• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic Dag van de Dood

DeletedUser15915

Die grote bloempot in de shop is wel erg duur (750 nuggets). 2500 bloemen per 24 uur zullen ongeveer 18x2500=45000 wezen voor het hele event als je het geen een keer vergeet. Terwijl je ook 45000 bloemen kan kopen voor 750 nuggets (60x750). Snap het voordeel niet van die pot.
 

DeletedUser15117

Die grote bloempot in de shop is wel erg duur (750 nuggets). 2500 bloemen per 24 uur zullen ongeveer 18x2500=45000 wezen voor het hele event als je het geen een keer vergeet. Terwijl je ook 45000 bloemen kan kopen voor 750 nuggets (60x750). Snap het voordeel niet van die pot.

Je kan met deze pot ook kopen met muntjes ;).
 
Een vraagje, er is in de laatste categorie een kist
de b-kist ofzo.
Heeft iemand een lijstje van de wapens die daaruit kunnen komen? :)
 

DeletedUser15915

Je kan met deze pot ook kopen met muntjes ;).

Owja, daar had ik even niet aan gedacht :p


Een vraagje, er is in de laatste categorie een kist
de b-kist ofzo.
Heeft iemand een lijstje van de wapens die daaruit kunnen komen? :)

[item=44040]
[item=44041]
[item=44042]
[item=44043]
[item=44044]
[item=44045]
[item=44046]
[item=44047]

Typ deze codes maar ingame en je zie ze
 
Ik heb het script van leones nog niet in werking gezien (komt vanavond wel), maar deze maakt er een mooie lijst van waarbij je met 1x klikken per vriend de bloemen verstuurt in plaats van klikken op het karakter en dan op verstuur bloemen en na elke 5 naar volgende pagina.

Mijn script zorgt voor de bekende filter, zo zie je makkelijk aan wie je nog dingen kan sturen. Het script dat jij gaf is gemaakt door Bluep, toch?

is er bekend wanneer bij ons de tombstone adventure multiplaer dinges gaat werken?

Niet bekend, maar dat gaat nog wel even duren.
 

DeletedUser15117

Ik kwam hem tegen op w7, iemand had hem op het alliforum gezet en ik weet dus niet precies wie hem heeft gemaakt.
 
Hmm, er waren wat spaties ingeslopen zo te zien, dit is de werkende code:
Code:
javascript:(function(){var e="DayOfDead";if(typeof Game.sesData[e]!=="undefined"){var t=[],n=Chat.Friendslist.getFriends(),r=Game.sesData[e].friendsbar,i=WestUi.FriendsBar.friendsBarUi.friendsBar.eventActivations,s,o,u,a,f,l;for(o=0;o<n.length;o++){s=typeof i[n[o].playerId]!=="undefined"&&i[n[o].playerId][e]!=="undefined"?i[n[o].playerId][e]:0;t.push({n:n[o].pname,i:n[o].playerId,t:s})}t.sort(Sort.create("asc",function( e){return e.t}));s=$('<table align="center" border="1" cellpadding="2px" border="1">');for(o=0;o<t.length;o++){u=t[o].t+parseInt(r.cooldown,10)-(new ServerDate).getTime()/1e3;if(u>0){a=$("<td>("+u.formatDurationBuffWay()+ ")</td>")}else{a=$('<td><a href="#">'+r.label+"</a></td>").click({id:t[o].i,ev:e},function(e){$(this).parent().remove();var t=e.handleObj.data;Ajax.remoteCall("friendsbar","e vent",{player_id:t.id,event:t.ev},function(e){if(e.error)return MessageError(e.msg).show();MessageSuccess(e.msg).show();i[t.id]=i[t.id]||{};i[t.id][t.ev]=e.activationTime})})}s.append($("<tr>)").append($("<td>"+t[o].n+"</td>"),a))}f=wman.open(e+"list",null).setMiniTitle( e).setTitle(e);l=new west.gui.Scrollpane;l.appendContent(s);f.appendToContentPane(l.getMainDiv())}})()

Origineel volgens mij door Bluep van het Duitse forum, misschien wel handig om er een userscriptje voor te maken :)

EDIT: Blijkbaar ook al gedaan, https://greasyfork.org/en/scripts/2992-tw-friends
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15117

Dat moet inderdaad 17 november zijn, waarschijnlijk wordt dit morgen al aangepast.
 

DeletedUser4891

Hmm, er waren wat spaties ingeslopen zo te zien, dit is de werkende code:
Code:
javascript:(function(){var e="DayOfDead";if(typeof Game.sesData[e]!=="undefined"){var t=[],n=Chat.Friendslist.getFriends(),r=Game.sesData[e].friendsbar,i=WestUi.FriendsBar.friendsBarUi.friendsBar.eventActivations,s,o,u,a,f,l;for(o=0;o<n.length;o++){s=typeof i[n[o].playerId]!=="undefined"&&i[n[o].playerId][e]!=="undefined"?i[n[o].playerId][e]:0;t.push({n:n[o].pname,i:n[o].playerId,t:s})}t.sort(Sort.create("asc",function( e){return e.t}));s=$('<table align="center" border="1" cellpadding="2px" border="1">');for(o=0;o<t.length;o++){u=t[o].t+parseInt(r.cooldown,10)-(new ServerDate).getTime()/1e3;if(u>0){a=$("<td>("+u.formatDurationBuffWay()+ ")</td>")}else{a=$('<td><a href="#">'+r.label+"</a></td>").click({id:t[o].i,ev:e},function(e){$(this).parent().remove();var t=e.handleObj.data;Ajax.remoteCall("friendsbar","e vent",{player_id:t.id,event:t.ev},function(e){if(e.error)return MessageError(e.msg).show();MessageSuccess(e.msg).show();i[t.id]=i[t.id]||{};i[t.id][t.ev]=e.activationTime})})}s.append($("<tr>)").append($("<td>"+t[o].n+"</td>"),a))}f=wman.open(e+"list",null).setMiniTitle( e).setTitle(e);l=new west.gui.Scrollpane;l.appendContent(s);f.appendToContentPane(l.getMainDiv())}})()

Origineel volgens mij door Bluep van het Duitse forum, misschien wel handig om er een userscriptje voor te maken :)

EDIT: Blijkbaar ook al gedaan, https://greasyfork.org/en/scripts/2992-tw-friends

1bgx.jpg


die code werkt voor mij niet, dat userscript wel. Scheelt een hoop elende :D
 

DeletedUser

thx voor de link... is veel handiger om je bloemen te versturen ;)
 
Bovenaan