• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortwedstrijd Tactiek Bespreking

DeletedUser

waarom doen we moeite om steden op te richten, waarom niet gewoon via een groepsmail of externe site communiceren?
nadeel van in een stad is sws dat je geduelleerd wordt door tegenstanders dus je moet nog oppassen als je FG heb dat je LP kwijt raakt of KO ben voor een fg.

voor te slapen/ markt kan je evt naar pioneerstad of een stad van een ander land.

je kan beter plan hebben voor producten en recepten te zoeken voor buffs voor fg, LP buffs en ap buffs voor arbeid voor iedereen. met 150 personen kan je veel vinden.
 

DeletedUser

Je weet toch welke datums je een fg gaat hebben , zorg ervoor dat je ko bent tijdens die tijd. 3 steden gewoon onderling ko gaan is niet moeilijk
 

DeletedUser16402

waarom doen we moeite om steden op te richten, waarom niet gewoon via een groepsmail of externe site communiceren?
nadeel van in een stad is sws dat je geduelleerd wordt door tegenstanders dus je moet nog oppassen als je FG heb dat je LP kwijt raakt of KO ben voor een fg.

voor te slapen/ markt kan je evt naar pioneerstad of een stad van een ander land.

je kan beter plan hebben voor producten en recepten te zoeken voor buffs voor fg, LP buffs en ap buffs voor arbeid voor iedereen. met 150 personen kan je veel vinden.

Voor de smeden ligt het plan al klaar ^^
 

DeletedUser11199

waar kun je de geupdate lijst van deelnemers vinden? ik zoek me het haasje maar kan hem niet vinden :p:no:
 

DeletedUser16020

Je kan toch ook duelleren tegen andere landen? Duelset mee, bouwers/werk set mee en je fg set mee, toch??
 

DeletedUser12814

Skillverdeling

Nummero twee is naar mijn mening ''de perfecte skillverdeling'' delen met iedereen. Iedereen zijn skills worden gereset, dus in feite kun waarschijnlijk wel 50+ dezelfde personen maken. Eenmaal je skills ergens opgezet, zal het lastig worden om zonder nuggets nogmaals te reskillen. Mijn oproep is dan ook, wacht met al je skills te verdelen. Er zal wel voldoende tijd zijn om dit te verdelen etc. Er zijn uiteraard allemaal calculators in omloop, ik zou zeggen, weet je er één? Gebruik hem! Mijn advies: probeer een perfecte verdeling voor level 110, 130, 140 en 150 te maken. Je weet exact hoeveel vaardigheden je hebt etc. Wellicht ook voor verschillende setjes eventueel.

Iemand hier al over nagedacht?

Gr. mlvde
 
tja hoeveel LP wil je? , als je dat weet kan je uitrekenen welke verdeling van de overige skills de maximale bonus geeft

iemand die ene schatting heeft gemaakt hoeveelje op LP en hoeveel vaardigheden je voor mik en uitwijkwaarde moet zetten?
 

DeletedUser14251



Deze chat gebruiken ze in Duitsland nog steeds als FG chat, dit is at pierce ook bedoelde. Ik neem aan dat we deze externe chat gebruiken?

Wat nou als er een grapjas is die onze chat code ip of whatever aan de tegenstanders geeft? Dan hebben we wel even een probleem? Ze begrijpen er natuurlijk niet veel van maar Google vertalen kan wonderen doen al is het natuurlijk niet zo heel goed zoals we wel kunnen zien aan pierce zijn posts :p, maar beter om gewoon de in-game chat te gebruiken minder kans op spionnen etc.
 
Ta-Da
help je team genoten en neem nog een speedset mee en een arbeidsset (of een andere) maar neem wel 3 set's mee
 

DeletedUser11642

Ta-Da
help je team genoten en neem nog een speedset mee en een arbeidsset (of een andere) maar neem wel 3 set's mee

Of je neemt nog FG-kledij en geweren mee die je kan uitdelen aan wie die dan nodig heeft...
Idd: teamspirit!
 
Bovenaan