint gelijk over iemand kansloos noemen.
zegt al genoeg over je kwaliteit van begrijpend lezen.

zat surinaams personeel :D alsof je eigenaar van een groot bedrijf bent.. triest gewoon
skattie komt van skatje = surinaamse slang..... zo leer je nog eens wat.

al weer zo'n domme verzonnen opmerking...
ik post hier dus ik heb geen leven en hou me handje op en slaap nooit
3 onwaarheden in 1 regel... doe je goed.
zegt gelijk alweer dat je totaal niets van me af weet, maar wel alles wilt beweren over me.
is dat genoeg over dat domme gelul van je?? en die onzin leugens?
wat probeer je anderen nu eigenlijk wijs te maken met die bull shit die je over mij loopt te vertellen?
het zit je wel erg dwars he???? dat je van alles moet fabriceren om maar iets te kunnen zeggen
 
Idd they can,t fix stuppid waar is nu mij gejank dan???
en waar moet je zogenaamd intrappen? Wacht nog op je feiten en tja als je wat van je leven maakt kun je personeel inhuren ;) check je bronnen maar ik hoef niets te verzinnen dat doe jij al genoeg hier :D
 
Laatst bewerkt:
je jankt over een post die JIJ verkeerd leest. je jankt over mij en wat jij denkt te weten over mijn leven. en loopt daar de grootste onzin bij te vertellen.
begrijpend lezen is ook een kunst... iets wat jij dus duidelijk niet beheerst.
je hoeft niets te verzinnen???? alles wat je zegt is verzonnen en totale onzin
zeg maar wat ik verzonnen heb dan als je daar zo overduidelijk zeker van bent?

jij bent degene die begint met persoonlijke posts over mij, alsof je me uberhaupt kent??? en loopt te janken als ik je mammie noem... lachwekkend gewoon
 
Blablabla weer geen feiten je lult maar weer wat alleen maar omdat je nu je puntjes niet heb ach ach ach in en in triest. Ga je wekkertje maar weer zetten voor je dierbare puntjes #realgoalsinlife ik ga weer wat belangrijkers doen dan met met jou onzin bezig te houden jelle zet m op he maar pas op hoor geen puntjes pakken want dan word masta boos.
 
o/ bietjuhhhh

ik geef een makkelijke feit en jij doet alsof je gek bent.
ik scoor net 2 puntjes.. niet gezien soms??
wekker zetten??? :D helemaal lachwekkend.... alweer de grootste onzin.

ging jij niet weg??? al 2x?
"Fijne avond nog !zie je vast strakkies nog wel rond dartelen en bléren verheug me erop! Laterssssss
Ik wil je in iedergeval bedanken voor je input ik heb me weer erg vermaakt hopelijk tot nooit meer horens "

betrouwbaar ben je dus niet
 
Woehoee gefelie zit je nu te kwispelen in je hangmat? Wat een prestatie hey echt super knap *klap klap* je zult het nodig mop en het is je gegunt ik zal je mij puntjes van uurhitter ook geven nou dan kan je dag nu al niet meer stuk toch? En nee jij zet je wekker niet he dat doen alleen anderen toch ? Ook dat schrijf je in je posts wel gek dat jij steeds op de gevraagde tijdstippen reageert maar jij voelt dat gewoon en zit niet op je klok te loeren wat een wonderbaarlijk knap mens ben je toch :D Whahahaha
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan