• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

2.08

DeletedUser3012

ben je zelf anders ook aardig mee bezig:D

Tsja, alleen ik ben duellant en daar voel ik me heerlijk bij dus ik heb niet zo veel reden om te huilen. :p

Maargoed, JorDes is een grote jongen en zelfs grote jongens moeten af en toe huilen dus dat geeft helemaal niks. :) Droog je traantjes en speel weer verder JorDes! ;)
 

DeletedUser4007

Noobduellant?
Ik denk niet dat veel duellanten http://prntscr.com/2ke366 hebben behaald. Jij komt nog niet aan 10%

omdat ik daar niet mee bezig ben :p
dus met mij vergelijken is al helemaal n00b, precies wat ik zei dus

en sinds wanneer is 1M hoger dan 5M?
http://prntscr.com/2ke9d9

Tsja, alleen ik ben duellant en daar voel ik me heerlijk bij dus ik heb niet zo veel reden om te huilen. :p
we weten ook dat je alleen je eigen punt maar kan bekijken
het grote geheel is schijnbaar nog steeds te moeilijk voor je
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Ik kijk erg uit naar de update :)

Inmiddels zijn op sommige werelden belachelijk veel mensen level 120. Dat is wel leuk voor even, maar na jaren heb je het wel gehad. Tevens is het door de laatste veranderingen een pak makkelijker om level 120 te halen (voor actieve spelers) dan vroeger.

De nieuwe xp tabel ziet er ook goed uit. De oorspronkelijke gap na 120 leek me eerder een demotivatie dan wat anders. Het huidige systeem maakt het (op het eerste zicht) relatief makkelijk om wat door te stijgen, maar moeilijk om helemaal tot 150 te gaan.

Nieuwe opdrachten, hogere gebouwlevels, wapens, arbeiden, ... Nieuwe uitdagingen voor iedereen die begon vast te roesten op 120. Ongeacht je manier van spelen brengt dit wel iets nieuws voor je. Uiteraard hangt het er nog vanaf hoe goed het gebalanceerd is om een oordeel te vellen.

Nog één opmerking wil ik wel maken: jammer van de gouden wapens. De duelwapens maakten eensklaps alle oorspronkelijke duelwapens (inclusief genaamde!) overbodig/nutteloos. Hopelijk gebeurt datzelfde minimaal met de nieuwe generatie wapens: wordt het weer afwachten tot je eindelijk dat nieuwe wapen kan dragen en is een genaamde ook werkelijk een meerwaarde.
 
Tis wel een feit dat als je op dakota, als lvl85speler, een uurtje rondloopt zonder te slapen/KO te zijn, om laat ons zeggen 8u 's avonds, je meteen de hele 'top' op je staart hebt...

Stadloos FGen daarentegen vind ik een VRESELIJK plan, zeker als je niet eens ter plaatse moet zijn!!
Nu hebben eigen leden geen voorrang meer voor de goede plekjes en voor elk gevecht zullen tientallen en tientallen noobs zich aanmelden om alles nog chaotischer te maken, zeker op dakota.
Inno zal daar wel gauw op terug komen ;)

De rest van de update is echt nice :D
 

DeletedUser15944

Het zal ook niet zo enorme vaart lopen en anders hebben eigen stadsgenoten meestal toch voorrang op rang dus staan ze er alsnog eerst.
 
Ga een technische studie summa cum laude afronden of houd je snavel over intelligentie. Zeker als je het niet kunt onderbouwen in een post die verder alleen over drogredenen gaat.

Het spel zit nu eenmaal zo in elkaar dat duellanten andere spelers lastig kunnen vallen. Daar tegenover staan genoeg zaken die duellanten niet kunnen.

Als je desondanks vind dat het spel uit balans is, dien dan een voorstel in bij het (Engelse/Duitse) ideeënforum. Of ga tetris spelen. Hier de huilebalk uithangen bereik je niks mee. ;)

Wil je nu een sticker?

Beetje stoer doen over cum laude, je weet dat verschillende instellingen verschillende eisen hebben voor cum laude? Ik ben nog niet zo ver in levensjaren dus ik heb nog niets om over op te scheppen, jammer, hadden we mooi vergelijksmateriaal, misschien had ik dan je eigendunk wat meer naar beneden kunnen halen. Wat trouwens volstrekt los staat van waar het nou precies om gaat. Ook is het grappig dat je steeds met die mooie argumenten komt zoals: Ga dat spelen, ga dit spelen in plaats van de discussie aan te gaan.

