• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

WK live ingame

DeletedUser

Wat staat er ons te wachten?
Stap voor stap.

1: steden oprichten
3 steden stichten liefst bij elkaar en centrum map,
Zo snel mogelijk de woonhuizen omhoog zodat we allemaal (150 man) erin kunnen.
Ikzelf zal er eentje beginnen dus we zoeken nog 2 man die de taak een stad stichten op zich wil nemen.(speciale rang voor fg)

1: Benji lightrider
2: Ipod1999
3:

lijst eerste 12 mensen uit te nodigen voor snelle constructie van woonhuizen:

1: cor969
2: Glimpse10

2: iedereen een fg build berzorgen
De fg skills voor iedereen goed zetten.
Graag zou ik de contact personen hun naam hier invullen die de andere wil helpen hoe ze best hun skills zetten.
Normaal is het geen rocket science en moet je geen universiteit gedaan hebben om dat te weten,
het is gewoon alles op kracht zowiezo en maximum op lp zelfs liefst ook alles gewoon.

1:

Daar bij een paar leiderschap duellanten degene met de beste wapens (hoogste gemiddelde schade)
en hoogste level liefst niet meer dan 5 mensen.
Hun taak is Avo blokkers weg te schieten zo snel mogelijk.

1: Benji Lightrider (HW enkel schot lvl5)
2: Ipod 1999 (Hw aangepast musket lvl5)
3:
4:
5:

3:Help elkaar met de ap/vp opdrachten welke ze zijn waar ze zijn en wat je nodig hebt
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1eetYmhDFflLTUoAk5Td3lQinNx7qJkPeGpYBJWvi8UY/edit#gid=132579825

4:Handwerk
Het handwerk onder controle krijgen,
wie de bufjes zal maken en wie wat zal zoeken tijdens de periodes tussen de fg's.
Denk dat El Imbatible daar al goed mee bezig is.
Zodat we iedereen amuletjes en andere buffs kunnen geven voor tijdens het fg.

wie de buffs zal maken en op ally markt te koop zal zetten:

Smid:

1: El imbatible
2: Nillie boem
3:

Kwakzalver:

1:
2:
3:

4:Let the hunger games begin
Een fg plan opstellen om uit te leggen hoe het in andere landen aan toe gaat ivm fg's ,
deze worden niet op dezelfde manier gespeeld zoals we op .nl gewoon zijn.
Deze zal dan ook in het ally forum ingame te zien zijn.
Wie hierbij wil helpen graag melden om een lijst hoofd leiders en hulp leiders te kunnen opstellen.

Leiding chat tijdens fg:

Hoofdleiders:
persoon die in chat de tactiek zal bepalen in geel geschrift hoe het fg verloopt waar we naartoe lopen en wat we doen.
(mensen met ervaring op andere landen ivm fg en leiding ervan)

1:Benji Lightrider
2:Jordes
3:Eastside Idea
4:

2e Leiders:
Persoon die de wissels zo kort mogelijk zal melden in chat in een ander kleur voorbeeld Jonkie-Benji (Personen die wisselen) 2links 3onder(waar ze zich bevinden)
hijzelf zal de wissels bepalen en niet de hoofdleider.

1:roelygan
2:

Hulpleiders:
houd een fluister open met de hoofdleider en ontvangt de fluisters van wie eventueel een opmerking of idee heeft tijdens fg
De hulpleider geeft alles door aan de hoofdleider (zodat de hoofdleider maar 1 fluister hoeft open te houden met zijn hulp leider)

1: Pierce
2:

5: Ingame forum:

wordt onderhouden door El Imabtible

voel je je geroepen om een taak op je te nemen roep dan :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15117

Stad stichten kan ik doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

met al die kracht en leiderschap kan iedereen bouwen gewoon we zijn niet lvl 1 :)
 

DeletedUser16135

ik heb mijn bouwkleren mee. en breng redelijk veel in. dus ik zal er wel 1 willen stichten. laten we het centraal houden en in de extra kleine country doen?
en full leiderschap met hw aangepast musket level 5
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16402

Stad oprichten forum bijhouden kan ik wel doen Henry ;)
Een tip:

Voeg er een 12-tal eerste leden aan toe (4 per stad dus) met een bouwerssetje en evt bouwerklasse

En buffs ivm mijn level is ook iets waar ik me zeker mee bezig kan houden, ik ben een smid ;)

Verder heb ik op zo'n beetje elke server wel gespeeld en ken ik ook redelijk veel interne aspecten van de FG's, mocht er advies nodig zijn (wat ik betwijfel) dan ben ik zeker te bereiken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
we moeten niet ook ene groepje aanwijzen die groot kaliber kogels gaat zoeken? (die heb je nodig voor westerns en zijn f*cking lastig te krijgen) , zo ja zet mij daar dan maar bij
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16402

we moeten niet ook ene groepje aanwijzen die groot kaliber kogels gaat zoeken? , zo ja zet mij daar dan maar bij

Dat zal gaan komen als de crafting ingevuld is ;) En ik weet zeker dat je daar bij hoort dan hoor :)
 
Ik wil ook wel een leidersfunctie op mij nemen. Doe mij maar een taakje waar je zeer snel voor moet kunnen typen. Zeg maar, allemaal. :p Lijkt me trouwens ook logisch dat pierce leidt. Heb je dit trouwens met pierce besproken allemaal benji?
 

DeletedUser

pierce neemt niet de hoofdleiding hij kan zo snel niet typen in fg's
 

DeletedUser12842

Ik zou mij ook graag willen aanmelden voor leider of hulpleider, waar nodig is. Vaardigheden: Snelle typer en goed overzicht.

Ik zou Jordes graag voordragen als hoofdleider.
 
Ik kan ook een derde stad stichten, ik neem ook een bouwset mee, dus ik kan ook flink uitbouwen met 500+ bouw :)

Verder wil ik een ondersteunende leiding opnemen, mensen fluisteren oid, om de leiding stress weg te nemen, denk aan rekruteren etc :)
 

DeletedUser4891

De steden van onze alliantie op Dakota liggen centrum met maximaal 3 minuten lopen uit elkaar, op nieuwe wereld zal ik dat duidelijker aan kunnen geven :)

Of gewoon nu alvast:
CAIK2pb.png
 

DeletedUser

Ik wil wel leiden maar alleen in aanval. In def zijn er anderen meer geschikt om het resultaat tot een gunstig einde te brengen.
 
Bovenaan