• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

speedwereld

DeletedUser6405

Ik ben net buiten de top 10 gevallen. :( De strijd om de 1e en 2e plek gaat spannend worden ! Succes !
 
Tryit, gooooooo! :D
Als iemand van jullie nog fargowells zadels moet hebben pm me dan maar, ik heb wel niet alle producten want het zijn te moeilijke jobs die je moet doen voor die items
 
Ik ben erg erg benieuwd wie er aan kop gaat. Mijn ervaring is dat de mensen die in het begin bovenaan staan niet de "eindstreep" halen. Harddravers zijn dooddravers.
Rustig en gestaag is mijn motto.

sta nog in de top 10 (eerst dag nummer 3)

wanneer komt de volgende speed wereld?
 
W9B1oj7.png


Meeste fgs & fgwins op speed, hopelijk houd ik t vol met die massa van straks, ben dan offline namelijk :( :o
De dmg zal ik wel volhouden en qua hit, geen idee of mn 1423 de hoogste op speed is geweest :unsure:
 

DeletedUser5801

W9B1oj7.png


Meeste fgs & fgwins op speed, hopelijk houd ik t vol met die massa van straks, ben dan offline namelijk :( :o
De dmg zal ik wel volhouden en qua hit, geen idee of mn 1423 de hoogste op speed is geweest :unsure:

wat dan ook wel interessant is om te weten is hoeveel aanval en hoeveel deff per FG (en welke kant je stond :p)
 

DeletedUser6405

Spannend zo die laatste uren op de Speed. Het gaat er hard aan toe in de top. :D
 

DeletedUser5801

wel jammer dat jullie de definitieve ranglijst al opgemaakt hadden terwijl ik nog in FG zat:

[report=142737144e25641d5]Prestatie 'Klaas Vaak ' behaald.[/report]
[report=14273703cb918c4ad]Prestatie 'Drie inkepingen meer' behaald.[/report]
 

DeletedUser385

dan tellen ze officieel nog mee

want harres heeft gezegd "op het sluiten van de wereld" en zou zeggen hoe laat wereld sluit, en heeft dat niet gedaan

gezien jij ze nog ziet, tellen ze mee :p
 

DeletedUser385

wat har ofc vergeten is is dat de ranglijst niet meteen update

dus hij zal nog eens moeten kijken :)
 

DeletedUser15127

Ik heb er erg van genoten persoonlijk. We hadden een geweldig stadje bij elkaar.
Ook de concurrentie was erg vriendelijk, een geweldig mooie run van Far nog vanmorgen ook. Het was enorm spannend wie de 2e en 3e plek ging halen in de laatste uren.

Tryit is in alle opzichten de terechte winnaar, nog eens nuggetloos ook! (Krijgt hij nu 2 speed-items)? ;)

En ook nog een speciaal bedankje aan Harres, die 2 FGs in Awesomia waar vaardigheidspunten gewonnen konden worden waren geweldig leuk. Op .net hebben ze dat niet gehad zelfs. Puur op initiatief van Harres dus, geweldig.
Hopelijk zien we dat soort dingetjes ook terug op de "langzame" werelden.
 
Bovenaan