Verder, zijn er genoeg voorstellen geweest op het NL forum wat betreft de OP duellanten, maar goed, op Polen is het noodzakelijk dat ze daar OP zijn, anders eindigt het FG nooit, dus dat ligt aan andere factoren. Oja, 90% van de ideeën hier komen niet verder dan een paar reacties op de post. Tja, je zegt post het dan op het Engels of Duits forum, als je alleen daar verder kunt komen moeten we ons toch eens af gaan vragen wat het praktisch nut van het ideeënforum hier is. Oja, niet iedereen is zo goed in talen, Engels kan ik wel goed, maar Duits? Ik koos Frans. Dus ook dat zijn echt bullshit argumenten.

Vertel jij mij maar iets wat duellanten niet kunnen. Na de volgende update komen er hoge XP arbeiden bij, waar ook enkele arbeiden bijzitten met 2x slagkracht en 2x schieten en wat reflex weerstand arbeiden (craft dynamite, harvest peppers,melting bullits,work as a pinkerton agent, enz.), dus arbeiden kunnen ze ook ;)


ben je zelf anders ook aardig mee bezig:D

Inderdaad, hij wil soms even wat aandacht hebben.
 
Laatst bewerkt:
Nope, het is goedgekeurd door veel spelers op beta ;)

de beta is de beta :p
die server is niet te vergelijken met andere servers, en het is niet omdat de 500 spelers die die server rijk is, zich onmiddelijk willen kunnen aanmelden, dat bv alle 7000 spelers op net.el dorado dat ook moeten kunnen...
 

DeletedUser3012

Wil je nu een sticker?

???

Beetje stoer doen over cum laude,

Fout. Ik doe niet stoer over cum laude. Jíj bent degene die begon over andermans intelligentie.

je weet dat verschillende instellingen verschillende eisen hebben voor cum laude? Ik ben nog niet zo ver in levensjaren dus ik heb nog niets om over op te scheppen, jammer, hadden we mooi vergelijksmateriaal, misschien had ik dan je eigendunk wat meer naar beneden kunnen halen.

Jammer dat het jou erom te doen is andermans eigendunk naar beneden te halen. Zegt veel over wat voor persoon jij bent. ;)

Wat trouwens volstrekt los staat van waar het nou precies om gaat. Ook is het grappig dat je steeds met die mooie argumenten komt zoals: Ga dat spelen, ga dit spelen in plaats van de discussie aan te gaan.

Fout: begrijpend lezen. Ik leg uit dat het spel zo in elkaar zit. Dat dat dus een gegeven is. Vandaar mijn opmerkingen over het spelen van een ander spel.

Verder, zijn er genoeg voorstellen geweest op het NL forum wat betreft de OP duellanten, maar goed, op Polen is het noodzakelijk dat ze daar OP zijn, anders eindigt het FG nooit, dus dat ligt aan andere factoren. Oja, 90% van de ideeën hier komen niet verder dan een paar reacties op de post. Tja, je zegt post het dan op het Engels of Duits forum, als je alleen daar verder kunt komen moeten we ons toch eens af gaan vragen wat het praktisch nut van het ideeënforum hier is. Oja, niet iedereen is zo goed in talen, Engels kan ik wel goed, maar Duits? Ik koos Frans. Dus ook dat zijn echt bullshit argumenten.

Zoals hierboven te zien vlucht je in allerlei excuses, begin je over het praktisch nut van het ideeënforum etc. maar echt actie ondernemen doe je niet, het blijft zoals altijd bij zeuren.

Vertel jij mij maar iets wat duellanten niet kunnen. Na de volgende update komen er hoge XP arbeiden bij, waar ook enkele arbeiden bijzitten met 2x slagkracht en 2x schieten en wat reflex weerstand arbeiden (craft dynamite, harvest peppers,melting bullits,work as a pinkerton agent, enz.), dus arbeiden kunnen ze ook ;)

-Dus een duellant vindt even veel mooie dingen als een RRH'er?
-Dus een duellant kan even goed bouwen als een bouwer?
-Dus een duellant heeft net zulke goeie FG-skills als een FG'er?
-Dus een duellant heeft AP over om 15s arbeiden te doen zoals arbeiders?

