• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2.08

DeletedUser6377

Gvd, ik kan niet spelen nu. Beetje asociaal om het niet snachts te doen!
 

Deleted User - 308552

ik kan niet spelen nu. Beetje asociaal om het niet snachts te doen!

Servers zijn weer online, also, jij verwacht dat iemand in duitsland om 3 uur 's nachts op staat om te updaten? Ik denk niet dat jij dat voor je werk over zou hebben, dus verwacht het ook niet van anderen.
 

DeletedUser15117

Niet zeuren maxy, het is altijd overdag. Daarnaast moet iemand dan 's nachts weer die update draaien.
 

DeletedUser15269

ep bij fg's

Ben ik nou de enige die vind dat je als full fg'er best benadeeld wordt door de nieuwe update?
Ik bedoel een duellant heeft met 2 goede duels al 2k ep ofzo.
Een fg'er arbeid de hele dag door de nieuwe update haal je daar minder uit en dan ga je naar het fg en krijg je 4,5 k ep.
Ik vind het mooi dat het maximum lvl omhoog gaat maar ik vind dan dat het ep voor fg's ook wel omhoog mag naar 9-10k.
 

DeletedUser15117

@Nillie Boem: als het niet al een bugfix eerder was, dus ja hij had weer moeten werken.

@tj: Daar heb je eigenlijk wel een punt.
 
Ben ik nou de enige die vind dat je als full fg'er best benadeeld wordt door de nieuwe update?
Ik bedoel een duellant heeft met 2 goede duels al 2k ep ofzo.
Een fg'er arbeid de hele dag door de nieuwe update haal je daar minder uit en dan ga je naar het fg en krijg je 4,5 k ep.
Ik vind het mooi dat het maximum lvl omhoog gaat maar ik vind dan dat het ep voor fg's ook wel omhoog mag naar 9-10k.

wij kunnen nu ook nieuwe jobs :D
...die totaal niets meer opleveren

maar je moet het zo zien: wat wij doen kost 0 ap, fortvechtxp is 'bonus'
 

DeletedUser15944

''bonus'' Waarbij je wel ko kunt gaan dus beetje vergoeding voor de hoge lvls lijkt me toch op zn plaats
 

DeletedUser6801

Misschien moeten ze de maximaal te behalen ep bij fortgevechten afhankelijk maken van je level. 4500 is op level 50 enorm veel, maar als je nu eenmaal level 135 bent, schiet je niet erg op met 4500 ep
 
Bovenaan