bovendien ben ik nog steeds van mening dat het hele winnende team een beloning moet krijgen
momenteel krijgen de hogere levels zelden een kist
Er moeten sowieso veel meer kistjes uitgedeeld worden als je 't mij vraagt. Stel je wint 100 potjes, das dus zo'n 100 * 15 min = 25 uur. (ik was het spelletje na 2 uur al zat)
Hiervan win je gemiddeld de helft, 50 keer winst dus.
Voor elk gewonnen potje 20% kans op een kistje, dus gemiddeld 10 gewonnen kistjes. Daarnaast kan je nog zo'n 3 of 4 kistjes kopen met veteranenpunten.
Als je niet al te veel pech hebt haal je uit deze kleine 15 kistjes 1/2 dingetjes van de bandietenset.
Wil je de set compleet krijgen? Dan ben je nog 100 uur bezig aan een stom spelletje om een set compleet te krijgen waar je alleen voor dat stomme spelletje iets aan hebt.
Fantastisch.
Protip voor inno: als er wat meer variatie zou zijn, bijvoorbeeld verschillende maps zou het misschien langer leuk blijven.
Protip voor inno #2: Verbeter de 'troostprijzen'. Ben je net 3 uur bezig geweest met avonturen, win je een kistje, komt er een belastingteruggave uit. Yay, 600 dollars!
Deel 1: Vaardigheden
- Gebied genezen: Geneest iedereen in je team binnen 5 vakjes afstand met 10% van hun lp, kost twee stamina. Ok, kan ik mee leven.
- Genezen: Geneest je doel (jijzelf of iemand in je team) 5% van zijn/haar lp. Are you kidding me? Ook al kost het 1 stamina, het heeft hetzelfde bereik als gebied genezen en geneest minder, ook al geneest het maar één persoon. Alleen nuttig als je achtervolgd wordt als je het mij vraagt.
- Snel schot: Je schiet 2 keer, maar de schoten hebben maar 75% van hun normale schade. Dus je kan 1.5 keer je normale schade doen. Theoretisch. Klinkt ok.
- Inspire: +5% schade voor je team. Niet getest, maar als dit maar voor één ronde werkt en de bonussen zich niet opstapelen ga ik liever tetris spelen ofzo.
- Barrel Roll: Plaatst 5 vaten in een richting naar keuze. Nuttig om iets/iemand één ronde tegen te houden. That's it.
- Snake Shot: Als je raakt geeft dit een "bleed"-effect, het doelwit verliest 10% van zn lp per ronde. Is 10% niet redelijk veel gezien de gemiddelde schade van de wapens?
- Snare: 50% kans om je tegenstander te raken, als je raak schiet kan je tegenstander zich een beurt niet bewegen. 50% kans, daar gaat je kans om echt een stoorzender te zijn voor de tegenpartij.
Ja die vaardigheden. :'D
Wat ik kies:
vaardigheid 1&2: snake shot en snel schot
vaardigheid 3: heal of area heal
Inspire: 5% -> als iedereen in een 5 persoons team 300 schade maakt levert zo'n bonus wel 1500 * 0,05 = 75 extra schade! Wow!
Iedere keer als ik iemand in mijn team zulke vaardigheden zie kiezen biggelen de tranen over m'n wangen.