• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2.08

DeletedUser

Stel je bent level 60 en dan zou je al 6k kunnen krijgen, een beetje veel lijkt me.
Eerlijker zou zijn dat als je van level 130 naar 131 het maximale ep meer omhoog gaat dan als je van level 30 naar level 31 gaat
 

DeletedUser3012

Stel je bent level 60 en dan zou je al 6k kunnen krijgen, een beetje veel lijkt me.
Eerlijker zou zijn dat als je van level 130 naar 131 het maximale ep meer omhoog gaat dan als je van level 30 naar level 31 gaat

Nee juist niet, dan is het hele effect van de exponentiële stijging van het benodigde aantal EP per level weg. Het is juist de bedoeling dat het stijgen in level steeds lastiger wordt.
 

DeletedUser15944

Ja maar nu is het wel beetje veel hoor en het kan er dan bijna niet meer uit fgér te wezen op lvl 130+
 

DeletedUser1963

En maar zeuren dat die levelcap naar 150 moest... nu is dat zover en ligt er een uitdaging, willen jullie het liefste morgen al 150 zijn.. zit je weer met zelfde verhaal. Nu alvast klagen dat hij naar 200 moet? Nu ben je het komende jaar weer bezig.
 

DeletedUser16096

Mooie update en een mooie aanvulling in het spel. Er zitten een aantal zeer handige dingen bij oa het niet naar het fort moeten verplaatsen is 1 van mijn favorieten. Ik denk dat veel spelers lang uitgekeken hebben naar deze update. Toch moet ik ffe mijn reactie hier kwijt –ja, hier komt het 15 sec arbeid gezeik-

Ik begrijp dat zo een caprise veel geld kost, dat het niet de bedoeling is om deze grens snel te bereiken en dat levelen zo moeilijk mogelijk gemaakt wil worden. Toch heb ik het gevoel dat door deze aanpassing eerder de serieuze premium spelers geraakt worden.

Ik heb dit spel later ontdekt toen Dakota al van start was. Ik speel een spel niet om ergens achteraan te hangen, maar wil zo snel mogelijk bijbenen. Ik heb veel tijd en geld in die 15 seconden arbeid gestoken om te powerlevelen. Sinds de update is de tijd en het geld mij niet meer waard. Wanneer je zo weinig ep en cash verdient, zie ik ook echt het nut van die 15 sec arbeid niet meer in.

Daarnaast zijn ook de aanschaf van nieuwe outfits behoorlijk aangetast. Ik streefde er naar snel cash te verdienen, om betere kleding te kopen om dus meer ervaringspunten uit een opdracht te halen. Momenteel staat de maximum ep bij mij op 26 per 15 seconden, al helemaal niet meer de moeite waard. Ik hoef ook niet meer te investeren in duurdere kleding, want een paar levels hoger met duurdere kleding krijg ik misschien 28 ep plus een hoop gevaar er bij, kan ik net zo goed mijn geld sparen en gewoon de oudere opdrachten doen.

Spelers die een groot deel van hun tijd in dit spel steken worden zo benadeeld en spelers die af en toe online komen bevoordeeld. Ik speel dit spel niet om 1 keer per dag een opdrachtenreeks voor uren aan te zetten, kan ik net zo goed een ander spel gaan spelen waar ik wel actief kan zijn en kan door groeien.
Naar mijn gevoel raak je minder emotioneel betrokken bij dit spel door de grootste drijfveer om online te blijven (in mijn –en veel gevallen- dus die 15 sec arbeid) weg te halen. Ik begrijp dat het net de bedoeling is om levelen moeilijker te maken maar er moet ook voor gezorgd worden dat de uitdagingen niet te ver weg liggen zodat spelers voldoende emotioneel betrokken blijven bij dit spel. Spelers die af en toe een opdrachtenreeks aan zetten, zijn minder emotioneel betrokken en zijn dus ook sneller geneigd om af te haken.

Ik ben sinds ruime tijd actief op meerdere games van innogames en weet uit ervaring dat er bij een update altijd voor een tegenstanders zijn en dat het tijd en aanpassing vraagt. Toch heb ik in dit geval het gevoel dat de 15sec aanpassing gericht is op het verkeerde doelpubliek.
 

