• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortwedstrijd Tactiek Bespreking

DeletedUser15785

Indien dat mogelijk is zou het mooi zijn ,er zijn er die geen duelkledij meenemen (zoals ik ) en die zich op het zoeken van produkten kunnen gaan focussen
 
En wat betreft de stedenindeling, wat is het plan daarmee?

We hebben op dit moment geloof ik 12 arbeiders, 29 duellanten, 64 soldaten en 45 avo's die meedoen. Bij de vorming van 3 steden stel ik voor om klasses bij elkaar te gooien, zodat ze elkaar kunnen adviseren. Ook kan dit handig zijn wat betreft rangen in de stad (automatisch kapi bij FG enzo?). Logischerwijs zou ik het dan zo indelen: Alle avo's bij elkaar, arbeiders en duellanten bij elkaar, 50 soldaten in 1 stad en de overige soldaten verdelen.

elke stad moet dan ook iemand hebben met een bouwsetje, wellicht dan de bouwklasse in alle steden onderbrengen, hoeveel mensen nemen een bouwset mee? Die dus echt keihard de steden gaan uitbouwen.
 

DeletedUser16402

En wat betreft de stedenindeling, wat is het plan daarmee?

We hebben op dit moment geloof ik 12 arbeiders, 29 duellanten, 64 soldaten en 45 avo's die meedoen. Bij de vorming van 3 steden stel ik voor om klasses bij elkaar te gooien, zodat ze elkaar kunnen adviseren. Ook kan dit handig zijn wat betreft rangen in de stad (automatisch kapi bij FG enzo?). Logischerwijs zou ik het dan zo indelen: Alle avo's bij elkaar, arbeiders en duellanten bij elkaar, 50 soldaten in 1 stad en de overige soldaten verdelen.

elke stad moet dan ook iemand hebben met een bouwsetje, wellicht dan de bouwklasse in alle steden onderbrengen, hoeveel mensen nemen een bouwset mee? Die dus echt keihard de steden gaan uitbouwen.

De spullen in de steden zijn nog niet zo heel belangrijk, de wapenmaker misschien wel. De Woonhuizen zijn dan wel weer heel belangrijk in het begin en het hotel.
 
elke stad moet dan ook iemand hebben met een bouwsetje, wellicht dan de bouwklasse in alle steden onderbrengen, hoeveel mensen nemen een bouwset mee? Die dus echt keihard de steden gaan uitbouwen.

Ik heb Edelmansetje mee, dus ik kan sws wel een stad opbouwen :)
 

DeletedUser15791

Ik denk zelf dat arbeiders het best kunnen gaan bouwen , want als iedereen z'n build neer zet zal er weinig bouw builds bij zijn
 

DeletedUser16221

Is het voor mensen nog steeds niet duidelijk dat iedereen zijn skills opnieuw kan verdelen op die server? :o
 
Ik denk zelf dat arbeiders het best kunnen gaan bouwen , want als iedereen z'n build neer zet zal er weinig bouw builds bij zijn

met kerkpunten win je geen FGs. Iedereen die naar de FGwereld komt MOET Fg'er worden


ik blijf bouwer :mad::mad::mad::mad::mad:

En Ruud dan blijf je maar weg. Behalve een hotel en een markt hebben we helemaal niets nodig, en tanks komen met de juiste kleren ook aan 500 bouwen... De Polen laten zelfs hun arbeiders niet meedoen, ongeacht de skills :/
 

DeletedUser

Benieuwd hoe ze andere landen gaan tegenhouden om aan te melden voor een fg die niet voor hun is lol. er gaan wel zo'een 2500+ mensen zijn op die wereld :D
 
Ik ben idd ook benieuwd hoe ze dat gaan doen, wellicht moet je verplicht in dezelfde alliantie en is het alliantie vs alliantie en is de rest afgesloten :p Geen idee of ze technisch capabel zijn om dat voor mekaar te krijgen.
 
Bovenaan