• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

FG WK informatie

btw, een BELANGRIJKE TACTIEK:

alle wachtwoorden zijn gereset naar de taal, dus portugezen hebben "potugese"

helft van de mensen zal niet eens de moeite nemen om dit wachtwoord te veranderen.

als we nu met 2 a 3 man die niet mee doen in t fg, omdat hun acc niet is gekopieerd, inloggen op hun accounts VIJF MINUTEN VOOR HET FG en al hun fg sets verkopen, dan winnen we wel :D.

VIJF MINUTEN VAN TE VOREN zodat support te laat is met items terug zetten xD


NATUURLIJK MOETEN WE ONSZELF BESCHERMEN, VERANDER JE WACHTWOORD ONMIDDELIJK

oke, het werkt maar 1x, daarna veranderen ze hun wachtwoorden, maar das 1 stap dichter bij finales he :)
fg erna moeten we andere tactiek bedenken

ik verlies liever met eerlijk spelen dan winnen met cheaten
het is dat ik de mogelijkheid niet heb, maar ik zou je door deze "tactiek" uit het team zetten
 

DeletedUser16402

ok ik zit er op met dank aan ipod1999!! :D :D

marco jij stuk vuilnis had die gegevens eens 4 dagen geleden doorgestuurd maar goed ik zit er op nu, kijken hoeveel vp ik nog kan halen :p en sponsorpayen ik heb 12 nuggets nodig

sponsorpay? Dat bestaat al een jaar niet meer :D
 

DeletedUser

hoi,

ik kom er steeds niet op.. dit ook omdat ik geen mail kan ontvangen op de niet meer bestaande mailadres..
ik heb vernomen dat ik zustersas77. heet daar maar als ik me ww van nl server invul doe hij het bij mij niet?

wat doe ik fout en hoe kan ik er op? suppoort . net?
al dit zo is zou iemand mij kunnen helpen met engelse tekst :p?

ps ben op vakantie momenteel weinig online.. maar tg me op dak als iemand mij wil helpen aub!
 

DeletedUser4007

behalve dat mensen die niet op die wereld meedoen t zullen doen ;)

dan mag t wel he ;)

dus valsspelen mag volgens jou?

wees blij dat er geen echte mods zijn
want ik had je voor die uitspraken en voorstellen gelijk een perma gegeven:p
 
Ik kom er nog altijd niet in doordat het emailadress waarop mijn account is gezet al een beetje oud is en ik er niet meer in kan...

Support is ermee bezig en dan kom ik... :(
 
te laat :p
maar het FG is een week verzet dus ik heb die karakterbonusmedaille zelfs niet nodig...

maar waarom zou ik die upb voor iets anders gebruiken dan thee om 24 op 24 quests te doen? aan een extra BD hoed heb ik toch niets...
 

DeletedUser1963

als je gewoon elke dag inlogt, dan heb je 15 nuggies. om de 5 dagen. Dus elke keer met Fg kan je dus voor 3 dagen karakterbonus nemen. Elk Fg moet dat mogelijk zijn. Doe ik ook.
 
als je gewoon elke dag inlogt, dan heb je 15 nuggies. om de 5 dagen. Dus elke keer met Fg kan je dus voor 3 dagen karakterbonus nemen. Elk Fg moet dat mogelijk zijn. Doe ik ook.

Ja maar ik was in de veronderstelling dat het eerste gevecht donderdag, vandaag dus, zou zijn en ik heb nog maar toegang sinds maandag.
Maar inno heeft er rekening mee gehouden en het een week verplaatst en we hebben morgen een funFG met de Spanjaarden :)
Ze hebben trouwens ook mijn naam veranderd dus voor wie het niet weet: ik ben "jack zero" daar.
 

DeletedUser15785

weer iedereen wakker schudden !!! hebben nog 2 dagen voor 2é fg om iedereen weer scherp te krijgen ,en zie veel geel en rode bollen onder de deelnemers :hmf:
 
Bovenaan