DeletedUser15117

De 15 sec arbeiden zijn nog steeds de beste optie per actiepunt. Alleen niet meer 4x zo goed, maar zo'n 1,3. Dat lijkt mij heel een heel redelijk voordeel.
 

DeletedUser16097

Akiran, Ik vind dat jij zwaar gelijk hebt. Sins ik begonnen ben met spelen was ik ook op het arbeid gericht, ik probeerde ook de mensen in te lopen. Sins nu is dat bijna onmogelijk gemaakt. Mensen hebben een te groot voordeel, en is nog moeilijker dat voordeel in te halen.

Er moet veel meer geld er ingestoken om het zelfde doel te bereiken wat we eerst behaalde. Ik vind dat het dat niet waard is.

Er zijn vast meerdere spelers die zich beet genomen voelen, zoals ik.
We betalen aan de game,en ze nemen dingen van ons af, zonder dat we daar om gevraagd hadden.

Natuurlijk zijn er ook mooiere dingen bijgekomen dan afgenomen! Maar dit raakt ons wel. En ik zeg overweeg alsjeblieft de 15 sec arbeid! Zodat wij met z'n alle weer kunnen genieten!
 

DeletedUser15117

Ik vind het juist een goede maatregel, of wil je graag dat je na 8 dagen na het begin van de wereld spelers ziet met lvl 120? Dat is pas een achterstand voor 99,9% voor de mensen. Dat moeten we niet willen.
 

DeletedUser4130

Ik sluit me aan bij Glimpse. Vaak wordt vergeten dat ze nu maar 1 actiepunt meer kosten en vroeger 2. Als je dat meerekent leveren ze gemiddeld 30% minder op. Dat is wel wat, maar ze hebben nog steeds hun voordelen tov 10 minuten of 1 uur werken. Bovendien waren ze zo lucratief dat het wel aangepast moest worden. (op enkele minuten tijd kon je 1000 xp en duizenden dollars bij elkaar schrapen, nog eens voor minder AP dan langere arbeiden ook - het was eveneens mogelijk op een belachelijke tijd 120 te halen met enkel 15 sec arbeiden) Als je slim combineert met opdrachten kom je ook al een heel eind.

Het verschil tussen arbeiden en duelleren / fortgevechten is wel groter geworden daardoor, omdat die hetzelfde zijn gebleven. Persoonlijk vind ik dat er wel wat verschil mag zijn, gezien die zaken gewoonlijke meer risico inhouden. We hebben allemaal al wel prachtige rapporten zien passeren van duels voor bijzonder veel xp. Sta er ook bij stil dat je niets verdiend als je verliest, en een verplicht schoonheidsslaapje kan doen als je ko gaat.

Ik ben dus wel tevreden met de uitbalancering, evenals met de andere aanpassingen. Fijne update :) (misschien broodnodig zelfs voor degene die al het langst level 120 zijn)
 

DeletedUser16097

Toch zijn die 1 actiepunten niet vergeten.

Het is meer het geval Dat ik nu 4 x meer euro's er in moet proppen om 5 levels per dag te kunnen stijgen.
 

DeletedUser15117

Toch zijn die 1 actiepunten niet vergeten.

Het is meer het geval Dat ik nu 4 x meer euro's er in moet proppen om 5 levels per dag te kunnen stijgen.

Vanuit gaand dat ze 30% minder opleveren, komen we niet op 4x uit.
Voor hetzelfde geld krijg je dan 70%. Om weer op 100% uit te komen ben je 1,43x zoveel geld kwijt.

Daarnaast ben ik van mening dat de denivellering tussen premium en non-premium een beetje was door geschoten, dus dit helpt om de verschillen weer iets kleiner te maken. Voor de grootste groep is dit dus beter. Zelfs voor de premiumspelers, wat is er leuk aan om in 24 dagen lvl 120 te zijn?
 
