• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

paasopdracht

DeletedUser

Starting at 10:00 AM server time on the 17th of April, this year's Easter event will be available to meet all your egg collecting needs.

Collect Easter eggs from jobs, fort battles, duels and your friends. Use them to duel bandits in the Easter Showdown to win a range of prizes including four brand new sets.

The event will last only until the 4th of May at 23:59 server time, so pick up your egg baskets and get ready to start hunting!

dit heb ik gelezen op facebook:laugh:
 

DeletedUser

heeft iemand al een tactiek die helpt bij het verslaan van die bandieten?
 

DeletedUser3012

Zorgen dat je imago >>>> tactiek en verder gewoon yolo klikken en hopen dat je wint.
 

DeletedUser

Achterlijk event weer, denken die schapen van innogames dat we zoveel tijd hebben per dag?
 

DeletedUser

Tribalwars hiero :D



Dan jij* Sorry ik kon het niet laten.

Paasevent, ik vind het wel interessant. Weer een andere manier om gratis te draaien :D

Ga jij maar achterlijk doen op school, met jullie verbeteren altijd, duidelijk dat jij niks anders te doen hebt op een dag.
 
Ga jij maar achterlijk doen op school, met jullie verbeteren altijd, duidelijk dat jij niks anders te doen hebt op een dag.

Ttssssss, het eerste gedeelte van de zin vind ik maar tegenstrijdig, op school worden we aangeleerd om grammarnazi's te zijn (kan er niets aan doen, indoctrinatie) en dat ik niets anders te doen heb op een dag dan mensen is weer tegenstrijdig met het feit dat jij zegt dat ik op school zit--> wat dus duidt op veel tijdverdrijf :D
 

DeletedUser

Ttssssss, het eerste gedeelte van de zin vind ik maar tegenstrijdig, op school worden we aangeleerd om grammarnazi's te zijn (kan er niets aan doen, indoctrinatie) en dat ik niets anders te doen heb op een dag dan mensen is weer tegenstrijdig met het feit dat jij zegt dat ik op school zit--> wat dus duidt op veel tijdverdrijf :D

Gefeliciteerd ofzo, strever?
 

DeletedUser7902

Ttssssss, het eerste gedeelte van de zin vind ik maar tegenstrijdig, op school worden we aangeleerd om grammarnazi's te zijn (kan er niets aan doen, indoctrinatie) en dat ik niets anders te doen heb op een dag dan mensen is weer tegenstrijdig met het feit dat jij zegt dat ik op school zit--> wat dus duidt op veel tijdverdrijf :D

Op school wordt er maar 1 ding aangeleerd: vanbuiten leren en herhalen. Goed om slaafjes voor de maatschappij te maken. Gunsn heeft daarmee wel een punt met ha wat achterlijk doen op school ;)
 

DeletedUser

Blijf even ontopic, ja?
Ik vind het wel een grappig evenement, nu kun je tenminste ook zonder het echte geld spulletjes krijgen.
 

DeletedUser15573

Die bandieten zijn helemaal niet 'zo zwak'. Ze hebben als wapen alleen maar genaamde wapens... 90-125 damage enzo...
 
Die bandieten zijn helemaal niet 'zo zwak'. Ze hebben als wapen alleen maar genaamde wapens... 90-125 damage enzo...
Ik heb mijn eerste duel toch eenvoudig gewonnen, en dat zonder duelkleren, met uitsluitend charisma/handel drijven als skills. Dus ik denk stiekem dat ze toch best zwak zijn :p
 
Bovenaan