• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Introductie

DeletedUser

Nog een keer, maar nu probeer ik mijn Nederlands te bruiken.
(Ik ben niet Nederlander maar ik kon dit niet in het engels schrijfen volgens de regels, dus hoop ik dat jullie mij kunnen begrijpen.)

Ik ben level 5 en ik krijg niet de quest(?) "Introductie" bij Barkeeper Henry Walker. Ik heb al "Op weg naar een nieuw avontuur", "Hart van vuur" en "Eriks Vlucht" gekregen, maar niet Introductie. Waarom kan ik niet Introductie krijgen? Iemand die kan me vertellen?

Ik vergat: Ik speel nu op Briscoe maar ik had/mijn zusje heb hetzelfde probleem op Arizona.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De quest Introductie is volgens mij vervangen door "Op weg naar een nieuw avontuur." Dus dan is het logisch dat je hem niet krijgt. Ik heb de quest ook niet gehad :)
 

DeletedUser

Inderdaad, die hele quest is vervangen door: "op weg naar een nieuw avontuur". Je zal dan ook niet meer de quest introductie krijgen.
 

DeletedUser

Misschien moet the Wiki dan veranderd worden?
Oh wacht even, dat was niet van de Wiki maar weststats site, mijn fout.

Maar dus, de quest Introductie zijn niet meer.

Bedankt voor de hulp!

Edit: Introductie is op de wiki, dus moet dat misschien veranderd worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

woowww, mag ik niet stoppen, over 10 a 20 jaar is mijn account geld waard omdat hij die missie's nog heeft.
 

DeletedUser

Moet je de regels eens lezen :p

Verkopen van een account

Accounts mogen niet voor commerciële doeleinden gebruikt worden. Het is verboden om spelaccounts, steden, of posities in de stad voor geld of goudnuggets aan te bieden, te verkopen of te kopen. Het is niet toegestaan goudnuggets te vragen om iemand te duelleren.
 

DeletedUser

Ze kunnen er beter bijzetten:

Deze opdrachtenreeks is vervangen door "Op zoek naar een nieuw avontuur"
 

DeletedUser6004

er zijn echter mensen die hem nog wel afgesloten hebben en daarom moet ie er wel blijven staan
 

DeletedUser

Maar waarom moet een oude (en van alles afgesloten) quest op de wiki blijven staan?

In ieder geval zouden we een opmerking toevoegen, die legt uit dat de quest niet meer gekregen kan worden.
 

DeletedUser905

Hij zou idd vervangen kunnen worden. Dat lijkt me tenminste logisch. Ik zal svcinc en/of Girafi eventjes de link van dit topic geven. Komtie! :)
 
Bovenaan