Bwa, dat veranderen van die 15sec arbeiden is mss wel wat zuur maar ik vind het wel beter en brengt meer evenwicht in het spel. Je hebt geen spelers meer die ineens door de ranglijst schietn of tonnen geld hebben. Ik heb ook een paar dagen gepowerleveled en dat bracht toch gauw meer dan 120k EP mee en 200K $ (per dag). Normaal doe ik daar een maand over.
Op Colorado doe ik niet mee aan dat powerlevelen. Resultaat: na 6 maanden spelen ben ik nog maar halverwege de EP die ik op dakota in een kleine 2 maanden heb behaald.
Het enige dat ik slecht vind is de timing van de update. Nu zitten er op Dakota gigantische verschillen die zeker niet meer dichtgereden geraken. Was de update gedaan voor de opening van Dakota of Dakota erna geopend zat er meer evenwicht in het spel.
Het verschil tussen premium en non-premium zal idd ook kleiner worden. Ook omdat ik denk dat vele premium-spelers (veel) minder nuggets gaan kopen om bv te powerlvln. Althans ik vind het het niet meer waard om veel geld te stoppen in iets waar je amper nog verschil mee kunt maken.
 
Ik vind het juist een goede maatregel, of wil je graag dat je na 8 dagen na het begin van de wereld spelers ziet met lvl 120? Dat is pas een achterstand voor 99,9% voor de mensen. Dat moeten we niet willen.

Met deze update doen die gasten er 10 dagen langer over, en al de rest een jaar langer :p echt niet positief :/
 

DeletedUser6377

Mooie update en een mooie aanvulling in het spel. Er zitten een aantal zeer handige dingen bij oa het niet naar het fort moeten verplaatsen is 1 van mijn favorieten. Ik denk dat veel spelers lang uitgekeken hebben naar deze update. Toch moet ik ffe mijn reactie hier kwijt –ja, hier komt het 15 sec arbeid gezeik-

Ik begrijp dat zo een caprise veel geld kost, dat het niet de bedoeling is om deze grens snel te bereiken en dat levelen zo moeilijk mogelijk gemaakt wil worden. Toch heb ik het gevoel dat door deze aanpassing eerder de serieuze premium spelers geraakt worden.

Ik heb dit spel later ontdekt toen Dakota al van start was. Ik speel een spel niet om ergens achteraan te hangen, maar wil zo snel mogelijk bijbenen. Ik heb veel tijd en geld in die 15 seconden arbeid gestoken om te powerlevelen. Sinds de update is de tijd en het geld mij niet meer waard. Wanneer je zo weinig ep en cash verdient, zie ik ook echt het nut van die 15 sec arbeid niet meer in.

Daarnaast zijn ook de aanschaf van nieuwe outfits behoorlijk aangetast. Ik streefde er naar snel cash te verdienen, om betere kleding te kopen om dus meer ervaringspunten uit een opdracht te halen. Momenteel staat de maximum ep bij mij op 26 per 15 seconden, al helemaal niet meer de moeite waard. Ik hoef ook niet meer te investeren in duurdere kleding, want een paar levels hoger met duurdere kleding krijg ik misschien 28 ep plus een hoop gevaar er bij, kan ik net zo goed mijn geld sparen en gewoon de oudere opdrachten doen.

Spelers die een groot deel van hun tijd in dit spel steken worden zo benadeeld en spelers die af en toe online komen bevoordeeld. Ik speel dit spel niet om 1 keer per dag een opdrachtenreeks voor uren aan te zetten, kan ik net zo goed een ander spel gaan spelen waar ik wel actief kan zijn en kan door groeien.
Naar mijn gevoel raak je minder emotioneel betrokken bij dit spel door de grootste drijfveer om online te blijven (in mijn –en veel gevallen- dus die 15 sec arbeid) weg te halen. Ik begrijp dat het net de bedoeling is om levelen moeilijker te maken maar er moet ook voor gezorgd worden dat de uitdagingen niet te ver weg liggen zodat spelers voldoende emotioneel betrokken blijven bij dit spel. Spelers die af en toe een opdrachtenreeks aan zetten, zijn minder emotioneel betrokken en zijn dus ook sneller geneigd om af te haken.

Ik ben sinds ruime tijd actief op meerdere games van innogames en weet uit ervaring dat er bij een update altijd voor een tegenstanders zijn en dat het tijd en aanpassing vraagt. Toch heb ik in dit geval het gevoel dat de 15sec aanpassing gericht is op het verkeerde doelpubliek.

Wat een kansloos gejank. Vergelijk deze update met de situaties van 2008 en 2012: dan ben je blij dat het eindelijk weer naar een gezond evenwicht teruggaat.

Verwende koters... :blink:
 
Bovenaan