• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WK live ingame

DeletedUser16073

Ehh waarom hebben we nu ineens een nieuwe hoofdleider? Ik dacht dat Pierce als #1 uit de stemming was gekomen, of heb ik iets gemist ? Don't get me wrong, ik ben wel fan van Benji en jor, maar wel opmerkelijk dat Pierce nu hulpleider is ..
 

DeletedUser15900

Wil graag skills maken voor mensen die veel op uitwijken willen hebben daar kan ik bij helpen. Heb helaas geen tijd voor 150 man.
 

DeletedUser

Ehh waarom hebben we nu ineens een nieuwe hoofdleider? Ik dacht dat Pierce als #1 uit de stemming was gekomen, of heb ik iets gemist ? Don't get me wrong, ik ben wel fan van Benji en jor, maar wel opmerkelijk dat Pierce nu hulpleider is ..

als is eerder gevraagd hier het antwoord ;)
pierce neemt niet de hoofdleiding hij kan zo snel niet typen in fg's
 

DeletedUser16073

Oke, dan vraag ik me toch af hoe hij eerdere fgs heeft gedaan? Er hebben veel mensen op hem gestemd dus blijkbaar was dit eerder geen probleem ?Waarom hij zich heeft ingeschreven als leider terwijl hij blijkbaar niet kan leiden...?

Ben ik de enige die dit raar vindt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ta-Da,

Ik snap je heel goed, maar op nederland zijn de fortgevechten nooit meer dan 60 vs 60 ;) Dat zijn dan alliantiegenoten die je goed kent en die je sneller snappen. Pierce kan goed leiden, alleen met een chaos van 140 spelers wordt het moeilijk met een hoog tempo. zeker als je de nederlandse taal de basis beheert, en niet voluit kan spreken/schrijven is het fijn als iemand anders dat doen, de tactiek wordt uiteraard wel besproken ;)
 

DeletedUser16172

Oke, dan vraag ik me toch af hoe hij eerdere fgs heeft gedaan? Er hebben veel mensen op hem gestemd dus blijkbaar was dit eerder geen probleem ?Waarom hij zich heeft ingeschreven als leider terwijl hij blijkbaar niet kan leiden...?

Ben ik de enige die dit raar vindt?

Das was Lennart schrijv is correct. Ik heb ook steds gezeggd dat ik alleen in een external chat ga leiden. Maar als ik hier dat forum lees hebben hier veele speler iets tegen een external chat. SKype is zeker ook niet mogelijk voor mij.

En nog een punt, ik geen zin in dat hier een grote discussie zich voordoet als wij een fg verleren. Dan word het heeten die kan geen NL, die typt te langzaam and so on! En dat moet niet zijn! Wij hebben toch alleen dan een kans als wij echt teamplay! Geen klagen, geen ruzies... Ik mag er geen ruimte voor klagen geven! Het is beter voor het land ;)

En je kan zeker zijn, ik kan fgs leiden. Ik heb op DE genoeg fg geleidt en er waren ook volle grote fgs. In dit punt heb ik waarschijnlijk de meeste ervaring. Maar bedankt Ta-Da voor je vertrouwen. Ik vind het es allen belachelijk als andere speler hier schrijven zij hebben geen vertrouwen omdat zij me niet weten of nog nooit leiden hebben zien.
 

DeletedUser16402

Das was Lennart schrijv is correct... ...zij hebben geen vertrouwen omdat zij me niet weten of nog nooit leiden hebben zien.

Gelijk heb je Pierce. Ik heb je nog niet zien leiden, maar dat betekent niet dat je incompetent bent. Je hebt in ieder geval goed je best gedaan met voorbereidingen en afspraken maken.

Vanaf hier gaan we alleen nog maar leuke dagen beleven :)

Und wann du vielleicht jemand brauchts den fuer dich uebersetzen braucht, darfste mich immer anschreiben ;)
 

DeletedUser385

ik heb ook bouwkleren bij, mocht iemand een bouwer willen hebben :)
 
Ik heb alle vertrouwen in Pierce zijn kunnen. Ik heb vaak genoeg onder zijn leiding gestaan, gister ook weer. Enkel zoals eerder vermeld denk ik dat bij grote gevechten als dit snelheid cruciaal is. Daarom ben ik ook dankbaar dat pierce bereid is het typewerk door iemand anders te laten doen, maar hij zal zeker actief zijn bij de taktiek die gegeven zal worden. Zoals ik eerder zei, ik vind het prima om een simpel doorgeefluik te zijn van pierce zijn taktieken en ik ben ook van plan dit in de werkelijkheid te brengen. Helaas lees ik nu dat skype voor pierce geen optie is, maar we komen er wel uit. Hij is niet voor niets als hoofdleider gekozen en dit dient ook gewoon in de werkelijkheid gebracht te worden.
 

DeletedUser16170

is er ook zoiets als een tijd bekend dat de wereld opengaat of is dat nog een groot vraagteken
 
Bovenaan