• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

paasopdracht

DeletedUser7516

Ze spiegelen je skills toch? Weet niet of ze kleding spiegelen, mocht dat zo zijn gewoon ervoor zorgen dat jouw imago hoog genoeg ligt t.o.v. hun tactiek!
 
Achja, ze wisselen het een beetje af denk ik... kerst was met geld, daarvoor waas het met muntjes dacht ik en nu met paaseieren, misschien de volgende keer weer met muntjes :D
 

DeletedUser1709

Ik heb tot nu toe nog geen ei gekregen voor mijn verrichte arbeiden, kunnen ze bij elke gewenste arbeid vallen of moet je echt specifieke arbeiden verrichten?
 

Deleted User - 36202

Je krijgt bij elke arbeid die je doet een aantal eieren. Die staan links in de lijst met dingen die je krijgt, het is geen product o.i.d.
 

DeletedUser15117

Het aantal eieren dat je hebt zie je onder je hoeveelheid geld.
 
Kan je met je verzamelde eieren alleen de duel-timers resetten of kan je er nog meer mee doen?
Met de hartjes van het afgelopen Valentijns-gebeuren kon je ze opsparen en er beloningen voor krijgen. Is dat met die paaseieren ook het geval?
 

Deleted User - 36202

Met de eieren kan je alleen de timers resetten en de bandieten omkopen mocht je een duel verliezen.
 

DeletedUser14251

welke nieuwe paasopdrachten zijn er allemaal?? ik heb er een paar gedaan maar denk toch dat ik ze niet helemaal heb afgesloten!!
 
Bovenaan