• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelers aantal daalt!

Deleted User - 486404

Hmmmm... jammer dat het spelersaantal daalt.

Toch ben ik van mening dat mits wat creativiteit er gemakkelijk kan gezorgd worden dat er nog meer uit het spel gehaald kan worden dan dat er nu in zit... :p :whistle:
 

DeletedUser385

en tis de taak van de gamemods om innogames daarover te adviseren :)

en om een citaat te geven van een heel wijs iemand

gezelligheid is de basis van het spel, zonder gezelligheid is het spel helemaal niks
gezelligheid is bindende factor dan kun je zelf simcity leuk vinden als je met een leuke groep op een chat zit

is dit misschien wat aan het wegvallen is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 486404

en tis de taak van de gamemods om innogames daarover te adviseren :)

en om een citaat te geven van een heel wijs iemand



is dit misschien wat aan het wegvallen is?

Gamemoderators kunnen geen (rechtstreeks) contact nemen met Innogames. Ik denk trouwens dat Innogames niet zit te wachten opdat elke gamemoderator zijn eigen ideeën en/of visie op het spel gaat doorgeven. Dan zijn ze meer bezig met de ideeën en/of meningen te verzamelen dan daadwerkelijk aan het spel te werken.

Ik ga mijn fantasie en creativiteit eens buigen over de leegloop van The West en ik weet (bijna) zeker dat ik dan met leuke en goede oplossingen kom om The West met de huidige middelen weer heel wat leuker te maken zoals het nu is. :)
 

DeletedUser385

waarom vind ik dit onzin?

ZELFS ik kan dat :p

dat heet ff zoeken op www.innogames.de

dan vind je een email adres zoiets als support@innogames.de (alleen duits en engels)

off contact inno (ook alleen duits en engels)

dus mogelijkheden zat :)

+ jullie hebben iemand die marco heet en cm is, jullie hebben toch mogelijkheid om het op het team forum te bespreken, en hij kan t doorgeven.
 

DeletedUser4505

eh echt niet man !
w3 en 4 , die sterven uit ;)

W3 stervende of ben ik een dead man walking? Kom allen naar W3 daar is de strijd nog even fanatiek als in het begin van the-west. Zoals in het echte westen lekker fel in een jarenlange strijd.

Gewoon de beginnende spelers regelrecht naar W3 doorzenden. Na een weekje meedraaien kijken ze hun ogen uit en zijn ze niet weg te slaan. Dit merk ik bij vele nieuwelingen die ik op de chat sprak :D

-Edit- (w3 is als de hemel, de hemel in prijzen:( hier boven zie ik gelijk waarom W3 de wereld der actievelingen is. Kijk alleen die reacties al, zonder dat ik van je bericht af wist staan de fanatiekelingen al weer klaar met een wat betere uitleg over de situatie op W3. Overigens als we hier met 100 man overblijven op the-west.nl over een aantal jaar gaan we gewoon fanatiek verder. Allen naar W3 en gaan, meer dan 100 man heb je ook niet nodig lijkt me.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

waarom vind ik dit onzin?

ZELFS ik kan dat :p

dat heet ff zoeken op www.innogames.de

dan vind je een email adres zoiets als support@innogames.de (alleen duits en engels)

off contact inno (ook alleen duits en engels)

dus mogelijkheden zat :)

+ jullie hebben iemand die marco heet en cm is, jullie hebben toch mogelijkheid om het op het team forum te bespreken, en hij kan t doorgeven.

voor degene die het niet snapt:p

speler -->moderator --> community manager --> innogames

Innogames zit niet te wachten op mailtjes wat er allemaal niet goed is, aangezien iedereen een andere mening heeft en er dus altijd mensen weer wat anders denken.

dus als je ideeen hebt stuur je ze naar een mod zodat er tijdens een vergadering over gedebatteerd kan worden met de voor en nadelen en indien het dan goed is zal Marco het op het innogames forum plaatsen. Dan zal er waarschijnlijk veel meer mee gedaan worden dan wanneer jij zelf een mailtje stuurt die hoogstwaarschijnlijk in de prullenbak terecht komt.
 

DeletedUser

Tsja, het kan ook komen omdat er teveel edel wapens zijn.
Heel leuk om ze te verzamelen enz, maar voor de beginnende speler zijn ze onbereikbaar, omdat ze het forum niet lezen, en dan denken ze dat ze nooit kunnen winnen...
 

