• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De top 5 dueleerders (officeel)

DeletedUser6377

Die van 300 zijn ook niet actief bezig. de rest kan snel genoeg ranken door die mega xpbeloningen :p
Roller zal denk ik binnenkort ook z'n entree maken ;)
 

DeletedUser6244

appelflap kan je uit de lijst verwijderen want die speelt niet meer :D

bovendien schetst dit rare verhoudingen aangezien bijna alle top duellanten al gestopt zijn of niet meer actief spelen en je dus geen lijst krijgt van de beste duellanten (in tegenstelling tot vroeger in de tijd dat dit topic werd aangemaakt) en je hebt er die 5x per dag dezelfde inactieve speler aanvallen hmm ^^

maar het idee op zich is leuk :)
 

DeletedUser6377

appelflap kan je uit de lijst verwijderen want die speelt niet meer :D

bovendien schetst dit rare verhoudingen aangezien bijna alle top duellanten al gestopt zijn of niet meer actief spelen en je dus geen lijst krijgt van de beste duellanten (in tegenstelling tot vroeger in de tijd dat dit topic werd aangemaakt) en je hebt er die 5x per dag dezelfde inactieve speler aanvallen hmm ^^

maar het idee op zich is leuk :)

Ik sta in die top 5 maar merk toch een iets andere situatie :p
Maar flapje kan je idd schrappen
 

DeletedUser7902

Idd ik duelleer al bijna 2 jaar niet meer en ik sta nu 35e.

En die van <300 hebben geen kans? Ik had op w2 ongeveer 230k toen ik weer actief begon met duelleren, op dat moment waren er spelers die al over de 500k waren. En in een paar maanden deed ik mee in de top 5 dus...

C'est possible
 

DeletedUser6377

Goed, dan is dit de top-5 waar we mee starten:

1 chaosrider
2 Harres
3 ridder jesse
4 Wiley Harp
5 appelflapeter

Probleem is nu wel dat mensen met een duellevel < 300 niet veel kans hebben om op de lijst te komen. Het ligt nu veel verder uit elkaar dan vroeger.

Ff aanpassing gemaakt zodat het weer klopt.
 

DeletedUser5512

ik wil best mee doen onder de voorwaarde dat we spelen met buntline, showfield en peacemakers, en zonder carty wrights hoeden enzo
 

DeletedUser1448

De ranglijst geeft echt een verkeerd beeld nu. Duellevel ook
Markie-b is gestopt
Freewilly is een te grote pussy dat hij niet meer wil duelleren
Wiley harp kan het niet
appel is gestopt?
rotzak is fg nu
finlay ook fg denk ik? of arbeiden

De rest duelleer ik niet

Grapje hoor wiley (A)
 

DeletedUser7902

Idd en dan nog de nr 1 heeft gemiddeld per gewonnen duel 300 xp, no big deal dus die 1e plek :p
 

DeletedUser6377

ik wil best mee doen onder de voorwaarde dat we spelen met buntline, showfield en peacemakers, en zonder carty wrights hoeden enzo

Waarom? Duelleren is neit alleen goed zijn in duels maar ook je punten en kleding optimaal te krijgen. Daar zit voor een groot deel de kracht van een echte duellant.
 

DeletedUser1448

Waarom? Duelleren is neit alleen goed zijn in duels maar ook je punten en kleding optimaal te krijgen. Daar zit voor een groot deel de kracht van een echte duellant.

Omdat niet iedereen premium items heeft...

Ik moet zeggen, ik zou het wel leuk vinden om nog eens te duelleren tegen anderen met gewone kleren :) geen ching en doc en freeman setjes en ook geen GT en howdah
 

DeletedUser6244

Waarom? Duelleren is neit alleen goed zijn in duels maar ook je punten en kleding optimaal te krijgen. Daar zit voor een groot deel de kracht van een echte duellant.

daar zit een groot deel van de kracht van een nuggetduellant in ;)
 

DeletedUser6377

daar zit een groot deel van de kracht van een nuggetduellant in ;)

Ehhhh.... ja en nee :p
Een nuggetnoob heef geen problemen om de kleding te verkrijgen maar die weet vervolgens doorgaans niet wat de optimale afstemming van die kleding en skills zijn. En een normale spelers kan met wat moeite nog altijd ook die kleding krijgen.
Je hebt zeker een punt maar het gaat lang niet altijd op ;)
 

DeletedUser10506

in plaat van dit toe te passen
Kunnen we er geen dueltornooi van maken?

één voor de hogere levels en eentje voor de iets lagere levels?

Al vrees ik wel dat in de hogere levels weinig mensen nog actief zijn
 

DeletedUser15821

Bunt hoor standaard bovenaan.
In vergelijking met Bunt's krachten is God net een muis.

(Dit is niet beledigend bedoeld voor de mensen onder ons die in God geloven.)
 
Bovenaan