• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2.08

The West was ook nooit bedoeld als een spel waarvoor je constant online moet zijn. Nu trekken ze het eindelijk weer wat recht naar het oorspronkelijk passiever spel concept.
 

DeletedUser16096

Zoals ik al zei heb ik dit spel pas leren kennen na het begin van Dakota en was ik bezig met de verloren tijd in te halen. Ik had geen idee dat hier zoveel passieve spelers zaten. Dan is de update en het oorspronkelijk concept gewoon niet aan mij besteed en moet ik dringend op zoek naar een game met meer uitdaging :cool:
 

DeletedUser16097

Wat een kansloos gejank. Vergelijk deze update met de situaties van 2008 en 2012: dan ben je blij dat het eindelijk weer naar een gezond evenwicht teruggaat.

Verwende koters... :blink:

En afzeiken noem jij geen gejank?
 

DeletedUser7902

Mooie update en een mooie aanvulling in het spel. Er zitten een aantal zeer handige dingen bij oa het niet naar het fort moeten verplaatsen is 1 van mijn favorieten. Ik denk dat veel spelers lang uitgekeken hebben naar deze update. Toch moet ik ffe mijn reactie hier kwijt –ja, hier komt het 15 sec arbeid gezeik-

Ik begrijp dat zo een caprise veel geld kost, dat het niet de bedoeling is om deze grens snel te bereiken en dat levelen zo moeilijk mogelijk gemaakt wil worden. Toch heb ik het gevoel dat door deze aanpassing eerder de serieuze premium spelers geraakt worden.

Ik heb dit spel later ontdekt toen Dakota al van start was. Ik speel een spel niet om ergens achteraan te hangen, maar wil zo snel mogelijk bijbenen. Ik heb veel tijd en geld in die 15 seconden arbeid gestoken om te powerlevelen. Sinds de update is de tijd en het geld mij niet meer waard. Wanneer je zo weinig ep en cash verdient, zie ik ook echt het nut van die 15 sec arbeid niet meer in.

Daarnaast zijn ook de aanschaf van nieuwe outfits behoorlijk aangetast. Ik streefde er naar snel cash te verdienen, om betere kleding te kopen om dus meer ervaringspunten uit een opdracht te halen. Momenteel staat de maximum ep bij mij op 26 per 15 seconden, al helemaal niet meer de moeite waard. Ik hoef ook niet meer te investeren in duurdere kleding, want een paar levels hoger met duurdere kleding krijg ik misschien 28 ep plus een hoop gevaar er bij, kan ik net zo goed mijn geld sparen en gewoon de oudere opdrachten doen.

Spelers die een groot deel van hun tijd in dit spel steken worden zo benadeeld en spelers die af en toe online komen bevoordeeld. Ik speel dit spel niet om 1 keer per dag een opdrachtenreeks voor uren aan te zetten, kan ik net zo goed een ander spel gaan spelen waar ik wel actief kan zijn en kan door groeien.
Naar mijn gevoel raak je minder emotioneel betrokken bij dit spel door de grootste drijfveer om online te blijven (in mijn –en veel gevallen- dus die 15 sec arbeid) weg te halen. Ik begrijp dat het net de bedoeling is om levelen moeilijker te maken maar er moet ook voor gezorgd worden dat de uitdagingen niet te ver weg liggen zodat spelers voldoende emotioneel betrokken blijven bij dit spel. Spelers die af en toe een opdrachtenreeks aan zetten, zijn minder emotioneel betrokken en zijn dus ook sneller geneigd om af te haken.

Ik ben sinds ruime tijd actief op meerdere games van innogames en weet uit ervaring dat er bij een update altijd voor een tegenstanders zijn en dat het tijd en aanpassing vraagt. Toch heb ik in dit geval het gevoel dat de 15sec aanpassing gericht is op het verkeerde doelpubliek.

Pomp je geld in reskilldrankje en ga duelleren bleiter. Duurt maar 10 minuten en levert 10x meer op
 

DeletedUser

De update heeft ervoor gezorgd dat er nog minder mensen naar de fortgevechten komen, innogames is goed bezig :no:
 

DeletedUser15117

Ik denk dat dit de komende dagen wel weer zal aantrekken, nu is iedereen nog druk bezig met winkels uitbouwen enzo.
 

DeletedUser4130

Wat is volgens jou de reden dat minder mensen naar een fortgevecht komen, Gunsn ? Wat mij betreft heb ik het nu inderdaad te druk met tijdelijke opdrachten en nieuwe arbeiden testen of het uitbouwen steunen.
 

DeletedUser

Wat is volgens jou de reden dat minder mensen naar een fortgevecht komen, Gunsn ? Wat mij betreft heb ik het nu inderdaad te druk met tijdelijke opdrachten en nieuwe arbeiden testen of het uitbouwen steunen.

Sja dan vergeet je dat er enorm veel mensen al gereskilld zijn naar full handel want iedereen wilt toch leuke wapens en stuff vinden.
Vrij kansloos dat die vindwaarde zo hoog is, gaat nergens over.
 

DeletedUser15117

Heeft daar totaal niks mee te maken ;)

Er is geen rede om aan te nemen dat er door deze update permanent minder mensen naar fg's gaan; mensen van lvl 120 gaan worden weer wat actiever om lvl 150 te halen, arbeiden leveren minder op. Het kan natuurlijk ook gewoon toevallig een wat lagere aantal mensen zijn dat kwam, we kunnen niet na zo'n korte tijd al zeggen dankzij de update er minder mensen naar fg's gaan.
 

DeletedUser

Er is geen rede om aan te nemen dat er door deze update permanent minder mensen naar fg's gaan; mensen van lvl 120 gaan worden weer wat actiever om lvl 150 te halen, arbeiden leveren minder op. Het kan natuurlijk ook gewoon toevallig een wat lagere aantal mensen zijn dat kwam, we kunnen niet na zo'n korte tijd al zeggen dankzij de update er minder mensen naar fg's gaan.

Dan speel jij toch geen wereld 1, duidelijk dat je op premium werelden speelt ;)
 

DeletedUser15117

Ik speel niet op w1, wel op w7. Daar waren gister idd wat minder mensen dan gemiddeld, maar dat aantal is vaker voorgekomen op normale dagen. Daar valt niet aan te zeggen dat er minder mensen naar fg's komen, dat valt sws niet te zeggen na 1 fg. De kans dat het toeval is dan nog heel groot.
 

DeletedUser

Ik speel niet op w1, wel op w7. Daar waren gister idd wat minder mensen dan gemiddeld, maar dat aantal is vaker voorgekomen op normale dagen. Daar valt niet aan te zeggen dat er minder mensen naar fg's komen, dat valt sws niet te zeggen na 1 fg. De kans dat het toeval is dan nog heel groot.

Als je enorm veel gerespecteerde fortvechters ziet omskillen naar handel stel ik me toch vragen bij innogames ;)
 

DeletedUser15117

Daar heb je dan wel een punt ja, de toekomst zal uitwijzen of het voor lang echt minder wordt. Of dat er andere mensen het weer overnemen.
 

DeletedUser15944

Ik zie ook veel mensen reskillen naar iets anders dan fg'er. En dat terwijl inno multiplayer belangrijker wilde maken :hmf:
 
Bovenaan