• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe wereld

DeletedUser15701

ik weet dat dat nog niet voor direct zal zijn maar is er een idee van waneer de nieuwe wereld ongeveer komt?
 

DeletedUser15117

Als t-w dan nog bestaat, voor hetzelfde geld is colo de laatste.
 

DeletedUser6377

Op korte termijn een nieuwe wereld zou economisch volstrekt verantwoord zijn. Zeker als het weer een premiumwereld zou worden.
Het enige wat zin heeft om wel te doen is een klassieke wereld (versie 1.35 of ouder) te beginnen.
Maar goed dat zie ik nou niet zo eventjes komen.
 

DeletedUser905

Ehm... Versie 1.35 of ouder = zonder forten eh... Wat is daar de fun van? :hmf:
 

DeletedUser5695

Waarom zijn het toch vaak noobs die level120 nog niet eens gehaald hebben op de wereld(en) waarop ze spelen die het hardst roepen om een nieuwe wereld (waarop ze dan vervolgens waarschijnlijk ook level120 niet halen...) ?
 

DeletedUser1448

Waarom zijn het toch vaak noobs die level120 nog niet eens gehaald hebben op de wereld(en) waarop ze spelen die het hardst roepen om een nieuwe wereld (waarop ze dan vervolgens waarschijnlijk ook level120 niet halen...) ?


omdat ze noob willen blijven en ze denken dat als ze 120 worden niet meer noob zijn? :p
 

DeletedUser8307

Inderdaad. Eerst maar eens goed spelen op de nu nog bestaande werelden. :p
@pOON: Tja, ze willen misschien een eerlijke start, d.w.z. tezamen beginnen met de andere spelers? :)
 

DeletedUser385

een nieuwe wereld zal w10 weer leegzuigen, net als dat w10 w9 leegzoog :p

dus gaat niet echt helpen in mijn zicht.
 

DeletedUser905

.NL is voorlopig nog te klein voor nog een nieuwe wereld erbij imo :)
 

DeletedUser8307

Voorlopig vind ik het ook wel genoeg, eigenlijk. Zolang Colorado actief blijft, is het niet nodig om een nieuwe te starten, toch? :)
 
Bovenaan