• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FG WK informatie

Zeg, we kunnen ook gewoon met zijn alle verstoppertje spelen ofzo, ergens in Utrecht, lekker centraal voor een ieder :D

Hebben we toch nog ons eigen mini-event, helemaal gratis :D
 
eigenlijk is het nog niet eens zon heel gek idee , als iemand met voldoende Duits kennis ene officiële klachtenbrief typt en we die allemaal ondertekenen
 

DeletedUser16172

Ik vind het Marco-bashing totaal bullshit! Wat is dat voor een manier. Da kriege ich das Kotzen!

Zekker is de kritiek misschien correct. Maar dus kunnen toch niet zo veele speler hier constant zo over Marco schrijven.

Groetjes
Pierce
 

DeletedUser16402

Ik vind het Marco-bashing totaal bullshit! Wat is dat voor een manier. Da kriege ich das Kotzen!

Zekker is de kritiek misschien correct. Maar dus kunnen toch niet zo veele speler hier constant zo over Marco schrijven.

Groetjes
Pierce

Pierce als dit de enige keer was dat hij dit deed... Maar het gaat nu al 3 jaar zo. We hebben hier geen CM, we hebben een afwezige.

Het is zijn werk. Als ik geen werk deed op mijn werk werd ik ontslagen. Als je iets doet waar je moet zorgen voor pakweg 10000 spelers dan ga je door een aantal van deze spelers de waarheid horen.

Ik kan je zeggen dat hier grove fouten gemaakt zijn.
Er wordt hard gewerkt aan een event en dan moet dit gebeuren.
Daar krijg ik pas de kots van.

Maar als je doelt op de beledigingen, dan moet ik je gelijk geven. Beledigen helpt niemand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Marco is een fucking idioot , dat hij gewoon terug in de boom klimt waar hij vandaan komt gewoon ik zeg dit al 3 jaar.
Nu gaan de mods wel werken en krijg ik strafpuntjes wedden .
 

DeletedUser16172

Pierce als dit de enige keer was dat hij dit deed... Maar het gaat nu al 3 jaar zo. We hebben hier geen CM, we hebben een afwezige.

Het is zijn werk. Als ik geen werk deed op mijn werk werd ik ontslagen. Als je iets doet waar je moet zorgen voor pakweg 10000 spelers dan ga je door een aantal van deze spelers de waarheid horen.

Ik kan je zeggen dat hier grove fouten gemaakt zijn.
Er wordt hard gewerkt aan een event en dan moet dit gebeuren.
Daar krijg ik pas de kots van.

Maar als je doelt op de beledigingen, dan moet ik je gelijk geven. Beledigen helpt niemand.

Ik snap je! Ik zeg ook niet, dat het kritek vals is. Maar Marco is nog steds een man (ik hoop dat is correct in NL). En dat is waarom niemand hier heeft het recht een persoon te beledigen!
 
Ik snap je! Ik zeg ook niet, dat het kritek vals is. Maar Marco is nog steds een man (ik hoop dat is correct in NL). En dat is waarom niemand hier heeft het recht een persoon te beledigen!

Hij is geen persoon. Hij is het pure kwaad. Beetje zijn zakken vullen van jouw en andermans geld.
 
Pierce, misschien heb je gelijk, het wordt er echt niiet beter op als we hem afzeiken, maar snap de frustratie wel van spelers.

Marco heeft al 5 jaar de boel geterroriseerd, nu is het echter tijd dat hij is een keer gaat doen...
 

DeletedUser16172

Pierce, misschien heb je gelijk, het wordt er echt niiet beter op als we hem afzeiken, maar snap de frustratie wel van spelers.

Marco heeft al 5 jaar de boel geterroriseerd, nu is het echter tijd dat hij is een keer gaat doen...

Ik snap jullie alle!!! MAAR dat is geen reden persoonlijk te worden. Maar misschien is dat ook alleen mijn mening...
 

DeletedUser16402

Ik snap jullie alle!!! MAAR dat is geen reden persoonlijk te worden. Maar misschien is dat ook alleen mijn mening...

Daar heb je gelijk in. Nogmaals, beledigen heeft geen zin. Een beetje onschuldig onzin maken kan natuurlijk.

En Lenny: Het is 6 jaar :p
 
Bovenaan