DeletedUser

Alle werelden sterven uit "vriend"
open je ogen :whistle:

Ik zie anders minder spelers maar MEER actieve spelers.. vriend

Dus dit hele topic slaat eigenlijk nergens op, ben juist blij dat al die inactieve spelers eruit worden gegooid en weggaan! Het enige wat ze doen is ruimte in beslag nemen!
 

DeletedUser

Ik zie anders minder spelers maar MEER actieve spelers.. vriend

Dus dit hele topic slaat eigenlijk nergens op, ben juist blij dat al die inactieve spelers eruit worden gegooid en weggaan! Het enige wat ze doen is ruimte in beslag nemen!

Uitgeroepen tot domste uitspraak van dit forum!

Waarom wil je alle nieuwe spelers weg hebben? Denk na! Als zij weggaan dan gaat het geld voor innogames ook weg en blijft er dadelijk geen the-west.nl meer over. Nieuwe spelers = goed. En waarom nemen ze ruimte in beslag?
 

DeletedUser6244

basbad leer lezen...;)

Jeftheking zegt (toch echt heel duidelijk:(

ben juist blij dat al die inactieve spelers eruit worden gegooid en weggaan!

Hij heeft het dus helemaal niet over nieuwe spelers gehad, weet niet waar je dat vandaan haalt?


Overigens vind ik het ook niet helemaal kloppen hoor, zoals ruud99 al zei gaan er meer actieve weg dan dat er bij komen :)
 

DeletedUser

inactieve spelers of actieve spelers. Ze spelen dit spel voor de lol. Dus iedereen heeft recht om te blijven, inactief of actief.
 

DeletedUser6244

inactieve spelers of actieve spelers. Ze spelen dit spel voor de lol. Dus iedereen heeft recht om te blijven, inactief of actief.

Als inactieve spelers dit spel voor de lol spelen waarom zijn ze dan inactief?:rolleyes:
(en ik bedoel NIET de uitzonderingen, dat ze er gewoon even geen zin in hebben ofzo)
 

DeletedUser

Een paar redenen.

Druk in vrije tijd, ze mogen maar eens in de zoveel tijd op de pc. Ze hebben een REAL LIVE! Soms vergeten mensen op dit spel dat andere in het echt ook nog een leven hebben. (niet dat ik hiermee bedoel dat iedereen hier verslaafd is)

Zondag mag de PC bij sommige niet aan, vakantie.
 

DeletedUser

Een paar redenen.

Druk in vrije tijd, ze mogen maar eens in de zoveel tijd op de pc. Ze hebben een REAL LIVE! Soms vergeten mensen op dit spel dat andere in het echt ook nog een leven hebben. (niet dat ik hiermee bedoel dat iedereen hier verslaafd is)

Zondag mag de PC bij sommige niet aan, vakantie.

Van een zondag PC niet aan wordt je niet automatisch inactief...
En druk in vrije tijd kan best wezen, maar dan hoef je nog geen actieve speler te zijn. En dan is kennelijk RL-vrije tijd (ik neem aan hobby's) leuker dan T-W. Kan ik begrijpen, ik vind mijn sport ook leuker, maar dan moet je dagelijks sporten, en geen tijd meer hebben om 1 wereld te onderhouden? Lijkt mij lastig. Inactieve spelers zijn over het algemeen spelers die het spel niet heel erg leuk vinden.
 

DeletedUser6244

Een paar redenen.

Druk in vrije tijd, ze mogen maar eens in de zoveel tijd op de pc. Ze hebben een REAL LIVE! Soms vergeten mensen op dit spel dat andere in het echt ook nog een leven hebben. (niet dat ik hiermee bedoel dat iedereen hier verslaafd is)

Zondag mag de PC bij sommige niet aan, vakantie.

dat is niet inactief;) ook al mag je maar eens in de zoveel tijd op de pc of druk in vrije tijd dan kan je nog best je acc (of in ieder geval 1 of 2 werelden) onderhouden denk ik?

EDIT: simmies was me voor
 

DeletedUser

De meeste posten zijn weer goed onderbouwd op fout geïnterpreteerde informatie.. iets met slordigheid...

Enfin - Ik zie, ik zal nogmaals W3 aanhalen, meer nieuwe, actieve spelers komen dan gaan. Gemiddeld gaan er bij ons 3 per maand weg en daarvoor komen er minstens 5 tot 10 voor terug --> laatst zelfs uitbreiding gehad in de groep omdat alles vol zat..

Verder heeft The Simmies mijn reply verder aangevuld dus het gedeelte over 'inactiviteit ' laat ik achterwege.
 
Bovenaan