• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2.08

DeletedUser

Hoe zit het met de winterbroek?
Blijft die zoals we ze nu kennen, of gaan daar de attribuutbonussen vanaf?
 

DeletedUser15117

Een ding vraag ik mij wel af. Normaal als je een fg doet worden je schade etc opgeteld voor je stats. Wanneer je stadsloos bent, komen die dan nergens terecht? Zelfde principe als iemand duelleren die stadsloos is?
Voor je ingame stats maakt het niets uit of je wel of niet in een stad zit, alles gaat daar persoonlijk. De fortpunten van de stad zijn de constructiepunten van de forten die ze bezitten.

Ik vind de update wel goed, hebben we weer wat te doen. Ik denk dat je wel redelijk normaal kan arbeiden in het midden, de nl-servers zijn niet echt druk.
 

DeletedUser4007

We hebben een extra deal: Krijg 20% korting op het IJzer kistje, Edel kistje en het Uniek kistje tot zondagavond.

upb opmaken en dan komen ze strax met nieuwe kistjes

sorry inno, de truuk is nu wel bekend:p
 

DeletedUser3012

Goh, de woorden van twee grote duellosers.

Niemand mag duellanten.

Lol, wat gaat iedereen hier zitten wenen over duellanten? :laugh:

Eerst waren het alleen zmd'ers, nu zijn zelfs alle duellanten de boosdoeners. Ga farmville spelen ofzo. Of tetris.
 

DeletedUser10155

De ervaringspunten die je moet halen zijn ook aangepast blijkbaar?
Want met de oorspronkelijke tabel ging ik lv128 zijn en nu 132 ofzo.
Zwaartepunt ligt nu bij de laatste levels
 

DeletedUser1448

Lol, wat gaat iedereen hier zitten wenen over duellanten? :laugh:

Eerst waren het alleen zmd'ers, nu zijn zelfs alle duellanten de boosdoeners. Ga farmville spelen ofzo. Of tetris.

Haha idd al die weners. Duels horen bij het spel. Als je er niet tegen kan blijf dan maar weg, want weners zijn er al genoeg


De ervaringspunten die je moet halen zijn ook aangepast blijkbaar?
Want met de oorspronkelijke tabel ging ik lv128 zijn en nu 132 ofzo.
Zwaartepunt ligt nu bij de laatste levels

Ja de formule is aangepast want er was een gat van 700k tussen level 120 en level 121
 

DeletedUser

Blijkbaar niet gelezen dat je geen stad nodig hebt voor mee te doen aan een fg.

Als puur fg'er lekker stadloos spelen en foert aan duelisten :laugh:
 

DeletedUser4007

Blijkbaar niet gelezen dat je geen stad nodig hebt voor mee te doen aan een fg.

Als puur fg'er lekker stadloos spelen en foert aan duelisten :laugh:

dan was je zeker niet op de hoogte dat ze ook stadloos dueleren in wilde stellen?
vraag me af wat er met die optie gebeurd is?:huh:
 
Lol, wat gaat iedereen hier zitten wenen over duellanten? :laugh:

Eerst waren het alleen zmd'ers, nu zijn zelfs alle duellanten de boosdoeners. Ga farmville spelen ofzo. Of tetris.

Haha idd al die weners. Duels horen bij het spel. Als je er niet tegen kan blijf dan maar weg, want weners zijn er al genoeg




Ja de formule is aangepast want er was een gat van 700k tussen level 120 en level 121

Achja, zij waren lekker bezig met drogredenen, dus ik dacht, zal ik het ook wel even doen. En zie daar! Huipie laat direct wat van zijn lage intelligentie zien!

Roller, klopt, maar ze hoeven het niet te gemakkelijk te maken voor ze :)
 

DeletedUser4007

daarom is dat stadloos dueleren ook gewoon grote onzin
dat zou die groep een veel te groot voordeel geven:cool:
 

DeletedUser7902

Eenmaal dat je op niveau duelleert, val je toch alleen maar andere duellanten aan.

Waarover zeuren jullie nu toch de hele tijd? Dat level 60 enzo jullie aanvalt is niet meer dan logisch, moet je maar punten hebben om van een lvl 60 te winnen.
 

DeletedUser4007

Eenmaal dat je op niveau duelleert, val je toch alleen maar andere duellanten aan.

Waarover zeuren jullie nu toch de hele tijd? Dat level 60 enzo jullie aanvalt is niet meer dan logisch, moet je maar punten hebben om van een lvl 60 te winnen.

typisch een opmerking van een n00b duellant
 

DeletedUser3012

Achja, zij waren lekker bezig met drogredenen, dus ik dacht, zal ik het ook wel even doen. En zie daar! Huipie laat direct wat van zijn lage intelligentie zien!

Ga een technische studie summa cum laude afronden of houd je snavel over intelligentie. Zeker als je het niet kunt onderbouwen in een post die verder alleen over drogredenen gaat.

Het spel zit nu eenmaal zo in elkaar dat duellanten andere spelers lastig kunnen vallen. Daar tegenover staan genoeg zaken die duellanten niet kunnen.

Als je desondanks vind dat het spel uit balans is, dien dan een voorstel in bij het (Engelse/Duitse) ideeënforum. Of ga tetris spelen. Hier de huilebalk uithangen bereik je niks mee. ;)
 
Bovenaan