• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser385

screentjes zijn makkelijk te faken, pak eentje van w9, maak de screentjse op andere wereld , klaar XD

en zoniet: waarmo zou die :p hij heeft niets te verantwoorden tov jullie.
 

DeletedUser

Ooit aan gedacht dat hij het ook snel naar een ander kan geven voordat hij de screens maakt.

Hij heeft niets te verantwoorden. Tuurlijk niet. Alles wat ik zeg wordt toch niet gelooft dusja. Ik zeg de waarheid tis aan Aap of hij de spullen terugwil.
 

DeletedUser15363

Dan vraag ik nu aan gunsn of hij mijn spullen heeft(wat ik niet geloof)... Jordy, je vernietigd ieders vertrouwen op TW
 

DeletedUser15792

Open anders een apart afzeik topic en laten we het hier on topic houden?
 

DeletedUser

Mijn invent? Ik gebruik geen scripts. Heb je zo'n snelle importlink ofso? Het enigste wat ik nog heb is zooi die onverkoopbaar is.
 

DeletedUser14705

Ja sorry ik kan verder niets meer doen Gunsn heeft m'n spullen!

its-time-to-stop-posting-panda-stfu-6bb61e3b7bce0931da574d19d1d82c88-1400.gif
 

DeletedUser

Het lijkt mij sterk dat gunsn die spullen heeft. Want als dat zo is dan eet ik mijn hoed op.
 

DeletedUser

Of tijd om niet van die wilde verhalen in het spel te gooien om mensen zwart te maken.

Meer ga ik er niet over zeggen anders blijven we bezig.
 

Deleted User - 308552

Laat ik het maar gewoon eerlijk zeggen, hij had belooft dat het plan goed zou gaan maar dat ging het niet. Dus lap ik hem er nu bij. Gunsn heeft de spullen nu vrolijk in zn invent zitten.

Gunsn sorry dat ik je naai maar je zei dat het goed zou gaan ;)

Wij als moderators hebben middelen om dat te controleren, ik heb het even nagevraagd aan onze gamemods en dit hebben aangegeven dat dit NIET waar is. Prettige dag verder mensen.
 

DeletedUser

jack moet snel even als zijn privé pm's naar smoke verwijderen :D
maar goed wat jordy er mee heeft gedaan doet er niet echt meer toe zou ik zeggen, en aap heef *** voor je dat jordy je naait maar niks aan te doen
 

DeletedUser15363

Hebben jullie dan ook terug geef krachten? Want zou graag mn spul terug hebben :p
 

DeletedUser15121

Oei als een mod het zegt ga ik het maar geloven... (Pssst gunsn zeg eens dat je ze heb :D Ik wil sprinkie zijn hoed op zien eten!
 
Hebben jullie dan ook terug geef krachten? Want zou graag mn spul terug hebben :p

ja, maar geloof niet dat ze kunnen bewijzen wat er gebeurd is, alleen meer dan gunsn een bepaalde item al dan niet heeft.
en daarbij zou in de toekomst dan iedereen wiens items gestolen worden dat kunnen eisen, want tenslotte is het toen (nu) ook gebeurd. en er staat in de spelregels niet dat stelen niet toegestaan is :p
 
Bovenaan