• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WK live ingame

DeletedUser11642

Ik bied me graag aan om als smid bufjes te craften en te koop te zetten in onze steden!
Ik hoor/zie wel of daarvoor op me gerekend wordt ;)
 
domme vraag maar hoe komen we ana het geld om meteen in het begin al te gaan bouwen? geld wordt toch niet gekopieerd?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15915

domme vraag maar hoe komen we ana het geld om meteen in het begin al te gaan bouwen? geld wordt toch niet gekopieerd?

Ik denk dat we het beste aan dat geld kunnen komen door 15 sec arbeiden te gaan doen (bijvoorbeeld bij zilveren ringen in het midden van de kaart). Dit kost niet al te veel tijd en je kan er veel mee verdienen.
 
Ik denk dat we het beste aan dat geld kunnen komen door 15 sec arbeiden te gaan doen (bijvoorbeeld bij zilveren ringen in het midden van de kaart). Dit kost niet al te veel tijd en je kan er veel mee verdienen.

klikt goed ja , alleen zonder de goeie kleren lig je zo plat midden in de kaart
 

DeletedUser16402

Ik denk dat we het beste aan dat geld kunnen komen door 15 sec arbeiden te gaan doen (bijvoorbeeld bij zilveren ringen in het midden van de kaart). Dit kost niet al te veel tijd en je kan er veel mee verdienen.

Vergeet overigens niet dat goud/zilver script NIET mag op de .net servers. Althans 3 maanden geleden niet :p
 

DeletedUser12760

Ik denk dat we het beste aan dat geld kunnen komen door 15 sec arbeiden te gaan doen (bijvoorbeeld bij zilveren ringen in het midden van de kaart). Dit kost niet al te veel tijd en je kan er veel mee verdienen.

Vergeet niet dat slapen niet heel makkelijk is hé, want dan zijn er nog geen hotels
 

DeletedUser15528

leiderschapsduellant

Meld me bij deze ook aan als leiderschapsduellant, tevens genoeg ervaring mee. Level 150, hw enkelschots geweer level 5 en meerdere upgrades in Bart's set.

Heb ook wat ervaring als leider op .nl, als deelnemers op .net en .ru, dus als er nog hulp nodig is in die richting, hou ik me nog beschikbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16402

Meld me bij deze ook aan als leiderschapsduellant, tevens genoeg ervaring mee. Level 150, hw enkelschots geweer level 5 en meerdere upgrades in Bart's set.

Heb ook wat ervaring als leider op .nl, als deelnemers op .net en .ru, dus als er nog hulp nodig is in die richting, hou ik me nog beschikbaar.

Ik zou zeggen DOEN! We kunnen altijd iemand met jouw ervaring gebruiken die flinke schade toe kan brengen. LP hebben we toch al redelijk wat van (al zullen er bij zijn die zeggen niet genoeg, maar goede schade is minstens net zo belangrijk)
 

DeletedUser1448

Als jullie tips over polen willen, vraag maar. Ik speel er al 4 jaar :)
 
Bovenaan