• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Supernerdddd

    Start wereld Fairbanks

    Frontier lijkt mij wel een goede naam
  2. Supernerdddd

    laatste letter is eerste letter

    Saucijzenbroodjes
  3. Supernerdddd

    laatste letter is eerste letter

    Liechtenstein
  4. Supernerdddd

    4 uur

    :cool::cool:
  5. Supernerdddd

    aquarium club

    Wowie Blubje is dus eigenlijk nu een superheld :o:D:D:D Goet om te weten dat Blubje nu bij zijn friendje Cgtoeloe is, misscgine komt ie nog wel een keer langs en dan kunnen we weer knufelen :D:laugh: Bedantk voor je snelle antwoort Markie. Ben erg gerust gestelt nu en kan rustig slapen
  6. Supernerdddd

    aquarium club

    Ik heb dat ook gehad hoor mark en mijn mama zij dat Blubje een dutje deed enzo en toen zij mama dat Blubje veel slaapte omdat hij ziekjes was :(:(mama zij toen dat Blubje beter werd als ie kon swemmen in de natuur met zijn vriendjes dus heeft ze hem door de wc gespoeld.... Nu wil ik weten waar...
  7. Supernerdddd

    Bbq

    Okee, dan is dat ook duidelijk. Ben er in ieder geval blij mee, want de moeilijkste was me toch nog niet gelukt :D
  8. Supernerdddd

    Bbq

    Ik snap het ook niet helemaal. Ik ben level 84 maar krijg de opdrachten voor max level 80. Is dit een foutje dan? Ik doe deze quest ook voor de eerste keer voor de duidelijkheid
  9. Supernerdddd

    opdrachten afkopen

    Ik vind het geeneens zo'n slecht idee. Mensen die de opdrachten leuk vinden kunnen ze gewoon doen en voor mensen die een keer weinig tijd hebben, is het handig ze te kunnen afkopen. Ook als je zit met een lastige opdracht (bijvoorbeeld iemand niet ko kunnen krijgen) kan het handig zijn...
  10. Supernerdddd

    Hoe los je deze fg crisis op?

    Ik denk wel dat die kistjes het interessanter maken voor de spelers. Ik had het idee dat in de kistjes van fortgevechten veel betere spullen zaten dan nu als je ze koopt met munten. Ook al krijgen vaak dezelfde een kistje, deze goede voorwerpen komen wel op de markt. En ik heb zelf ook een keer...
  11. Supernerdddd

    Optie 'gezoch' markt

    Dit lijkt me echt een prima idee! Zelf heb ik ook vaak last van dit probleem, dus van mij mag het er zeker komen
  12. Supernerdddd

    Half opgegeten tomaat.

    http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_112 Je moet dus een aantal keer paarden beslaan totdat je de tomaat hebt gevonden. Ik vind dat 15 seconden altijd goed werkt. Vervolgens heb je er nog een nodig, daarvoor moet je waterput boren.
  13. Supernerdddd

    paasopdracht

    Is nou het enige wat je met de eitjes kan doen die timer resetten? Of zijn er ook nog andere te dingen die je kan kopen ofzo?
  14. Supernerdddd

    Adem in houden

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...
  15. Supernerdddd

    Duels

    Levenspunten totaal - 666 LP Levenspunten totaal - 711 LP Supernerdddd wint het duel en krijgt 741 ervaringspunten. kaasberry heeft helaas geen contant geld dat Supernerdddd kan stelen. Ik werd aangevallen, dus was hier wel blij mee.. Jammer dat hij dan 3x daarna nog even aanvalt met...
  16. Supernerdddd

    Ongelooflijk snel levelen

    Anderhalve dag niet online geweest en 1200plaatsen gezakt :laugh: Eerst 200, nu 1400.. Ik heb er weinig problemen mee verder hoor.. 1e plaats zal niet lukken, maar een goede fortvechter moet wel lukken.
  17. Supernerdddd

    Introductie

    De quest Introductie is volgens mij vervangen door "Op weg naar een nieuw avontuur." Dus dan is het logisch dat je hem niet krijgt. Ik heb de quest ook niet gehad :)
  18. Supernerdddd

    Speculatie Briscoe

    Ben net begonnen en al level 2 :o Zit alleen nog te twijfelen of ik avonturier of soldaat wordt.. Wat is handiger voor fortvechter?
  19. Supernerdddd

    spullen die je in je huis kan vinden van A tot Z

    Bommen :unsure: :P
Bovenaan