• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser

lijkt me niet, was toen 2.0 net uit was ff op colorado gaan kijken, je kunt je lam klikken op bonen plukken voor de opdracht van de indiaan..

vind ik er eindelijk een.. geef ik die aan hem, maak ik de volgende keer ff af, vind ik er nog een... :hmf:
 

DeletedUser

Ik heb ook 2x iets gevonden in een "uur", en dat was onder 100%, en volgens mij niet met de greenhorn quest, maar de laatste weet ik niet meer zeker.
 

DeletedUser5695

Je moet nu 6 keer klikken om van de ene naar de andere wereld te gaan, dat kan dus echt wel minder (voorheen was dat 3 keer) of wil men RSI ontwikkeling stimuleren? Weer zo'n dingetje waar ik me aan stoor bij 2.0...
 

DeletedUser

Je weet dat je via de meeste browsers meerdere tabbladen naast elkaar kan openen, pOON?
 

DeletedUser

Je weet dat je via de meeste browsers meerdere tabbladen naast elkaar kan openen, pOON?

ik kan je verzekeren, ik haat het om online te zijn in meer dan 1 wereld, ik log op 6, log uit, en log in op 8 ;) als ik met meerdere tabbladen zit wordt ik gewoonweg gekker dan dat ik nu ben
 

DeletedUser5695

Goede tips allemaal, maar ik vind het gewoon vreemd dat je zogenaamd een spel verbetert maar het alleen maar omslachtiger maakt om ff te switchen tussen werelden. Ik hou er zelf ook niet van om 4 werelden tegelijk open te hebben staan.
 

DeletedUser2665

Klopt het dat zogenaamde "bonusarbeiden" niet alleen gedurdende de dag veranderen maar ook per wereld anders zijn. Ik wilde op W2 en W7 Les geven. Echter, op W2 is dit een bonusarbeid en op exact dezelfde plaats op W7 is dit niet het geval.
 

DeletedUser14705

Volgens mij is dit niet normaal :D
Refreshen deed niets, moest hele tabblad sluiten en herinloggen.


j8p3dd.png
 

DeletedUser

is het normaal dat je duellevel 4 levels om hoog gaat in 3 duels? Ik vind dit nu wel een beetje heel snel :p
 

DeletedUser

is het normaal dat je duellevel 4 levels om hoog gaat in 3 duels? Ik vind dit nu wel een beetje heel snel :p

Ja dat is normaal, je krijgt namelijk 3x zoveel xp per duel en je duellevel is even snel blijven stijgen, dus zal je level ook 3x zo hard stijgen :p
 

DeletedUser

pff zo stom, 6 levels om hoog met 5 duels. Aan dat tempo zit iedereen zo boven de 1000...
 
Hmm ik vind het wel een nadeel dat je, als je bijvoorbeeld bij de spookstad bent, en dan 3 arbeiden aanzet, je niet als vierde arbeid het teruglopen naar de spookstad kunt doen... blijkbaar omdat je daar dan al bent is die wegwijzer dan verdwenen.

Iemand anders daar ook last van?
 

DeletedUser

Hmm ik vind het wel een nadeel dat je, als je bijvoorbeeld bij de spookstad bent, en dan 3 arbeiden aanzet, je niet als vierde arbeid het teruglopen naar de spookstad kunt doen... blijkbaar omdat je daar dan al bent is die wegwijzer dan verdwenen.

Iemand anders daar ook last van?

jep, ik ook :( was het vergeten te zeggen, maar bij deze dan :D
 

DeletedUser11612

Hmm ik vind het wel een nadeel dat je, als je bijvoorbeeld bij de spookstad bent, en dan 3 arbeiden aanzet, je niet als vierde arbeid het teruglopen naar de spookstad kunt doen... blijkbaar omdat je daar dan al bent is die wegwijzer dan verdwenen.

Iemand anders daar ook last van?

Jop .. beetje irritant als het school is...nog 430 van die opdrachten te gaan..zucht :p
 
Bovenaan