Lijkt me wel duidelijk dus.

Inderdaad, hij wil soms even wat aandacht hebben.

Says who. Jij was degene die begon met zeuren:

Verder, ga ik het denk ik zwaar irritant vinden dat de betere arbeiden allemaal op één plek zijn. Ik zie hier een actief duellistengebied opkomen, daar heb ik dus geen zin in.... één per county kan toch ook?

EN JA, dat was de eerste post in dit topic over duels, met direct (heb het even vetgedrukt voor je) een zeurderige bijklank.

PS: Heerlijk dit! :laugh: Wil je doorgaan met deze zinloze discussie? Mij best. Die update wordt toch wel doorgevoerd dus je kunt zo hard krijsen als je wilt, ik lach er alleen maar harder door. ;)
 

DeletedUser

JorDes,

Je moet leren om je tijd niet te verspillen aan dit soort mensen.
Heeft geen zin. Eens ze belanden in de lage sociale klasse komen ze er toch niet meer uit :laugh:
Als je wsl in zijn browserhistorie gaat kijken ga iets vinden van:
http://lmgtfy.com/?q=cum+laude+definitie

Back on topic.
Looking forward voor die nieuwe update! :)
 

DeletedUser15821

Euh, ik vind het raar dat juist IK!!!???!! dit moet zeggen, maar zullen we het even gezellig houden? :3
 

DeletedUser3012

JorDes,

Je moet leren om je tijd niet te verspillen aan dit soort mensen.
Heeft geen zin. Eens ze belanden in de lage sociale klasse komen ze er toch niet meer uit :laugh:
Als je wsl in zijn browserhistorie gaat kijken ga iets vinden van:
http://lmgtfy.com/?q=cum+laude+definitie

Nu wel ja. :p
Nee ff serieus, cum laude wordt hem waarschijnlijk niet bij mij (ben nog bezig met m'n eerste jaar), maar we zijn het er met z'n allen toch wel over eens dat zo'n opmerking over intelligentie enigszins misplaatst* is. (al geldt dat ook voor duizend en één andere opmerkingen in dit topic, o.a. van mijn persoon)

Back on topic.
Looking forward voor die nieuwe update! :)

That's the spirit!

*edit: voor het geval dat iemand me verkeerd zou begrijpen: misplaats wil zeggen dat het offtopic en onnodig provocerend was. Ik bedoel hier niet dat ik zo bijzonder intelligent ben :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
???



Fout. Ik doe niet stoer over cum laude. Jíj bent degene die begon over andermans intelligentie.

Je zei: 'Ga een technische studie summa cum laude afronden of houd je snavel over intelligentie.' Met andere woorden, als je dat hebt gedaan, dan ben je pas intelligent, zoals ik(mocht het niet duidelijk zijn, ik sprak voor jou), of begrijp ik het verkeerd en heb je het zelf niet eens gedaan, maar zeg je gewoon wat willekeurigs? Als dat laatste het geval is, dan gedroeg je je niet stoer, maar gewoon achterlijk. Als je het wel hebt gedaan, dan doe je stoer :D Of ook wel in deze context: 'Kijk hoe intelligent ik ben'. En ja, als ik weer het discussieniveau zie van zo'n persoon als jij waar gewoon niks uit te halen valt, dan word ik daar best wel treurig van, vandaar die intelligentiekwestie.

Jammer dat het jou erom te doen is andermans eigendunk naar beneden te halen. Zegt veel over wat voor persoon jij bent. ;)

Ach, dat zou ik alleen doen als men stoer doet, zoals jij. Nogmaals, als je niet naar jezelf refereerde, excuses, dan slaat alleen je vergelijking nergens op en kom ik toch weer terug op het intelligentieniveau.

Fout: begrijpend lezen. Ik leg uit dat het spel zo in elkaar zit. Dat dat dus een gegeven is. Vandaar mijn opmerkingen over het spelen van een ander spel.

