• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

pozt, als je die bij events kunt gebruiken, stop ik

Er zal iig iets mee gebeuren :p Ik persoonlijk vind niet dat die xp-drankjes er moeten komen, maar inno is ook niet volledig doof, dus er zal uiteindelijk wel iets in de plaats komen. Het zou me niet verbazen als ze op een gegeven moment de kistjes ook uitbreiden en het mogelijk maken voor 20K vp een wapenkist te kopen of zo (met lange-afstandsrevolvers), of iets in die richting.

Maar als dit niet aanslaat, dan zullen ze er zeker hun volgende event aan koppelen, want dit gaan ze niet zomaar terugtrekken zoals de poker vroeger. De avonturen toevoegen aan de dagelijkse taken of in verband brengen met dagelijkse opdrachten zou daarvoor ook een effectieve (en misschien ergerlijke) maatregel zijn.
 

DeletedUser12477

blijven kopen

Ja, heb er nou al een ongeveer of 69!

Nee :no:, JK, na een refresh stond alles weer goed :(

Er zal iig iets mee gebeuren :p Ik persoonlijk vind niet dat die xp-drankjes er moeten komen, maar inno is ook niet volledig doof, dus er zal uiteindelijk wel iets in de plaats komen. Het zou me niet verbazen als ze op een gegeven moment de kistjes ook uitbreiden en het mogelijk maken voor 20K vp een wapenkist te kopen of zo (met lange-afstandsrevolvers), of iets in die richting.

Maar als dit niet aanslaat, dan zullen ze er zeker hun volgende event aan koppelen, want dit gaan ze niet zomaar terugtrekken zoals de poker vroeger. De avonturen toevoegen aan de dagelijkse taken of in verband brengen met dagelijkse opdrachten zou daarvoor ook een effectieve (en misschien ergerlijke) maatregel zijn.

Wat is er btw met poker gebeurd?
 
Er zal iig ietsHet zou me niet verbazen als ze op een gegeven moment de kistjes ook uitbreiden en het mogelijk maken voor 20K vp een wapenkist te kopen of zo (met lange-afstandsrevolvers), of iets in die richting

die revolvers zitten al in de kistjes slimmerik (kijk maar op w1)
 
die revolvers zitten al in de kistjes slimmerik (kijk maar op w1)

ja en dat geldt ook voor de mojo :p
maar ik bedoel dat wapenkistjekistje uit het huidige event, zou me niet verbazen als ze dat ook te koop stellen, en ik hoop het eigenlijk wel want de huidige kistjen zijn erg onvoorspelbaar
 

DeletedUser1963

welke kleding zorgt er nu voor dat je mee LP krijgt? maria's doek zegt men. maar welke nog meer?
 
Dus bijvoorbeeld Natty's kledij (die laatste bonussen) helpen mee ?
En dat geld ook voor bijvoorbeeld schadebonus van WM wapens?
 

DeletedUser16224

Dus bijvoorbeeld Natty's kledij (die laatste bonussen) helpen mee ?
En dat geld ook voor bijvoorbeeld schadebonus van WM wapens?

Ik denk zelf dat als je die bandietset compleet hebt, je er veel profijt van zult hebben in avonturen. De bandietset geeft namelijk +60 schade en +10 aanval/verdedigen. Die zullen dan ook meetellen. :)
 

DeletedUser16131

volgens mij, wel niet enkel ik maar goed, zit er een bug in het systeem. Het is me al duidelijk opgevallen dat de low levels sneller/vaker een kistje krijgen dan hoger levels. Ik weet niet of dit per abuis is ? zoniet stel ik me vragen bij de beweegredenen hier toe
 

DeletedUser16224

volgens mij, wel niet enkel ik maar goed, zit er een bug in het systeem. Het is me al duidelijk opgevallen dat de low levels sneller/vaker een kistje krijgen dan hoger levels. Ik weet niet of dit per abuis is ? zoniet stel ik me vragen bij de beweegredenen hier toe

De kans is gewoon 20%, en de een heeft meer geluk dan de ander ;)
 

DeletedUser16224

Nah, 10% of max 15% heb uit alle spelletjes die ik heb gespeeld, stuk of 104, 8 kisten gekregen...

Het is niet dat je iedere 5 potjes zon ding krijgt. Wat mij opvalt is dat ik vaker een kist krijg als ik de 250 heb behaald. Weet niet of dat een rol kan spelen? :p
 

DeletedUser7902

Het is niet dat je iedere 5 potjes zon ding krijgt. Wat mij opvalt is dat ik vaker een kist krijg als ik de 250 heb behaald. Weet niet of dat een rol kan spelen? :p

Das ook de enige keer dat je'm kan krijgen...

Iedere 5 boeit me ook niet, maar iedere 10 overwinningen eentje krijgen zou niet misstaan
 

DeletedUser16224

Das ook de enige keer dat je'm kan krijgen...

Iedere 5 boeit me ook niet, maar iedere 10 overwinningen eentje krijgen zou niet misstaan

Dan word die Bandietset ook makkelijker te krijgen, terwijl het juist een uitdaging moet zijn hem compleet te krijgen. Ik zou het laten zoals het is :)
 

DeletedUser7902

Dan word die Bandietset ook makkelijker te krijgen, terwijl het juist een uitdaging moet zijn hem compleet te krijgen. Ik zou het laten zoals het is :)

Dan is het nog steeds 10% zo, en geen 20. Niet beginnen afwijken hee
 
Bovenaan