• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2.08

DeletedUser

nieuwe update: The Update to version 2.08 will come next week and will contain the level cap raise. We are super excited and hope you are, too! What do you want to know about the level cap raise? What are you going to do first after the update? :D
 

DeletedUser15117

Ik denk dat de beloning van 15 sec arbeiden toch nog iets hoger gaat worden dan die 17% van 2.08.

BTW: vanaf lvl 120 is het max 4,1 jaar tot lvl 150 door elke dag in te loggen.
 
De 15 sec arbeiden werken iets anders dan de afgelopen tijd op de beta. Die verandering is vandaag op de beta gekomen, dus test het eens uit ;)
 

DeletedUser4468

  • Alle feestdag- en evenementopdrachten zijn aan een bepaald tijdsvak gebonden. Opdrachten kunnen alleen worden aangenomen en afgesloten binnen deze tijd die in de opdrachtbeschrijving zichtbaar is. De reden voor deze aanpassing is een technische verandering die we moesten doorvoeren om de herhaalbare versies van de feestdagopdrachten te krijgen. Dit betekent ook dat je de feestdag- en eventopdrachten niet meer kan afsluiten na de update!

sadface.gif
 

Deleted User - 308552

Snel zijn dus Lauy ;) Ik zit wel een beetje te balen, wilde 120 zijn voordat de levelcap raise zou komen :p
 
De 15 sec arbeiden werken iets anders dan de afgelopen tijd op de beta. Die verandering is vandaag op de beta gekomen, dus test het eens uit ;)

voor zover ik het kan zien, gaat het actiepunten-exp rendement van 15s arbeiden omhoog? Maar ik heb niet veel vergelijk materiaal, want mn beta account is maar lvl 20
 
Dus de beste arbeiden zijn in het midden van de map. Er is ook een fort daar zag ik op de beta, is deze ook beter dan anderen? Ik heb er niets over gehoord dus ik denk van niet? :p

Verder, ga ik het denk ik zwaar irritant vinden dat de betere arbeiden allemaal op één plek zijn. Ik zie hier een actief duellistengebied opkomen, daar heb ik dus geen zin in.... één per county kan toch ook?
 

Deleted User - 308552

Misschien is het juist de bedoeling dat het centrum van de kaart de plek is waar alle hoge levels zijn :unsure: Anders hadden ze de arbeiden wel verspreid.
 

DeletedUser4007

Arbeidstijden en beloningen zijn uitgebalanceerd: De 15 seconden arbeiden kosten nu 1 actiepunt maar geeft veel lagere beloningen, terwijl de 10 minuten arbeiden 1 actiepunt meer kost en iets lagere beloningen geeft, de beloningen voor 1 uur zijn ook iets veranderd

op alamogordo zie ik 1-5-12 actiepunten arbeiden

als ik verder reken
levert 15 sec meer op dan 10 min arbeiden? (vindkans niet meegerekend natuurlijk)
http://prntscr.com/2k5ywd
 

DeletedUser7902

Verder, ga ik het denk ik zwaar irritant vinden dat de betere arbeiden allemaal op één plek zijn. Ik zie hier een actief duellistengebied opkomen

Eindelijk! En als je ga wenen, koop dan een reskilldranje noob, duels is het beste om naar 150 te gaan
 

DeletedUser3012

Mooie update, jammer van die nerf op de 15s arbeiden, maar dat geldt voor iedereen dus wat dat betreft niet zo erg.
Verder handig dat je niet meer lid van een stad hoeft te zijn en bij het fort moet staan om je aan te kunnen melden.
 

DeletedUser

Naar mijn mening een van de betere updates, met nadruk op afstand-aanmelden bij fortgevechten. Nieuwe quests lijken mij ook wel chill, ookal doe ik ze nooit. Uiteraard zal het bij sommige dingen in de praktijk wel tegenvallen, maar voor de rest erg positief.

Een ding vraag ik mij wel af. Normaal als je een fg doet worden je schade etc opgeteld voor je stats. Wanneer je stadsloos bent, komen die dan nergens terecht? Zelfde principe als iemand duelleren die stadsloos is?
 

DeletedUser6801

maar niet iedereen speelt dit spel om te dueleeren n00b:laugh:

Ja dat is sinds dat craften en fortgevechten helemaal weg. Hoop dat er een lekker vrijbuiter duelspot komt daar in het midden van de kaart. Ideaal als karakter duellant ;)

Overigens vind ik dit het leukst aan het bericht:
Laatst gewijzigd door Harres : Vandaag om 19:01. Reden: spelfoutjes :D:D:D
 
Bovenaan