• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gouden wapens leuk?

DeletedUser13259

Ik vind het maar leuk dat er nieuwe wapens komen. Dan heb je nog een andere doel in het spel.

Jullie vinden het niet leuk als mensen op vroege levels zulke wapens krijgt, maar ik weet zeker dat jullie het zouden gebruiken als je het kon.
Waarom dit verwijderen als je stiekem het zelf wilt gebruiken?

Ik kan hem zelf ook vrij snel dragen maar toch vind ik het niet leuk.
Nu ga je veel sneller KO en dan kan je de hele tijd niemand duelleren wat deze wapens nou ook niet echt nuttig maakt.

Het enige pluspunt is dat deze wapens niet karaktergebonden zijn en dat je ook geen verkeerde keuzes kan maken zoals voor Hernandos.
 

DeletedUser

Ik vind alleen die Gouden geweer goed omdat die nog moeilijk te verkrijgen is!;)
 

DeletedUser4763

Ik kan hem zelf ook vrij snel dragen maar toch vind ik het niet leuk.
Nu ga je veel sneller KO en dan kan je de hele tijd niemand duelleren wat deze wapens nou ook niet echt nuttig maakt.

lol uhm tja moet je meer punten op levenspunten zetten ;) , denk dat je het met 2000 levenspunten wel red , leuk voor de bouwers omdat die toch al veel op kracht hebben en dus veel levenspunten , de zwakkere weer wat geholpen en de duellist moet daar gewoon op inspelen punt uit , wat een gemier allemaal :p
 

DeletedUser6801

Dit is wel een goed punt, want schieters zijn erg in het nadeel, vaak hebben die niets op levensunten, en als je dan ook nog een duelist bent van karakter, kun je bijna geen normaal duel meer spelen zonder ko te gaan, aangezien je makkelijk hiots maakt van 280, in 3 of 4 hits ben je als schieter ko. Het probleem is ook dan nog dat alle slagkrachters je een hotelpussy gaan noemen, dat vind ik nog het ergste, die mensen hebben geen gezond verstand, maarja, dat terzijde :p

Ik vind het leuk dat er nieuwe waens zijn, alleen ze zijn ONTZETTEND LELIJK EN ONREALISTISCH!!!!!!!! Als ze dat even aanpassen naar normale waens, dan ben ik helemaal voor.
 

DeletedUser

In feite moet je er op oude werelden best wat moeite voor doen. Geen enkele duellist heeft 100 punten op handvaardigheid en kan ook nog is olie boren.
Verder wint een beetje duellist het echt wel van een allround avonturier zelfs al heeft die avonturier een beter wapen.

Wat betreft de sabel: nu krijgen we vast het argument 'dat de imago slagkrachters voordeel krijgen hierdoor en dat het daarom o-zo oneerlijk is.'

Als ie zo makkelijk te krijgen is, wat jullie dus beweren, wat is er dan zo oneerlijk aan? Dan kan iedereen er toch mee rondlopen? Het argument over hogere spelers die er makkelijk aan kunnen komen gaat eigenlijk ook niet echt op. Hogere spelers hebben nou eenmaal vaak ook wat meer geld om in cashgevechten te spenderen, dus dat is dan ook niet eerlijk, lijkt me?

Op bepaalde servers van The West zijn cashgevechten verboden. Ik dacht dat dit vooral op de Hongaarse servers van toepassing is. Dat is dan toch ook niet eerlijk? Ik ben van mening dat als de gouden wapens er uit moeten dat dan alle edele wapens maar verdwijnen, dan heb je een 'eerlijk' spel.
 

DeletedUser

Basdad, laat mijn wijze worden (ahum) je verassen,

Deal with it.

Mods gaan echt niet zomaar een hele quest reeks aanpassen omdat een paar spelers hem niet leuk vinden blablabla.

Ik vind hem btw als duellist/bouwer zijnde al moeilijk genoeg. Gemiddelde schietsoldaat kan geen handel drijven, laat staan olie delven. En dan te zwijgen over het kwakzalven voor slagkrachters
 

DeletedUser

en de handvaardigheid is ook weer een probleem voor de meeste mensen.
Moet toch 20.000 dollars gaan uitgeven voor alleen nog maar de handvaardigheid.
 

DeletedUser13259

Op bepaalde servers van The West zijn cashgevechten verboden. Ik dacht dat dit vooral op de Hongaarse servers van toepassing is. Dat is dan toch ook niet eerlijk? Ik ben van mening dat als de gouden wapens er uit moeten dat dan alle edele wapens maar verdwijnen, dan heb je een 'eerlijk' spel.

Echt? Dat wist ik niet. Op welke dan?
 

DeletedUser8116

en de handvaardigheid is ook weer een probleem voor de meeste mensen.
Moet toch 20.000 dollars gaan uitgeven voor alleen nog maar de handvaardigheid.

in vergelijk met de 100 slagkracht is dit een groot verschil inderdaad. De meeste slagkracht duellisten zullen snel met de gouden sabel rondlopen, maar de meeste schietduellisten lopen nog steeds met buntline's omdat die vaak geen 100 handvaardigheid hebben.

ik vind dat de gouden wapens het spel uit balans halen. ik vind dit deels ook al voor de edele wapens. daarnaast zien de edele wapens er ook fake uit, van mij mogen ze weg, tenzij de schade die ze aanrichten omlaag gaat. zodat het wapen meer vergelijkbaar wordt met bijvoorbeeld een sabel of een buntline, alleen dan met eer aanzien omdat ze van goud zijn.
 

DeletedUser

in vergelijk met de 100 slagkracht is dit een groot verschil inderdaad. De meeste slagkracht duellisten zullen snel met de gouden sabel rondlopen, maar de meeste schietduellisten lopen nog steeds met buntline's omdat die vaak geen 100 handvaardigheid hebben.

ik vind dat de gouden wapens het spel uit balans halen. ik vind dit deels ook al voor de edele wapens. daarnaast zien de edele wapens er ook fake uit, van mij mogen ze weg, tenzij de schade die ze aanrichten omlaag gaat. zodat het wapen meer vergelijkbaar wordt met bijvoorbeeld een sabel of een buntline, alleen dan met eer aanzien omdat ze van goud zijn.

niet mee eens, als een schieter alle atribuut op handigheid zet is 100 handvaardigheid niet moeilijk te halen. misschien wel moeilijker als 100 slagkracht voor een slagkrachter, maar die kan ook absoluut niet snel kwaksalveren ... :) alleen mag het van mij nog wel wat moeilijker worden voor duellanten .. :p
 

DeletedUser

Alleen kan een schieter die alles op handigheid zet al helemaal niet naar olie boren.
 

DeletedUser

dat klopt, dat probleem ervaar ik ook op w7 :p en daarom vind ik de opdrachten ook nog wel redelijk .. alleen had ik er liever nog zo'n opdracht bij gezien. (dat je een arbeid moet doen met weer hele andere vaardigheden)
 

DeletedUser

of ze moeten er een vervolg op maken dat als je na bijvoorbeeld 2x iemand dueleren je wapen in moet leveren en dan weer terug moet verdienen XD
 
Bovenaan