• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelers aantal daalt!

DeletedUser

Ik zie anders minder spelers maar MEER actieve spelers.. vriend

Dus dit hele topic slaat eigenlijk nergens op, ben juist blij dat al die inactieve spelers eruit worden gegooid en weggaan! Het enige wat ze doen is ruimte in beslag nemen!

De meeste posten zijn weer goed onderbouwd op fout geïnterpreteerde informatie.. iets met slordigheid...

Enfin - Ik zie, ik zal nogmaals W3 aanhalen, meer nieuwe, actieve spelers komen dan gaan. Gemiddeld gaan er bij ons 3 per maand weg en daarvoor komen er minstens 5 tot 10 voor terug --> laatst zelfs uitbreiding gehad in de groep omdat alles vol zat..

Verder heeft The Simmies mijn reply verder aangevuld dus het gedeelte over 'inactiviteit ' laat ik achterwege.

Je laat je eigen mening inzakken:p


Simmies wat moeten we dan doen? Is mijn project een goed idee?
 

DeletedUser

Je laat je eigen mening inzakken:p


Simmies wat moeten we dan doen? Is mijn project een goed idee?

-.-

Jij bent echt een held in dingen niet snappen...

Er zijn toch steeds minder spelers per wereld? Dat sluit niet uit dat er meer actieve spelers bijkomen ;)...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je ziet minder spelers maar toch gaan er bij jou 3 spelers per maand weg en komen er 5 tot 10 bij:p

OT: Het probleem is dus dat we nieuwe spelers moeten trekken en moeten laten blijven. En de spelers die er nu zijn hier houden. Zouden de ervaren spelers die dit spel al 2 jaar spelen niet eens samen iets kunnen beginnen?
 

DeletedUser6244

Je ziet minder spelers maar toch gaan er bij jou 3 spelers per maand weg en komen er 5 tot 10 bij:p

OMG, doe je dit expres? Hij zegt dat er per maand 3 ACTIEVE leden weg gaan, maar dat er soms wel 5 of 10 ACTIEVE leden bij komen...
Maar aangezien het spelers aantal daalt betekent dat dat er meer dan 10 INACTIEVE spelers weggaan (dat is ook heel logisch). Begrijp je het nu (eindelijk)?
 

DeletedUser6244

blijkbaar niet nee :p maar het stond er toch echt heel duidelijk hoor...
 

DeletedUser5512

Een paar redenen.

Druk in vrije tijd, ze mogen maar eens in de zoveel tijd op de pc. Ze hebben een REAL LIVE! Soms vergeten mensen op dit spel dat andere in het echt ook nog een leven hebben. (niet dat ik hiermee bedoel dat iedereen hier verslaafd is)

Zondag mag de PC bij sommige niet aan, vakantie.

live is van tv en computer wereld xd, real life noemt men het 'echte' leven :laugh:
 

DeletedUser

OT: Het probleem is dus dat we nieuwe spelers moeten trekken en moeten laten blijven. En de spelers die er nu zijn hier houden. Zouden de ervaren spelers die dit spel al 2 jaar spelen niet eens samen iets kunnen beginnen?

De Veranda (toch opgericht als zijnde ervaren fortvechters, dus ervaren spelers), Torenhoog/Mijlendiep (Nu Il Pensatore en nog wat onbegrijpelijks) is ook ongeveer met die insteek opgericht.
FW Hobbyhoekje is veelal "oude" spelers die in een stad gezellig samenzijn en nog een beetje weten te winnen ook :p

Er zijn best wel wat initiatieven van de oudere spelers. Je moet ze alleen willen zien.;)
 

DeletedUser

OMG, doe je dit expres? Hij zegt dat er per maand 3 ACTIEVE leden weg gaan, maar dat er soms wel 5 of 10 ACTIEVE leden bij komen...
Maar aangezien het spelers aantal daalt betekent dat dat er meer dan 10 INACTIEVE spelers weggaan (dat is ook heel logisch). Begrijp je het nu (eindelijk)?

Ik kan nu een heel verhaal typen over begrijpend lezen en het nut van school, maar ik verwacht dat het de gezelligheid niet ten goede komt dus ik laat het achterwege.

Bedankt voor je opmerking Drollie.

OT: op elke wereld zijn, zoals The simmies aangaf(goh, we zijn het vaak eens vandaag) dergelijke projecten te vinden.

Verder blijft de beste manier om spelers aan te trekken leuke reclame, zoals de laatste gemaakte commercial, en het constant updaten/vernieuwen van het spel en er meer diepte in brengen.
Echter moeten we niet vergeten dat alleen de zon voor niets opkomt dus dat geld moeten ze wel ergens vandaan halen.

Vaak is het zo - geduld is een schone zaak en ik denk dat dat in dit geval ook zo is.
 

DeletedUser4505

Een paar redenen.

Druk in vrije tijd, ze mogen maar eens in de zoveel tijd op de pc. Ze hebben een REAL LIVE! Soms vergeten mensen op dit spel dat andere in het echt ook nog een leven hebben. (niet dat ik hiermee bedoel dat iedereen hier verslaafd is)

Zondag mag de PC bij sommige niet aan, vakantie.

