• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuw Item / product in het spel!

DeletedUser6244

Deze is later aangeschaft dan de actie met de onafhankelijkheidsverklaringen. En ja, "aangeschaft". Meer kan ik er niet over zeggen.

Oh zo, ik snap het. Fijn dat er wat opheldering is gekomen, nu weten we in ieder geval dat het is aangeschaft en dat Marco niet in slaap is gevallen tijdens zijn 'server-beveiliging-controle'.
 

DeletedUser

Ey, we moeten oppassen. Straks worden we allemaal geband en moeten 2000 nuggets betalen om er weer op te komen :p
 

DeletedUser15117

Die komt denk ik uit een premium kist.

@jordy als je niets nuttigs te melden hebt, zeg dan niets.
 

DeletedUser15073

Deze is later aangeschaft dan de actie met de onafhankelijkheidsverklaringen. En ja, "aangeschaft". Meer kan ik er niet over zeggen.

Ik sprak die gast nadat die hem had gekregen op algemene chat en die zei dat hij daarvoor nuggets had gekocht voor dat ding, maar dat die nugget aankoop niet goed was gegaan en dat die als soort vergoeding dat ding kreeg.
Tenminste, dat zei die ongeveer zo :p
 

DeletedUser4007

Ik sprak die gast nadat die hem had gekregen op algemene chat en die zei dat hij daarvoor nuggets had gekocht voor dat ding, maar dat die nugget aankoop niet goed was gegaan en dat die als soort vergoeding dat ding kreeg.
Tenminste, dat zei die ongeveer zo :p

als dit waar is dan vraag ik me af waar tanais zo infantiel over doet?
als dit niet waar is doettie nog infantiel, maar dat doet er even niet toe:laugh:
 

DeletedUser

Wat mis ik toch zo die mods die gestopt zijn, daar kreeg je teminste een fatsoenlijke uitleg van zodat iedereen het snapt :(
 

DeletedUser4007

vernieuwing is niet altijd een verbetering gunsn

kan zelfs nog een stuk slechter zoals je ziet;)
 

DeletedUser4763

Ik sprak die gast nadat die hem had gekregen op algemene chat en die zei dat hij daarvoor nuggets had gekocht voor dat ding, maar dat die nugget aankoop niet goed was gegaan en dat die als soort vergoeding dat ding kreeg.
Tenminste, dat zei die ongeveer zo :p

bij iedereen die die avond nuggets kocht voor dat ding ging iets niet goed het item was namelijk niet in de shop en kocht mensen nuggets voor jan lul waar is hun vergoeding ? :hmf:
 

DeletedUser6405

Ik vind een compensatie voor de fouten die de afgelopen maanden gemaakt zijn door leidinggevenden meer dan terecht.
Een positieve impuls om deze bittere smaak weg te spoelen. Anders blijft de negatieve spiraal door lopen. :huh:
 

DeletedUser

Als Marco doet alsof er niets aan de hand is dan moeten we ingrijpen, revolutie :p
 

DeletedUser6377

Ja, Harres!
Iedereen een gratis reskill drankje bijv.!
Zal de activiteit wrs ook weer iets omhoog gaan :p

Als Marco doet alsof er niets aan de hand is dan moeten we ingrijpen, revolutie :p

Tot nu toe heb je nog geen enkele nuttige post gemaakt.
Graag alleen nuttige dingen bijdragen aub!
 

DeletedUser6405

Ruud heb je vakantie ofzo ? zoveel spam en activiteit ben ik van jou niet gewend de afgelopen dagen.. :D
 

DeletedUser

zolang die overpowerde zaken niet op w8 zitten, heb ik geen problemen. wel raar om niet te mogen weten hoe iemand aan iets geraakt is. mss moeten sommige mensen eens proberen niet zo dubbelzinnig te klinken in hun uitleg en anderen eens een eenvoudigere weg kiezen om iets te weten te komen (bv. vragen aan de persoon in kwestie). daarbij ga ik uit dat die persoon wel zou zeggen hoe die eraan komt, zoniet dan is er een probleem en moet die motie van wantrouwen ingediend worden :)
 
Bovenaan