Over die regel had ik heen gelezen. Ja het kan gebeuren, maar in eerste instantie is het niet de bedoeling. Was het doel van duellisten vroeger in het Wilde Westen om onschuldige mensen aan te vallen, of om elkaar te duelleren om te kijken wie het snelste was? Op deze manier stimuleren ze alle hoge spelers bij elkaar te laten komen in het midden van de map voor de goede arbeiden. Duellisten uiteraard denken, easy XP en hop, mensen die puur arbeiden worden geduelleerd. Als puur handel drijver op arizona word ik nauwelijks geduelleerd. Nu komt er een nieuwe betere arbeid in het midden van de map. Op elke wereld zullen deze weerloze handel drijvers dus KO worden geduelleerd door de noobduellantjes. Innogames is dus fout bezig. Mij lijkt het dus beter om, net als vroeger de arbeiden zoals Bank overvallen, slechts op één plek per county beschikbaar te stellen. Op deze manier spreid je de arbeidsplekken zelf en de kans om dus geduelleerd te worden weer naar zoals het bij de rest is. Het is niet éénmalig, maar je kwam tweemaal met de 'ga tetris spelen' opmerking, wat bij mij dus duidt op een gebrek aan betere en intelligentere opmerkingen.


Zoals hierboven te zien vlucht je in allerlei excuses, begin je over het praktisch nut van het ideeënforum etc. maar echt actie ondernemen doe je niet, het blijft zoals altijd bij zeuren.

Ik heb al vaak genoeg wat op het ideeënforum gepost, maar van niets kwam iets terecht. Ik ben daar dus mee gestopt.

-Dus een duellant vindt even veel mooie dingen als een RRH'er?
-Dus een duellant kan even goed bouwen als een bouwer?
-Dus een duellant heeft net zulke goeie FG-skills als een FG'er?
-Dus een duellant heeft AP over om 15s arbeiden te doen zoals arbeiders?

Lijkt me wel duidelijk dus.

Het gaat er meer om dat duellanten voordelen hebben vergeleken met andere specificaties. Jouw eerste twee voorbeelden kunnen beide bijvoorbeeld niet goed presteren in fortgevechten en duelleren. Terwijl jouw derde punt juist het probleem is, dat kunnen ze wel. Aangezien elke klasse een fortgevechtbonus heeft en die van duellanten verreweg beter is dan die van avo's en bouwers. Dat voordeel hebben ze al een heel lange tijd en nu wordt dus het duelleren nog ietsje makkelijker voor ze, ze hoeven nu al helemaal niet meer ver te lopen. Natuurlijk kunnen duellanten niet alles, dat had ik anders moeten verwoorden, maar ik dacht dat jij het wel begreep als ik zeg 'Wat kunnen duellanten niet?' het niet al te letterlijk te nemen.

Says who. Jij was degene die begon met zeuren:

Jij interpreteert het direct als zeuren, want het heeft blijkbaar een gevoelige snaar bij je geraakt ;)

EN JA, dat was de eerste post in dit topic over duels, met direct (heb het even vetgedrukt voor je) een zeurderige bijklank.

Klopt, ik word er best wel moe van dat ze zoveel mogelijkheden krijgen vergeleken met de rest.

PS: Heerlijk dit! :laugh: Wil je doorgaan met deze zinloze discussie? Mij best. Die update wordt toch wel doorgevoerd dus je kunt zo hard krijsen als je wilt, ik lach er alleen maar harder door. ;)

Pas op dat je jezelf niet dood lacht.

Zie schuingedrukte.
 
Laatst bewerkt:
Nu wel ja. :p
Nee ff serieus, cum laude wordt hem waarschijnlijk niet bij mij (ben nog bezig met m'n eerste jaar), maar we zijn het er met z'n allen toch wel over eens dat zo'n opmerking over intelligentie enigszins misplaatst* is. (al geldt dat ook voor duizend en één andere opmerkingen in dit topic, o.a. van mijn persoon)



That's the spirit!

*edit: voor het geval dat iemand me verkeerd zou begrijpen: misplaats wil zeggen dat het offtopic en onnodig provocerend was. Ik bedoel hier niet dat ik zo bijzonder intelligent ben :p

Oeps, ik was nog bezig met mijn post terwijl je ondertussen dit postte :D Dus je vergelijking slaat nergens op :D Dat is de conclusie.
 
Bovenaan