Zucht.. je las verkeerd ga er niet helemaal omheen. Dit maakt rare uitspraken. Er werd niets over nieuwe spelers "liever zien vertrekken" gezegd. Ik heb naast REAL LIVE zoals je het noemt nog school waar ik in verveling the-west op kan. Ook staat thuis gewoon de laptop aan. Tegenwoordig heb je dit nodig voor contact met de buitenwereld. Afspraken via msn, facebook en mail etc. Daarbij staat the-west de hele dag te draaien, die laptop staat toch aan. Als er dan plannen zijn voor sporten, eindeloos bier drinken of ander vermaak is hier met dit spel genoeg tijd voor. Dat is juist het fijne je hoeft niet 24/7 aanwezig te zijn. Met 5min per dag haal je het zelfs, je hoeft niet constant een knop in te drukken. En ja ik speel veel the-west, studeer, drink elke (do), vr, za bier, train 3x per week, wedstrijd op zondag om nog meer bier achteraf te drinken en dan nog een bijbaantje. Deze tekst van me slaat nergens op om het hier te melden maar ik wil even aangeven dat het mogelijk. En dat vele het met mij precies zo doen.

-Edit verder lezende begrijp je het nu eindelijk, rare uitspraken op die foute interpretatie....-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Spelersaantallen op The-West.nl hebben altijd al geschommeld. Van 40.000 tot 60.000 schommelen is, voor deze server, vrij 'normaal'. In het verleden heb ik dit al een aantal keer eerder gezien.

Verschillende, mogelijke scenario's:
- Er worden inactieve accounts verwijderd om ruimte op de server te creëren. Accounts kunnen verwijderd worden (automatisch) na vakantiemodus + zoveel dagen inactiviteit.

- Er zijn mods wakker geworden en die zijn gaan multihunten. Natuurlijk zijn dit nooit 20.000 accounts in zo weinig tijd, maar er is best een combinatie met eerder genoemd punt mogelijk.

- Veel mensen beginnen in de vakanties. Ze vervelen zich thuis en zoeken een leuk, simpel en vooral gratis spelletje om te spelen. Na de vakantie begint het schoolwerk weer. Het spelletje begint te vervelen en wordt minder interessant. Mensen laten het maar lopen, waarna het automatische account-verwijder-systeem in actie komt.


Op deze manier zijn nog wel een aantal punten te verzinnen, maar dat laat ik aan jullie creativiteit over. Mocht het zo zijn dat in dit topic eerder iemand een soortgelijke reactie heeft geplaatst, dan hierbij mijn excuses. Ik had namelijk geen zin om 20 pagina's in het geheel te gaan doorlezen. ;)
 

DeletedUser12132

Spelersaantallen op The-West.nl hebben altijd al geschommeld. Van 40.000 tot 60.000 schommelen is, voor deze server, vrij 'normaal'. In het verleden heb ik dit al een aantal keer eerder gezien.

Verschillende, mogelijke scenario's:
- Er worden inactieve accounts verwijderd om ruimte op de server te creëren. Accounts kunnen verwijderd worden (automatisch) na vakantiemodus + zoveel dagen inactiviteit.

- Er zijn mods wakker geworden en die zijn gaan multihunten. Natuurlijk zijn dit nooit 20.000 accounts in zo weinig tijd, maar er is best een combinatie met eerder genoemd punt mogelijk.

- Veel mensen beginnen in de vakanties. Ze vervelen zich thuis en zoeken een leuk, simpel en vooral gratis spelletje om te spelen. Na de vakantie begint het schoolwerk weer. Het spelletje begint te vervelen en wordt minder interessant. Mensen laten het maar lopen, waarna het automatische account-verwijder-systeem in actie komt.


Op deze manier zijn nog wel een aantal punten te verzinnen, maar dat laat ik aan jullie creativiteit over. Mocht het zo zijn dat in dit topic eerder iemand een soortgelijke reactie heeft geplaatst, dan hierbij mijn excuses. Ik had namelijk geen zin om 20 pagina's in het geheel te gaan doorlezen. ;)

Dit zijn een paar senario's waardoor het toch kan komen.
 

DeletedUser

Nieuwe wereld

Miss is het een goed idee om een nieuwe wereld te starten en daar dan veel reclame voor maken zodat er veel nieuwe spelers naar het spel komen:)
 

DeletedUser

Ik heb een pauze van 2 jaar gehad denk ik, maar ben volop terug :p
Niemand zal mij meer herkennen haha
 

DeletedUser385

nog maar 53k spelers en we hebben 500k spelers die ooit gestart zijn op t-w :p
 

DeletedUser

Miss is het een goed idee om een nieuwe wereld te starten en daar dan veel reclame voor maken zodat er veel nieuwe spelers naar het spel komen:)

en omdat te zeggen moet je een topic van 2 jaar oud terug bumpen ? :hmf::no:

offT: Mark, geef dees eens een bump certificaat :p
 

Deleted User - 308552

*Tanais geeft axehunter99 een officieel bumpcertificaat.

Nieuwe werelden starten levert niet zo veel op, daardoor worden de andere werelden weer leger, hierdoor heb je voor korte tijd een piek in het aantal spelers, waarna het spelersaantal weer daalt. Daardoor heeft Innogames een korte piek in inkomsten, waarna de inkomsten weer dalen tot het niveau van voordat de wereld werd gestart (en waarschijnlijk daalt het tot ONDER dat niveau).
 
Bovenaan