• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

Dat wist ik niet, my bad. Bedankt voor de correctie :)



Met zn allen wegrennen van die ene persoon en eerst alle anderen neerhalen? Of op die ene persoon schieten met zn allen? Laten we wel wezen, als je van die clowns hebt met een overpowered wapen wordt het al snel wat minder gebalanceerd, maarja, dat is ongeveer hoe het tegenwoordig gaat met T-W, right?

Gelukkig komen ze 3 rondes later weer terug :D
 

DeletedUser4891

bovendien ben ik nog steeds van mening dat het hele winnende team een beloning moet krijgen
momenteel krijgen de hogere levels zelden een kist:(
Er moeten sowieso veel meer kistjes uitgedeeld worden als je 't mij vraagt. Stel je wint 100 potjes, das dus zo'n 100 * 15 min = 25 uur. (ik was het spelletje na 2 uur al zat)
Hiervan win je gemiddeld de helft, 50 keer winst dus.
Voor elk gewonnen potje 20% kans op een kistje, dus gemiddeld 10 gewonnen kistjes. Daarnaast kan je nog zo'n 3 of 4 kistjes kopen met veteranenpunten.
Als je niet al te veel pech hebt haal je uit deze kleine 15 kistjes 1/2 dingetjes van de bandietenset.

Wil je de set compleet krijgen? Dan ben je nog 100 uur bezig aan een stom spelletje om een set compleet te krijgen waar je alleen voor dat stomme spelletje iets aan hebt.

Fantastisch. :rolleyes:

Protip voor inno: als er wat meer variatie zou zijn, bijvoorbeeld verschillende maps zou het misschien langer leuk blijven.
Protip voor inno #2: Verbeter de 'troostprijzen'. Ben je net 3 uur bezig geweest met avonturen, win je een kistje, komt er een belastingteruggave uit. Yay, 600 dollars!

Deel 1: Vaardigheden
  • Gebied genezen: Geneest iedereen in je team binnen 5 vakjes afstand met 10% van hun lp, kost twee stamina. Ok, kan ik mee leven.
  • Genezen: Geneest je doel (jijzelf of iemand in je team) 5% van zijn/haar lp. Are you kidding me? Ook al kost het 1 stamina, het heeft hetzelfde bereik als gebied genezen en geneest minder, ook al geneest het maar één persoon. Alleen nuttig als je achtervolgd wordt als je het mij vraagt.
  • Snel schot: Je schiet 2 keer, maar de schoten hebben maar 75% van hun normale schade. Dus je kan 1.5 keer je normale schade doen. Theoretisch. Klinkt ok.
  • Inspire: +5% schade voor je team. Niet getest, maar als dit maar voor één ronde werkt en de bonussen zich niet opstapelen ga ik liever tetris spelen ofzo.
  • Barrel Roll: Plaatst 5 vaten in een richting naar keuze. Nuttig om iets/iemand één ronde tegen te houden. That's it.
  • Snake Shot: Als je raakt geeft dit een "bleed"-effect, het doelwit verliest 10% van zn lp per ronde. Is 10% niet redelijk veel gezien de gemiddelde schade van de wapens?
  • Snare: 50% kans om je tegenstander te raken, als je raak schiet kan je tegenstander zich een beurt niet bewegen. 50% kans, daar gaat je kans om echt een stoorzender te zijn voor de tegenpartij.

Ja die vaardigheden. :'D
Wat ik kies:
vaardigheid 1&2: snake shot en snel schot
vaardigheid 3: heal of area heal

Inspire: 5% -> als iedereen in een 5 persoons team 300 schade maakt levert zo'n bonus wel 1500 * 0,05 = 75 extra schade! Wow!

Iedere keer als ik iemand in mijn team zulke vaardigheden zie kiezen biggelen de tranen over m'n wangen.
 

DeletedUser4007

niet echt
maakt het wat leuker om uit te puzzelen hoe je die jokers een oor aan kan naaien:laugh:

bovendien ben ik nog steeds van mening dat het hele winnende team een beloning moet krijgen
momenteel krijgen de hogere levels zelden een kist:(

en dan gewoon die ops boycotten
als ze in je team zitten, gewoon verliezen
zo krijgen ze geen kisten en bestaat de kans dat ze een gewoon wapen pakken
:p
 
Iedere keer als ik iemand in mijn team zulke vaardigheden zie kiezen biggelen de tranen over m'n wangen.

ja, en als iemand dubbel schot en snake schot tegelijk gebruikt :blink: die dingen zijn alleen leuk omdat je dan meer dan een keer kan schieten per ronde, maar dan moet je het wel met gewoon schot combineren of je kan de ronde er na nog maar 1 keer schieten :p
als je in de ene ronde gewoon schot en dubbel schot doet, en in die er na slangenschot en gewoon schot, maar je dus 1 volledig schot winst - en er zijn zo veel mensen die dat niet door hebben
 
ja, en als iemand dubbel schot en snake schot tegelijk gebruikt :blink: die dingen zijn alleen leuk omdat je dan meer dan een keer kan schieten per ronde, maar dan moet je het wel met gewoon schot combineren of je kan de ronde er na nog maar 1 keer schieten :p
als je in de ene ronde gewoon schot en dubbel schot doet, en in die er na slangenschot en gewoon schot, maar je dus 1 volledig schot winst - en er zijn zo veel mensen die dat niet door hebben

Ligt eraan of je van plan bent daarna te gaan wandelen.
 

DeletedUser385

en soms is t handig om ronde eerder iemand ko te knallen

1) voor verovering van gebied
2) schiet ie niet terug :)
3) staat op je vluchtroute
 

DeletedUser4007

en vaak is het verstandig om gewoon te lopen ipv te schieten
en dat snappen veel spelers niet:p
 

DeletedUser4891

en vaak is het verstandig om gewoon te lopen ipv te schieten
en dat snappen veel spelers niet:p

Ja idd, heb wel eens mensen gehad die nog net een gebied kunnen redden, en vervolgens alleen maar schieten :'D

Knap lullig als je op die manier verliest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

Ja, maar als je toch dubbel schiet, gebruik dan niet al je abilities in één keer :p natuurlijk moet je ook lopen enz xd

moeten lopen niet
maar als je onder de `1000 lp komt
moet je toch nadenken wat beter is?
1 man meer op object of knallen
en de meeste gaan dan knallen:hmf:
 
moeten lopen niet
maar als je onder de `1000 lp komt
moet je toch nadenken wat beter is?
1 man meer op object of knallen
en de meeste gaan dan knallen:hmf:

true.
maar soms is het ook tactisch om dood te gaan zodat je op het goede moment weer al je lp hebt. ik ga uiteindelijk toch meestal voor het schietend sterven xd
 

DeletedUser4007

true.
maar soms is het ook tactisch om dood te gaan zodat je op het goede moment weer al je lp hebt. ik ga uiteindelijk toch meestal voor het schietend sterven xd

dat moet je wel doen als je op dat moment voordeel hebt
en niet als je met evenveel op object sta, waardoor je daarna in de minderheid bent
ook weer iets wat vaak niet begrepen wordt:hmf:
 
dat moet je wel doen als je op dat moment voordeel hebt
en niet als je met evenveel op object sta, waardoor je daarna in de minderheid bent
ook weer iets wat vaak niet begrepen wordt:hmf:

En dan is weer de volgorde van teamorders weer van belang, heb vaak genoeg dat het team alle zetten al heeft klaarstaan voordat de persoon die moet gaan lopen pas kan lopen...
 
Bovenaan