• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2.08

Is toch logisch dat veel mensen handel-drijver worden? met die nieuwe job kan je daar echt veel mee verdienen, en zeker nu er een hele reeks nieuwe speciale items gevonden kunnen worden!
maar inno is eveneens van plan handeldrijven tot een fort-skill te maken, dus die mensen komen allemaal terug wanneer ze uitgevogeld hebben dat ze met het nieuwe systeem 800 schade per schot zullen kunnen doen ;)
 
Gunsn, aan de andere kant kan iedereen zich nu aanmelden voor een FG van afstand. Inactievere spelers doen dus wel vaker mee lijkt me, normaal moest je er zijn om aan te melden, maar als ze niet meer online komen kon dat niet. Nu kan dat wel. Helaas offliners, maar die kunnen ook knallen :)
 
Handel drijven als vaardigheid voor fortgevechten?



Ik weet het niet...

:laugh::laugh::laugh:
Of
Aanvaller: $12.500,- voor dit fort? Dat is veel teveel zeg ik je. Ik zie houtworm waar ik maar kijk en de economische conjunctuur is ongunstig op dit moment. Echt, mijn beste, hier kan ik niet meer dan $5.000,- voor geven.
Verdediger: Take it or leave it, mate. Plenty more fish in the sea.

Lijkt me btw ook sterk idd, maar ik hoop wel dat handel drijven een fg-skill wordt. HEb ik tenminste nut in fg´s op Arizona :laugh:
 

DeletedUser

Gunsn, aan de andere kant kan iedereen zich nu aanmelden voor een FG van afstand. Inactievere spelers doen dus wel vaker mee lijkt me, normaal moest je er zijn om aan te melden, maar als ze niet meer online komen kon dat niet. Nu kan dat wel. Helaas offliners, maar die kunnen ook knallen :)

Gefeliciteerd om op offliners te knallen maar daar gaat het bij fortgevechten niet om ;)
 

DeletedUser4468

Whoops, handel drijven zit ook in de nieuwe formules :p Ik keek bij de verkeerde nieuwe formules :p

Code:
Resistance: ResistanceBonus + Trading ^ 0.7
 
ah, dan is het weerstand :p
ok kan ook leuk zijn zo iemand met 700 handeldrijven en weerstand setjes, dan heb je alleen al 98 weerstand door skills :o

maar die mensen komen vanzelf wel terug mee doen, denk ik
 

DeletedUser4130

Waarom Don, ligt hij je niet of heb je nu een passievere speelstijl ?
 

DeletedUser7516

15 seconden is niet nuttig meer relatief. Dus gewoon maar lekker een uurtje aanklikken en niks doen :D
 

DeletedUser15117

15 sec arbeiden leveren nog steeds de meeste ervaring per actiepunt hoor.
 
Bovenaan