• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bbq

DeletedUser

Hoe kom ik aan BBQ-saus??? Heb al div. arbeiden gedaan maar niet gevonden.
 

DeletedUser15117

T/m lvl 30: vee brandmerken
Lvl 31 t/m 55: paarden vangen
Lvl 56 t/m 80: grizzlyberen jagen
vanaf lvl 81: inbraak
 
Toch klopt dat niet helemaal, want ik doe hem nu voor de 2e keer, maar dan heb ik de producten nodig die bij level 30 horen (?).
Maar misschien is dat omdat ik hem voor de 2e keer doe.
 
Voor de herhaalbare opdracht moet je overigens ook paarden vangen.

De herhaalbare opdracht is niet ingedeeld in meerdere levels, iedereen krijgt dezelfde.
 
Ik snap het ook niet helemaal. Ik ben level 84 maar krijg de opdrachten voor max level 80. Is dit een foutje dan?
Ik doe deze quest ook voor de eerste keer voor de duidelijkheid
 

DeletedUser

Voor de herhaalbare opdracht moet je overigens ook paarden vangen.

De herhaalbare opdracht is niet ingedeeld in meerdere levels, iedereen krijgt dezelfde.

okee dat is duidelijk (ik wilde hele oude berichten hierover niet naar boven halen weer ....:D , maar nu kan het wel dus :p

>hoe zit het dan met de :
ik mis de Labor Day BBQ Tongs(BBQ Tang)???
die bij de set hoort en vorig jaar in de winkel was te kopen voor 500muntjes/gold ! http://tw-db.info/?strana=supravy&set=labor_day

is deze soms uit het spel gehaald ?

grtjes van de Ouwe :censored:
 
okee dat is duidelijk (ik wilde hele oude berichten hierover niet naar boven halen weer ....:D , maar nu kan het wel dus :p

>hoe zit het dan met de :
ik mis de Labor Day BBQ Tongs(BBQ Tang)???
die bij de set hoort en vorig jaar in de winkel was te kopen voor 500muntjes/gold ! http://tw-db.info/?strana=supravy&set=labor_day

is deze soms uit het spel gehaald ?

grtjes van de Ouwe :censored:

Ik hoop dat die terug in de upb-shop komt, maar ze zouden er ook een of ander event aan kunnen verbinden :D
 

DeletedUser

Ik heb al aardig wat inbraakjes gedaan, maar de bbq saus is zeker op. Ik krijg het niet.
 
Bovenaan