• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FG WK informatie

Marco kan niets goedmaken. Hij heeft geen inspraak op .net.
Het enige wat hij zou kunnen doen is een publiekelijk excuus.
Dan niet een of andere onzinopmerking als: Door omstandigheden... Dit keer een persoonlijke verontschuldiging en een verbetering, anders moet hij maar iemand anders een kans geven...

ontstaat hier een coupe....?
 

DeletedUser4891

We hebben iig een mooi geldig excuus nu als we door de polen worden verpletterd, het lag niet aan ons, we hadden alleen de pech dat we als enige server een CM hebben die zijn baan (betaald ja!) (niet een handvol nuggets zoals de overgebleven mods krijgen, nee, harde pegels, ekte euros) niet serieus neemt.

Mee eens, als ik mijn baan net zo serieus nam als marco was ik al 10x ontslagen. En ik bezorg pizza. :blink:
 

DeletedUser16255

Marco kan niets goedmaken. Hij heeft geen inspraak op .net.
Het enige wat hij zou kunnen doen is een publiekelijk excuus.
Dan niet een of andere onzinopmerking als: Door omstandigheden... Dit keer een persoonlijke verontschuldiging en een verbetering, anders moet hij maar iemand anders een kans geven...


Laat hem maar door het stof gaan bij wie wel inspraak heeft op .net... laat hem nu maar is een keer werken voor z'n geld.

maar een publiekelijk excuus zal al teveel zijn vrees ik. Hopelijk heeft inno inmiddels door wat hier gebeurd, want dit is toch van de zotten.
 

DeletedUser16402

hebben we een iemand die marco's plek wil overnemen? , dan kan wat mij betreft de coup beginnen

Ik ken genoeg mensen die dat over willen nemen ancoon ;)
Ook mensen die al eerder gelijkwaardig werk hebben geleverd ;)
 
laten we allemaal een brief sturen naar.....

Innogames
Friesenstraße 13, 20097 Hamburg, Germany
(Geen postzegel nodig)


en vragen om een nieuwe CM.....​
 
Bovenaan