• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ongelooflijk snel levelen

DeletedUser3874

Zonder geld is er geen Inno, zonder Inno, geen The West (en aanverwanten).

Wat ik dus wil zeggen, het ene gaat niet zonder het andere.
 

DeletedUser12132

Helemaal mee eens. Vroeger had ik een paar keer met vallen op zetten in de top 15 gestaan, en dat ging met gemak. Maar nu, is het helemaal niet leuk meer. Toen de wereld net begonnen (6uurtjes) stond ik plaats 11 van vallen op zetten. Ik ging toen even wat drinken en zo. Kom ik een half uurtje later weer op me PC. Sta ik ergens plaats 30. Het is echt niet meer leuk.
 
Anderhalve dag niet online geweest en 1200plaatsen gezakt :laugh: Eerst 200, nu 1400.. Ik heb er weinig problemen mee verder hoor.. 1e plaats zal niet lukken, maar een goede fortvechter moet wel lukken.
 

DeletedUser

kunnen ze niet gewoon wat reclame zetten zoals elke gratis website(hotmail, facebook,...)?
 

DeletedUser2665

Zonder geld is er geen Inno, zonder Inno, geen The West (en aanverwanten).

Wat ik dus wil zeggen, het ene gaat niet zonder het andere.

Het bekende kip en het ei verhaal :hmf::hmf:

Onzin. Voordat de premium werelden kwamen, konden ze ook het hoofd boven water houden.
 

DeletedUser

ze zouden briscou regelmatig moeten reseten en de rest gewoon houden
 

DeletedUser4700

Zonder geld is er geen Inno, zonder Inno, geen The West (en aanverwanten).

Wat ik dus wil zeggen, het ene gaat niet zonder het andere.

Zonder een leuk spel geen spelers, zonder spelers, geen the-west (en aanverwanten).
 

DeletedUser3874

Het bekende kip en het ei verhaal :hmf::hmf:

Onzin. Voordat de premium werelden kwamen, konden ze ook het hoofd boven water houden.

En in die tijd kon Inno ook rustig draaien met het geld dat binnen kwam, maar toen kwamen de forten, de chats etc etc etc die extra servers en extra bandbreedte vereisten wat de kosten natuurlijk in de hoogte dreef. Zulks moet ook gecompenseerd worden. Als je dan begint met reclames erin te pleuren kom je uiteindelijk uit dat mensen zeggen: "Bah zoveel reclame ik ben weg hier", dan ben je weer bij af. Inno verplicht je trouwens niet om te betalen als je gaat spelen, je kan dit spel nog steeds volledig gratis spelen dat is ook nog steeds iets dat uit het oog verloren wordt. Het is nog steeds je eigen keuze dat je begint te betalen dat is geen keuze die we voor jouw maken.

Zonder een leuk spel geen spelers, zonder spelers, geen the-west (en aanverwanten).

Zoals ik eerder zei je kan nog steeds gratis spelen, alleen maken velen gelijk "ik wil de beste zijn" dat kan nog steeds zonder PA.

Kijk eens naar W9, de persoon die lange tijd in het begin op 1 gestaan heeft en massa's geld uitgegeven staat nu niet meer bovenaan. Het komt nog steeds aan op kennis. Er komt namelijk een moment dat de opdrachten die je kan "kopen" op zijn.
 

DeletedUser

Kijk eens naar W9, de persoon die lange tijd in het begin op 1 gestaan heeft en massa's geld uitgegeven staat nu niet meer bovenaan. Het komt nog steeds aan op kennis. Er komt namelijk een moment dat de opdrachten die je kan "kopen" op zijn.

Helemaal gelijk! Nu is het een ander die veel te veel geld heeft uitgegeven die op nr. 1 staat!
 

DeletedUser

+1 voor simmies :D

de top 19 heeft premium gebruikt ;)
de eerst die geen premium heeft gebruikt komt op nr. 20 , nu ga ik verder eens zien wie nr. 2 non premiummer is

de tweede non premiummer is clay basket op plaats 41 !!! dus van de 41 eerste spelers die spelen zijn er 39 die premium gebruiken ,
zo kan ik makkelijk mijn doel waarmaken (in de top 15 non premium eindigen)
nie normaal toch ?
respect voor zzslash en clay basket !!
 

DeletedUser5740

Ik vind dat ze hier nogal langzaam levelen.

wereld is iets van 4 dagen oud en ze zijn nog maar level 34!

Op de duitse server waren ze in 4 dagen level 43 en op de Deense waar maar 500 mensen op die hele wereld speelden was zelfs ik al level 46 na 4 dagen.
 

DeletedUser

Goed luisteren mensen, je kunt ook gewoon NIET op die nieuwe werelden gaan spelen. Je wist van te voren hoe het zou gaan werken toch? Toen ik hoorde dat je op W8 vaardigheden kon kopen ben ik gewoon daar niet begonnen. En op W9 begin ik ook gewoon niet. Dan zijn er nog 7 werelden waar van alles en nog wat te beleven is. Geen centje pijn!
En daar speel ik inmiddels op de meeste werelden zonder premium. Ook dan kun je prima mee draaien in de top hoor.
Ik zie het probleem niet helemaal. Laat Inno daar zijn geld vandaan halen door de mensen die er enorm geld in pompen en ga zelf lekker op de normale werelden spelen....
 

DeletedUser

Goed luisteren mensen, je kunt ook gewoon NIET op die nieuwe werelden gaan spelen. Je wist van te voren hoe het zou gaan werken toch? Toen ik hoorde dat je op W8 vaardigheden kon kopen ben ik gewoon daar niet begonnen. En op W9 begin ik ook gewoon niet. Dan zijn er nog 7 werelden waar van alles en nog wat te beleven is. Geen centje pijn!
En daar speel ik inmiddels op de meeste werelden zonder premium. Ook dan kun je prima mee draaien in de top hoor.
Ik zie het probleem niet helemaal. Laat Inno daar zijn geld vandaan halen door de mensen die er enorm geld in pompen en ga zelf lekker op de normale werelden spelen....

maar freewilly, jij speelt al zolang in die werelden, je bent al in de top en als ik in die werelden begin , moet ik nu beginnen moet ik 120lvl's inhalen om in de top te komen daarom begin ik in een nieuwe wereld om 'in de top te komen' maar dat is niet echt mogelijk door die nieuwe updaten
 

DeletedUser

en als innogames meer verdient kunnen ze ook meer investeren dus het is niet zo slecht
 
Bovenaan