• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuw Item / product in het spel!

DeletedUser11612

Ik denk wel dat ik eentje zal aanschaffen ... maargoed, eerst maar eens kijken of ie wel nog komt :p
 

DeletedUser11612

Mheh, ik kijk wel nog even :p Gewoon irritant dat we geen extra nuggets krijgen ...
 

DeletedUser

Mheh, ik kijk wel nog even :p Gewoon irritant dat we geen extra nuggets krijgen ...

Dan zou inno nog minder verdienen/verliezen op de NL-tak van the-west. Blijkbaar zijn er gekken die zoveel geld voor zo'n artikeltje over hebben, t gaat hierdoor iig weer wat later op de fles. Het gaat om (als ik het goed begrijp) 100 van die dingen, das bij elkaar €3636,36, toch weer heel wat maandsalarisen voor onze marco:D
 

DeletedUser385

Dan zou inno nog minder verdienen/verliezen op de NL-tak van the-west. Blijkbaar zijn er gekken die zoveel geld voor zo'n artikeltje over hebben, t gaat hierdoor iig weer wat later op de fles. Het gaat om (als ik het goed begrijp) 100 van die dingen, das bij elkaar €3636,36, toch weer heel wat maandsalarisen voor onze marco:D

dat zijn niet zoveel maandsalarissen hoor ;)
 

DeletedUser11612

ik gok dat dat 3 maand lonen zijn ongeveer? voor sommige maar 2 of 1 :p
 

DeletedUser

ik gok dat dat 3 maand lonen zijn ongeveer? voor sommige maar 2 of 1 :p

Staat me bij dat Marco ong 400 verdient per maand voor zn CM-schap. correct me if i'm wrong.

maar volgens mij dwalen we een beetje af xD Al gaat t nog steeds allemaal om the money!

EDIT: hij verdient t niet, maar hij krijgt t.
 

DeletedUser385

Het mooie is dat je dit ook gewoon vanuit je bed kunt doen :p

gr ik wil +1 :S

misschien toch eens een voorstel maken dat je kan liken op dit forum :p

maareh, nu weet marco dat we het niet gehad hebbne, komt t alsnog, of komt t gewoon niet ?
 

DeletedUser

gr ik wil +1 :S

misschien toch eens een voorstel maken dat je kan liken op dit forum :p

maareh, nu weet marco dat we het niet gehad hebbne, komt t alsnog, of komt t gewoon niet ?

"misschien zal er in de toekomst een nieuwe kans komen" je kan er donder op zeggen dat ie alsnog komt.

En idd dat like-knopje moet komen, al moeten wel mensen die de opmerking: "waar kan ik disliken :(" of "vind ik niet leuk" posten direct verbannen worden
 

DeletedUser

Mensen, on-topic graag. Speculaties over de honorering van het beroep Community Manager horen daar niet bij :p
 

DeletedUser

Mensen, on-topic graag. Speculaties over de honorering van het beroep Community Manager horen daar niet bij :p

de like button die er moet komen wel dan? :p

en zo off-topic vond ik t niet, want zijn salaris wordt indirect betaald uit de centen die met dit ding binnen komen.
 

DeletedUser385

hoe hoog zou sims loon zijn? dat ie jaloers wordt :p
klik
voor schums

ot:

al meer info bekend? @ sims?
 

DeletedUser6405

Iemand die al weet of het product al in de shop komt binnenkort?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Iemand die al weet of het product al in de shop komt binnenkort?

Zoals in de aankondiging van Marco staat zal niemand het weten. Hijzelf weet het nog niet eens. :)

Ik vermoed eigenlijk van wel. Zo'n pak van die 'Onafhankelijheidsverklaringen' invoeren in het spel betekent toch wel een pak geld voor InnoGames... Maar ja, we zien wel. Van mij moet 't er niet komen, ik koop het toch niet. Alleen is het wel bizar dat het op de .nl weer niet komt. Is niet het eerste dat misgaat...
 
Bovenaan