• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

Hmm, er zijn ook voordelen aan verbonden. Voor diegene die 250 FG's willen meedoen, en 250 FG's willen winnen en dus prestaties doen is dit natuurlijk een voordeel. :p

Maargoed, ik veronderstel dat we nu bij elke FG deffen. Niemand off en gewoon doorgaan zoals we bezig waren? (om 20:00 valt Heroes een fort aan bv) en daar mag iedereen een kant kiezen.
 

DeletedUser5695

Sneue actie, negatieve aandacht is ook aandacht, ik denk dat het tijd wordt dat de scholen weer starten in de hoop dat dit soort kleuteracties weer achterwege blijven ;)
 
ik gok eig wel dat atroxk (in tegenstelling tot andere counteraars) wel van plan is om de fortjes trug te geven, mocht hij er toevallig één buitmaken, wat uiteraard niet het geval zal zijn aangezien iedereen gaat deffen :p (sinds de verdwijning van de dokterstasjes valt niemand nog aan in counter ;)s)
 
ik gok eig wel dat atroxk (in tegenstelling tot andere counteraars) wel van plan is om de fortjes trug te geven, mocht hij er toevallig één buitmaken, wat uiteraard niet het geval zal zijn aangezien iedereen gaat deffen :p (sinds de verdwijning van de dokterstasjes valt niemand nog aan in counter ;)s)

Daar gaat het niet om, als er 1 fort op zulke manier wordt veroverd zullen we samen werken om het weer te heroveren. Het gaat om dat er vandaag de FG's verpest zijn, maar ik denk niet dat dit lang zal aanhouden hoor. Het geld zal zo wel snel op zijn :laugh:
 

DeletedUser8307

Daar gaat het niet om, als er 1 fort op zulke manier wordt veroverd zullen we samen werken om het weer te heroveren. Het gaat om dat er vandaag de FG's verpest zijn, maar ik denk niet dat dit lang zal aanhouden hoor. Het geld zal zo wel snel op zijn :laugh:

Er zit nu nog 442522$ in de stadskassa. Mocht ik dit geweten hebben, dan maakte ik hem zeker geen oprichter.
 

DeletedUser5695

eerste FG voor morgen hebben de kleuters alweer gestart. Dit betekent dat we dit de eerste dagen/weken zullen houden gezien hun stadskasinhoud? En dan telkens met 0 aanvallers opdagen. Riekt naar puur spel verzieken. Bestaan daar geen regels voor? Wat mij betreft verdienen deze kleuters een enorme ban...

Er zou een maximum moeten komen aan te starten FG's per stad per dag. Of beter; voor elk opgestarte FG waarbij de aanvallende stad niet met een minimum aantal spelers komt opdagen een soort blokkade voor die stad, bijvoorbeeld 5 dagen geen FG kunnen opstarten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Atroxk9 vandaag om 11:47 uur
hey jack,

uhhhh dit gaat zo zeker nog wel een week door hoor alleen begin ik vanaf morgen alleen savonds nog :)



hij doet duidelijk geen moeite meer om dat lijstje op zn profiel up-to-date te houden :p
 

DeletedUser

eerste FG voor morgen hebben de kleuters alweer gestart. Dit betekent dat we dit de eerste dagen/weken zullen houden gezien hun stadskasinhoud? En dan telkens met 0 aanvallers opdagen. Riekt naar puur spel verzieken. Bestaan daar geen regels voor? Wat mij betreft verdienen deze kleuters een enorme ban...

Er zou een maximum moeten komen aan te starten FG's per stad per dag. Of beter; voor elk opgestarte FG waarbij de aanvallende stad niet met een minimum aantal spelers komt opdagen een soort blokkade voor die stad, bijvoorbeeld 5 dagen geen FG kunnen opstarten.

stel het voor bij ideeén.

Maar moet dit nou echt?
6 fortgevechten:rolleyes:
 

DeletedUser5512

eerste FG voor morgen hebben de kleuters alweer gestart. Dit betekent dat we dit de eerste dagen/weken zullen houden gezien hun stadskasinhoud? En dan telkens met 0 aanvallers opdagen. Riekt naar puur spel verzieken. Bestaan daar geen regels voor? Wat mij betreft verdienen deze kleuters een enorme ban...

Er zou een maximum moeten komen aan te starten FG's per stad per dag. Of beter; voor elk opgestarte FG waarbij de aanvallende stad niet met een minimum aantal spelers komt opdagen een soort blokkade voor die stad, bijvoorbeeld 5 dagen geen FG kunnen opstarten.

ik heb begrepen dat er mensen een ban hebben gekregen nadat ze de grote boosdoener hebben uitgescholden

dit slaat helemaal nergens op, ieder mens met een gezond verstand, en dat hebben de meeste van de mods volgens mij wel, kan hier wel onderscheid maken wie de good guys en de bad guys zijn. Dan moet je niet omdat de regels je zo voorschrijven het per se zo doen, gebruik je verstand en ban degene die deze ban verdient.
 
Het enige dat ik hierop kan zeggen, is dat atroxk9 heel triest bezig is. Hij kan ook gewoon op de chat zeggen dat hij aandacht nodig heeft... maar nee, nu gaat hij heel briscoe lastig vallen. Gelukkig hebben wij nog geen forten verloren :cool:

Maar atroxk9, voel je je nu stoer? :no:

Maar er is 1 positief punt: wel goed voor me prestaties :laugh:
 

DeletedUser

Ook hier wil ik nog even iedereen complimenteren met vandaag. Ik heb nauwelijks mensen in de aanval gezien, bravo. Het hoofdgevecht van vandaag was wat uit balans, maar dat gaan we morgen trachten te veranderen. :)
 

DeletedUser

Ik snap best dat Forteigenaren hier niet blij mee zijn, maar eerlijk gezegd kan ik er wel om lachen :laugh::D
 

DeletedUser8307

Ik snap best dat Forteigenaren hier niet blij mee zijn, maar eerlijk gezegd kan ik er wel om lachen :laugh::D

Het is puur het spel verzieken. Maar eigenlijk moet je niet echt vrezen dat je een fort zou kunnen verliezen, als je aan elk fort met ongeveer 5 personen staat, dan behoud je het wel. ;)
 

DeletedUser

Ik snap best dat Forteigenaren hier niet blij mee zijn, maar eerlijk gezegd kan ik er wel om lachen :laugh::D

Als je dat lachen vindt kan je beter niks op dit forum zetten. Dit is alles behalve grappig, je speelt een spel voor het spelplezier maar dat is ver te zoeken momenteel!
 
Bovenaan