• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. tellen

    0000008906 :d
  2. 4 uur

    :unsure::unsure:
  3. Van harte welkom Muf-Muf

    Marco bedanken voor zijn tijd en inzet? :unsure::blink: Dat was de kerel die toch juist niets deed? :P
  4. FG WK informatie

    Pierce, misschien heb je gelijk, het wordt er echt niiet beter op als we hem afzeiken, maar snap de frustratie wel van spelers. Marco heeft al 5 jaar de boel geterroriseerd, nu is het echter tijd dat hij is een keer gaat doen...
  5. WK live ingame

    True, hij zit in zn rukbunker te trekken op Pamela Anderson:huh:
  6. FG WK informatie

    Zeg, we kunnen ook gewoon met zijn alle verstoppertje spelen ofzo, ergens in Utrecht, lekker centraal voor een ieder :D Hebben we toch nog ons eigen mini-event, helemaal gratis :D
  7. FG WK informatie

    Laten we met zijn alle bidden dat we er eerder mogen komen :huh:
  8. WK live ingame

    Ta-Da, Ik snap je heel goed, maar op nederland zijn de fortgevechten nooit meer dan 60 vs 60 ;) Dat zijn dan alliantiegenoten die je goed kent en die je sneller snappen. Pierce kan goed leiden, alleen met een chaos van 140 spelers wordt het moeilijk met een hoog tempo. zeker als je de...
  9. WK live ingame

    De steden van onze alliantie op Dakota liggen centrum met maximaal 3 minuten lopen uit elkaar, op nieuwe wereld zal ik dat duidelijker aan kunnen geven :)
  10. WK live ingame

    Ik kan ook een derde stad stichten, ik neem ook een bouwset mee, dus ik kan ook flink uitbouwen met 500+ bouw :) Verder wil ik een ondersteunende leiding opnemen, mensen fluisteren oid, om de leiding stress weg te nemen, denk aan rekruteren etc :)
  11. Internationale fortgevecht competitie

    Ik wel, maar wij hebben ook duellanten die 25k weg kunnen knallen :) jullie doen net of polen te OP is. Het zijn ook maar gewoon karakters, met dezelfde vaardigheden. Hier kunnen we goed op inspelen. We gaan voor de 1e plek, moet haalbaar zijn want we hebben een sterk team. En nu niet gaan...
  12. Fortwedstrijd Tactiek Bespreking

    Deze chat gebruiken ze in Duitsland nog steeds als FG chat, dit is at pierce ook bedoelde. Ik neem aan dat we deze externe chat gebruiken?
  13. deelnemer fg-event

    Let er wel op dat Marco ook een MOD is, die dit veelal in hun vrije tijd doen, en dus ook gewoon mensen met een baan en leven naast TW :whistle: Ik neem aan dat jij ook een social life hebt naast TW :D
  14. Fortwedstrijd Tactiek Bespreking

    Lees topics, F-G E-V-E-N-T. Geen bouw event oid :P
  15. Fortwedstrijd Tactiek Bespreking

    Ik heb Edelmansetje mee, dus ik kan sws wel een stad opbouwen :)
  16. 4 uur

    http://prntscr.com/93h72l waarom updaten ze speed als die gesloten is? O.o
  17. 4 uur

    mist ook de aankondiging :D
  18. 4 uur

    de 2e al van vandaag Nillie :unsure:
  19. FG Evenement

    Daar ben ik weer, degene die over de builds gaat zeuren :P :whistle: Wat ik alleen even wil zeggen is dat we misschien een topic moeten maken met daarin afspraken hoe we het beste kunnen skillen. Dit wordt gratis, want je punten zijn gereset. Aangezien we in de moeilijkste poule zitten...
  20. Internationale fortgevecht competitie

    Ik heb ffkes nagevraagd bij mijn duitse collega's, en de wereld schijnt inderdaad pas 25 november open te zijn. Alles is verder wel bekend, maar niemand is nog op die speciale server. Ook .net had in de aankondiging staan dat ze: level x1 AP= Totale AP, level x 3VP= Totale VP. Dus ik ga er...
Bovenaan