• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ongelooflijk snel levelen

DeletedUser

soms is het beter om offline te zijn bij een gevecht
want als je online bent ga je meer verschuilen achter anderen terwijl je soms goed staat als offliner in de derde rij van een toren en ze altijd komen aanvullen in de eerste rijen :) , is al meermaals gebeurt dat die off's 1500ep hebben gehaald :D

Inderdaad op W7 was ik voor het eerst in weken offline met een fg en toen tamtamtam.. 1500 EP :laugh:
 

DeletedUser

was ik daar 1 van ? :laugh:
ik heb het over de nieuwe werelden freewilly ;)
arizona en briscoe, sorry voor de onduidelijkheid :cool:

O dat zou kunnen. Geen enkel idee van want speel daar niet. Ik vind het veel minder uitdaging hebben, vind 5 werelden wel genoeg en ben vooral heel bang dat ik er dan straks een maandloon aan premium door heen jas.
Ik vrees dat mijn vrouwtje dan mij de deur uit trapt en de laptop er achteraan. :p
 

DeletedUser

[URL="


Werkelijk alle respect en een hele diepe buiging, voor zzslash!! Zonder premium, en net een week bezig op Briscoe, maar wel op de eerste pagina van de ranglijst!
Kijk; dit vind ik als oude rot echt een fantastische prestatie! En volgens mij ook wel een wereld 'west' record!


:laugh::laugh::laugh:
 

DeletedUser5512

[URL="


Werkelijk alle respect en een hele diepe buiging, voor zzslash!! Zonder premium, en net een week bezig op Briscoe, maar wel op de eerste pagina van de ranglijst!
Kijk; dit vind ik als oude rot echt een fantastische prestatie! En volgens mij ook wel een wereld 'west' record!


:laugh::laugh::laugh:

netjes! ik vind het ook wel een goed idee, hoogste rang van een non-premium op een premium wereld :)
 

DeletedUser

[URL="


Werkelijk alle respect en een hele diepe buiging, voor zzslash!! Zonder premium, en net een week bezig op Briscoe, maar wel op de eerste pagina van de ranglijst!
Kijk; dit vind ik als oude rot echt een fantastische prestatie! En volgens mij ook wel een wereld 'west' record!


:laugh::laugh::laugh:

jij staat 2e, ook een goede prestatie :) :up::up::sheriff:
 

DeletedUser

Dank je wel Azerder!

Maaaar wel drie pagina's verder :o...! Daarom vind ik het van zzslash zo knap.
 

DeletedUser905

Mooie prestatie idd. Maar ik denk dat het vanaf nu alleen maar bergafwaarts zal gaan met zzslash. :(
 

DeletedUser

Puik werk Zzslah!
Ik heb zelf die eerste non-premium plek gehad op Briscoe, maar heb de handdoek al in de ring gegooid. Het is een hopeloze strijd.
Doet natuurlijk niets af van je prestatie amigo, hulde ;) ..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5740

Mooie prestatie idd. Maar ik denk dat het vanaf nu alleen maar bergafwaarts zal gaan met zzslash. :(

eerst weer berg af maar vanaf level 60 weer naar voren aan het komen dat is zeker. Kijk maar naar de mensen die nu op alle werelden top 15 liggen Non PA die zijn er pas vanaf level 60 of zelfs later daar gekomen dus het is best mogelijk als je maar beetje doorzet.
 

DeletedUser

de eerste non premium op arizona is mss lvl 110 maar staat nog altijd 50 bv.
de eerste non premium op brsicoe is mss lvl 032 maar staat nog altijd 50 bv.
 

DeletedUser6801

de eerste non premium op arizona is mss lvl 110 maar staat nog altijd 50 bv.
de eerste non premium op brsicoe is mss lvl 032 maar staat nog altijd 50 bv.

Eerste non-premium op Arizona heet Gangsta-N ;)

Als ik de eerste vijf maanden wat actiever had gespeeld op arizona, was een plek in de top 15 non-premium makkelijk mogelijk geweest. Nu was ik 18e. In het begin zul je zien dat je non-premkum niet hoger komt dan rang 40. Zodra je hoger dan level 100 bent, stijg je snel doordat er mensen stoppen, minder premuim gaan gebruiken en doordat je door duels en Fortgevechten te combineren veel ep kunt scoren.

Dus alle non-premium op Briscoe; Ga voor een plek in de top 15! Maak er een wedstrijdje van tegen jezelf, en niet tegen de premium spelers!
 
Bovenaan