• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortwedstrijd Tactiek Bespreking

DeletedUser16135

je wordt geplaatst naar die wereld en dan moet je support mailen oid of hier support mailen. zo iets vertelde een duitser mij :p
ik denk dat je geen recepten mee mag nemen ( ook omdat deze een appart kopje op de markt heeft)
 

DeletedUser4891

Protip: Als je nog net dat ene level extra nodig hebt, gebruik deze jongens:
hkXGvx6.png

:laugh:
 
De reactie van marco was als volgt:

Geen idee, dat moet ik met de leider bespreken. :p

geen idee?? hij zou juist degene moeten zijn die het wel weet
ik begin me steeds meer te ergeren aan het gebrek aan informatie die wij krijgen (lees helemaal geen informatie)
waarschijnlijk krijgen we pas wat te horen als we de eerste al hebben verloren
 

DeletedUser15411

mss een idee dat 2 man al hun attribuut punten op charisma(handel drijven) zetten en hun geluk setje meenemen waardoor ze een hogere vindwaarde hebben en sneller recepten kunnen vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16135

marco moet ook onze fg's starten.....
hoe moet dat dan goedkomen? :p
 

DeletedUser

Lekker dit, kan ik tactiek van NL aan andere servers doorspelen :x
 

DeletedUser1448

De polen pakken 50 avo's, 50 soldaten, en 50 duellanten mee. Geen arbeiders dus.
Iedereen is lvl 150.
Soldaten allemaal bommen van 20k lp.
Avo's hebben enkel nut als ze bom zijn dus ook 6k+
En die duellanten dan om te knallen (een deel puur leiderschap, de rest met veel lp)

Waarom zoveel avo's? omdat je enkel kan winnen met vlagrun wss. zoveel lp kan je niett afknallen in 55 rondes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een idee, wat denken we ervan om elkaar expres KO te duelleren? We kunnen toch niet in één stad. In die zin hebben we als het goed is 72 uur rust en kunnen we full focussen op arbeid etc.
 
Bovenaan