• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

Ach ach ach en dat doe je nu niet door dr weer even te vermelden ? Zit je dwars he dat mn moeder hier ook zit? Je hebt een discussie met mij laat haar dr nou is buiten. Maar snap t al je hebt niets anders dus val je maar in herhaling (erg sterk van je);) migudu je bent zo triest get a life my little sourpusssssy.xXxx
 
doet me totaal niets....
jij haalt haar er altijd bij, dus ik maakte het even makkelijk voor je :D
discussie?? waar zie je die dan?
ach herhaling? dat eeuwige gezeur van je bedoel je?
2 woordjes surinaams kennen is dus ook al te moeilijk voor je.
de wereld draait niet om jou.... in tegenstelling tot wat mammie misschien zegt tegen je :p
laat mij dan maar lekker triest zijn en een ouwe zeikerd.... heb ik in ieder geval een veel beter leven dan jij ooit zal kunnen hebben
 
Haha yeah right 24/7 mensen afzeiken en hier op the west zitten zo jaloers op jou leventje :D omdat je in suriname woont???daar ben je gewoon heen gevlucht omdat ze je hier uitkotsen! Verbaas me iedere x weer dat het bestaat iemand zoals jij ? maar ik moet je nageven je bent wel uniek maar jaloers nee hoor mop nooit geweest ik gun jou en iedereen niets dan goeds. Jaloers ben je als je mensen iets misgunt (dat ligt meer in jou straatje die mindset ik heb alles wat mn hartje begeert) ;) alles wat je geeft is wat je krijgt IMG_20201017_211215.jpg
 
blijkbaar heb je verstand van itchy assholes... fijn voor je.

nog feitelijk iets te vertellen? want het is zoals gewoonlijk weer totale onzin.
iedereen weet wel waarom je het doet.... omdat ik niet in die bull shit en hypocriete gedrag van je trapt.
maar leef je uit... doet me toch niets.
ik kan me eigen echt niet druk maken om wat een labiel iemand vind en doet

ow en jij wat geven?? enige wat jij kan is nemen of janken als je het niet krijgt
 
:cool: lekker joh
hele tijd sinds begin niets vreemd aan de hand.... jij begint mee te klikken en haalt geen punt....en het gezeur begint
inclusief persoonlijke aanvallen.

tsjah het is wat het is.... de enige zure ben jij dus
 
:cool: iemand in zijn waarde laten en dan een ander ouwe zeikerd noemen??
ja dat is een goed voorbeeld van hypocriet zijn.
heb je netjes gedaan weer:D

*SNOWFLAKE ALERT*
 
Haha ik geen punt heb ze niets eens nodig ;) ik werd op het forum gewezen om te lezen hoe vriendelijk je weer bezig bent tegen iedereen en als je heel goed kijkt ben jij degene die gefrustreerd is en mensen uit het niets kanloos noemt.En waarom om dat jij je punten niet haalt :D Je begint ook al seniel te woorden blijkbaar. Je frustratie botvieren via een spelletje projecteer jou tekortkoming niet op mij mr sourpussssss. Fijne avond nog !zie je vast strakkies nog wel rond dartelen en bléren verheug me erop! Laterssssss
 
:cool: je bent niet al te slim?
het posten is kansloos... ik zeg niets over de mensen.. dus je probeerd zelf weer je eigen verhaaltje te maken
zoals gewoonlijk
triest eigenlijk op die manier aandacht te zoeken
btw... ga je volgend event weer van kant wisselen omdat de spelers je niet bevallen??? wie is er gefrustreerd dan :D
 
Haha is mij gevraagt om van kant te wisselen ;) get your facts straight en slim tja dat zeg jij! Onze slimste speler van the west moet ik daar echt waarde aan hechten? En je blijft maar door janken he je mist nu al 2x je puntjes oefff dat moet zeer doen.
 
Bovenaan