• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ongelooflijk snel levelen

DeletedUser

Helemaal mee eens, het gaat er niet om wie de beste tactiek heeft, maar wie er het meeste geld inpompt. Natuurlijk moet je wel een beetje tactisch zijn, maar ook al heb je een enorm goede tactiek, zonder premium kun je slechts met de subtop meedraaien op de werelden zoals Arizona en Briscoe. Het draait Innogames toch alleen maar om geld, maar ik zie straks veel mensen afhaken, jammer.
 

DeletedUser

Op de dag de eerste dag voor dat ik begon was eral een stad gestart.
Ik ga voor eerste in pokerrang op briscoe en tot nu toe heb ik die rang door tacktiek en lang spelen miet door nuggets.
 

DeletedUser

Kijk niet alles is natuurlijk perfect. Maaar ooh wat hoop ik toch dat er weer eens een wereld komt maar dan met de instellingen van W1-W7 maar dan met 1 uurs arbeiden
 

DeletedUser

Een premium wereld laat de mensen denken dat innogames geld nodig heeft...

Het is vele leuker met de instellingen van w1,2,3,4,5,6,7 want,
Daar kan je niet de looptijd verkorten,
Daar duurt een arbeid 2 uur i.p.v 1 uur
Je kan er geen producten kopen (alleen op de markt maar dat is logish)
Dat het daar vele leuker is voor non-premium spelers.

Ik HOOP dat dit de LAATSTE premium wereld is!
 

DeletedUser

Volgens mij is er maar 1 premium feature die de non-premium spelers echt steekt en dat is producten kopen. Zit ik daarmee in de goede richting?
 

DeletedUser

voor mij wel inelkgeval.
bijv. de functie shamaan kalmeren is weer een functie die ik juist graag op elke wereld zou willen zien
 

DeletedUser

voor mij wel inelkgeval.
bijv. de functie shamaan kalmeren is weer een functie die ik juist graag op elke wereld zou willen zien

Is de shamaan er dan op wereld1?

want daarmee kan je toch je vaardegheids punten en atribuutpunten overzetten?
 

DeletedUser

Is de shamaan er dan op wereld1?

want daarmee kan je toch je vaardegheids punten en atribuutpunten overzetten?

die is er alleen op de 2 nieuwste werelden en die zou ik dus graag op w1 tot en met w7 willen hebben.
klopt
 

DeletedUser

Ik zou voorstellen dat er een nieuwe NoN premium wereld of een premium wereld met de instellingen als in wereld1-7 komt.
Hierbij scheiden we het kalf van het koren. Wat ik hiermee wil zeggen is de spelers die het spelletje begrijpen, mbt de tactiek,enz scheiden we van degene die zich nu opkopen naar de top.

Ik ben zeker geen anti premium speler, ben wel voor premium als in de oude werelden (1-7).
Als Innogames zo verder gaat op deze manier, worden zij een dief uit eigen portemonee. Tuurlijk komt er geld binnen omdat pietje ook graag eens nummer 1 wilt worden. Maar daarintegen haken er veel trouwe spelers af die echt gekozen hebben om het spel te spelen en niet te kopen.

Ik begrijp ook dat er inkomsten moeten komen, het spel moet ook verder ontwikkeld worden. Maar nog even en we kunnen nuggets betalen om onze inlogbonus te verdubbelen of nog erger ...........

Kijk in de oude werelden(1-7) was het verschil niet groot tussen de premium en NoN premium spelers ( kijk maar en naar wereld 5). Maar in deze werelden(1-7) speelde je wel het spel vanwege het spel.
Wat was er nou niet leuker als je na je uurtje fortbewaken je vlag had gekregen of niet of na een uurtje varkens hoeden je ham had gekregen of weer geen ham. Nu hoef geen moeitje te doen, je hoeft alleen de werkzaamheid te kunnen en je kan het kopen of je koopt het op de markt tegen woeker prijzen.

Indien Innogames zo doorgaat kunnen ze beter 15 van de eerste 20 opdrachten eruit halen. Want met deze opdrachten onderscheidde je jezelf met een ander. Nu staan deze bij vele open en blijven nog wel een tijdje open staan.

