• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uit welk land kom jij?

DeletedUser

ik denk dat ik de enige egyptenaar ben:) ben wel in nederland opgegroeit
 

DeletedUser

@ Carolus

Ik wist dat het met Caesar zoiets was, wou alleen efkes stoefen.
En ja een groot deel van de Walen zijn egocentrische debielen(allemaal zou ik niet zeggen, want zoveel ken ik er niet) In het begin van de middeleeuwen was heel noord-frankrijk nog nederlandstalig, en bij de oprichting van België nog heel Brussel, maar nu willen die walen nog meer grond.

Het ding is dat de typische Vlaams Belang aanpak(de walen gewoon zo hard mogelijk uitkakke) niet veel zal helpen, je maakt ze alleen maar erger. Of je moet met Walen slijmen en er rustig mee onderhandelen, of je start een burgeroorlog tegen te walen, maar een tussenweg heeft geen zin.

Eigenlijk was het beste nog geweest dat Albrecht en Isabella gewoon kinderen konden krijgen, dan waren de Zuidelijke Nederlanden (ongeveer hetzefde als het belgië van nu) toen al onafhankelijk geworden en sprak iedereen Nederlands.
Ik wil niet per se vlaanderen onafhankelijk, alleen als de walen blijven tegenwerken

Zeg jongens aub vanwaar die interesse in de geschiedenis, ik HAAT geschiedenis.
Ten eerste de Walen vallen mee. Mijn stiefma is Waals en heel behulpzaam en zkr ni lui. Ze is zelfs met vriendinnen naar de zee geweest bij ons en Vlamingen hebben aan haar de weg gevraagd en mij stiefma heeft da mooi in het Vlaams uitgelegd. Wa gebrekkig, ma tis haar wel gelukt.
En ten tweede wist je da da vroeger omgekeerd was? Da wij geld nodig hadden van de Walen. Wrs ni he, grote monden! Zij hadden da ni tgn hun goesting gedaan he en jullie zitte nu te zage. Gij hebt er toch gn last van, ge betaalt nog gn belastingen. Zonder de Wale, zat ge hier mss nu ni, Slimmerikken!
 

DeletedUser

Zeg jongens aub vanwaar die interesse in de geschiedenis, ik HAAT geschiedenis.
Ten eerste de Walen vallen mee. Mijn stiefma is Waals en heel behulpzaam en zkr ni lui. Ze is zelfs met vriendinnen naar de zee geweest bij ons en Vlamingen hebben aan haar de weg gevraagd en mij stiefma heeft da mooi in het Vlaams uitgelegd. Wa gebrekkig, ma tis haar wel gelukt.
En ten tweede wist je da da vroeger omgekeerd was? Da wij geld nodig hadden van de Walen. Wrs ni he, grote monden! Zij hadden da ni tgn hun goesting gedaan he en jullie zitte nu te zage. Gij hebt er toch gn last van, ge betaalt nog gn belastingen. Zonder de Wale, zat ge hier mss nu ni, Slimmerikken!

Ok, mooie tekst, wist ik ook wel en vind ik ook wel.

Terug onntopic, kan er iemand tellen hoeveel nederlanders er al meer zijn dan belgen?
 

DeletedUser

ben je een fransman als je in frankrijk geboren ben toen je ouders op vakantie gingen ?
 

DeletedUser

puur belg nen aantwerpenaar:rolleyes:

eigenlijk woon ik in brasschaat provincie antwerpen :rolleyes:
 

DeletedUser

Ok, mooie tekst, wist ik ook wel en vind ik ook wel.

Terug onntopic, kan er iemand tellen hoeveel nederlanders er al meer zijn dan belgen?

Ik denk da der toch ni veel meer Nederlanders dit spel spelen dan Belgen. Ik ben Belg en ken zelf heel wat Belgen die dit spel ook spelen.
 

DeletedUser

Ik denk da der toch ni veel meer Nederlanders dit spel spelen dan Belgen. Ik ben Belg en ken zelf heel wat Belgen die dit spel ook spelen.

Maja, hoe zou het komen dat je meer Belgen kent dan Nederlanders (die dit spel spelen)... Omdat je zélf Belg(ische) bent :rolleyes:
Er zullen ongeveer evenveel actieve Belgen als Nederlanders zijn denk ik?
Wat maakt het uit? Wij zijn toch allemaal wereldburgers :') hoe idealistisch :rolleyes:
 

DeletedUser

be.png
ik ben belg
 

DeletedUser

1/8 canada 1/8 amerikaan 2/8 Duitser 1/8 belg 1/8 fransman 2/8 Nederlander

zo ongeveer
 

DeletedUser

Maja, hoe zou het komen dat je meer Belgen kent dan Nederlanders (die dit spel spelen)... Omdat je zélf Belg(ische) bent :rolleyes:
Er zullen ongeveer evenveel actieve Belgen als Nederlanders zijn denk ik?
Wat maakt het uit? Wij zijn toch allemaal wereldburgers :') hoe idealistisch :rolleyes:

Mak eens iets zegge? Da heeft daar niks mee te make. Als jij gwn ene aanspreekt... Gij weet gij toch op voorhand ni of da da een Belg, Nederlander of iem met een andere nationaliteit is. En tebij, kmaak daar gn probleem van. Da was een reactie op een ander bericht.
 
Bovenaan