Ik ben voor een nieuwe wereld met de oude instellingen..

Dus Marco, wat kunnen we of gaan we hieraan doen, want vele spelers zijn het eens dat het nieuwe premium iets te ver gaat.

Heb je daarvoor een poll nodig zoals:

Een nieuwe wereld gaat open met de volgende instellingen wat kies jij:

1. Oude premium instelling dus alleen premium op :Automatisering, Karakter bonus, verhoogd salaris, meer actie punten.

2. Totale Non premium wereld.

3. Nieuwe premium instelling, zoals op wereld arizona en briscoe.

4. Ik ga niet beginnen op een nieuwe wereld....

Zo kunnen we dan bekijken of de spelers hier in nederland het leuker vinden om met het oude of het nieuwe premium systeem te spelen. Zodat jij dit aan Innogames kan melden en wie weet komen er wel meer spelers het spel spelen en haken er ook niet zoveel af.
 

DeletedUser4700

Non premium wordt het sowieso niet, want Innogames moet natuurlijk wel winst blijven maken. Maar als ze gewoon premium van wereld 1 t/m 7 doen is iedereen tevreden. En misschien verdienen ze dan iets minder, maar op lange termijn een stuk meer, omdat er minder spelers afhaken.
 

DeletedUser

Of een wereld maken met de oude instelling, maar wel dat de maximale duur van de arbeid één uur is. Kijk maar naar Arizona, die wereld heeft veel meer spelers dan alle oude werelden. Waarschijnlijk omdat alles daar net iets sneller gaat.
 

DeletedUser

Non premium wordt het sowieso niet, want Innogames moet natuurlijk wel winst blijven maken. Maar als ze gewoon premium van wereld 1 t/m 7 doen is iedereen tevreden. En misschien verdienen ze dan iets minder, maar op lange termijn een stuk meer, omdat er minder spelers afhaken.

helemaal waar....
 

DeletedUser

Is de shamaan er dan op wereld1?

want daarmee kan je toch je vaardegheids punten en atribuutpunten overzetten?

Je verwisselt een paar dingen met elkaar ;)
Je hebt de sjamaan en de sjamaan kalmeren.
sjw15 had het over de sjamaan kalmeren, dit is op wereld arizona an briscoe en het houdt in dat je de kosten om vp en ap om te zetten terug normaal zet.
De sjamaan zelf is op elke wereld en hiermee zet je vaardigheidspunen en attribuutpunten om. Je krijgt deze als je de opdracht Waupees grootvader hebt voltooid.
 

DeletedUser1053

Non premium wordt het sowieso niet, want Innogames moet natuurlijk wel winst blijven maken. Maar als ze gewoon premium van wereld 1 t/m 7 doen is iedereen tevreden. En misschien verdienen ze dan iets minder, maar op lange termijn een stuk meer, omdat er minder spelers afhaken.

helemaal waar....

Toch is dit niet waar. Er is wel veel discussie over geweest, maar uiteindelijk stopt er bijna niemand door de nieuwe premium opties. Daar tegen over zijn er wel veel spelers die voor honderden euro's extra aan premium kopen. Dus reken er maar niet op dat er nog werelden zoals wereld 1 t/m 7 komen.;)
 

DeletedUser5512

geld, geld geld, als ik de staatsloterij eens win open ik voor jullie een volledige NON-premium wereld. :)
 

DeletedUser8307

Toch is dit niet waar. Er is wel veel discussie over geweest, maar uiteindelijk stopt er bijna niemand door de nieuwe premium opties. Daar tegen over zijn er wel veel spelers die voor honderden euro's extra aan premium kopen. Dus reken er maar niet op dat er nog werelden zoals wereld 1 t/m 7 komen.;)

Tuurlijk komen die er niet meer. Dat is logisch zeker. :p En stemmingen maken niks uit hoor. InnoGames kijkt er niet naar. GELD is het enige wat ze nodig hebben...

Maar goed, leg je er bij neer. ;)
 
Bovenaan