• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Mag ik hier niet meer zitten omdat ik op Grepo mod ben?

Dat is toch wel het meest belachelijke wat ik ooit heb gehoord.
 

DeletedUser

Haha, ga er maar van uit dat er 4 spelers zeuren, maar dat die direct zoveel zeuren dat het lijkt dat grotendeels dat zegt, denk dat grotendeels het juist wel leuk vind:)
 
Al die teksten... laatste paar pagina´s niet gelezen :p

Kheb al een paar leuke creaties gezien.

Overigens, het thema bling bling met die tekst erbij van, ik heb een hart van goud enz. bla bla.
Van die softi onzin enzo, hou ik nie van.
Ik vind het onterecht dat deze winnaar is geworden door dat tekstje, tenminste dat begrijp ik uit girafi's reactie.
Het gaat toch om de KLEDING? Het is een VERKLEEDWEDSTRIJD? Waarom weegt de uitleg dan zo zwaar? Van mij hoefde er helemaal geen tekst bij, dan was het veel leuker geweest... Het is dan aan de mods om de fantasie te creëren en te kijken of ze het snappen wat je probeert uit te beelden, dat is toch veel leuker? Maar goed, achteraf altijd makkelijk praten:p

Ik respecteer de mods echt met de tijd die ze erin hebben gestoken en ik waardeer het ook, maar ik vind het een beetje tja, raar beoordeeld. Er is altijd een soort van persoonlijke voorkeur voor bepaalde personen en afkeur voor bepaalde personen, ik heb het nu over personen. Ik weet dat ik een slecht imago hier heb, ik denk dat ik word gezien als de eeuwige zeur enzo en de driftkikker bla bla en als ik dan zon creatie instuur denk ik... Nou heeft dat wel zin eigenlijk? Er is geen onafhankelijkheid met beoordelingen, ik beweer niet dat er vriendjespolitiek is geweest, maar ik denk wel dat sommige bepaalde creaties minder hoge cijfers GUNNEN. Als de creaties dus bv beoordeeld werden door mensen die hier nooit spelen, dat zou GENIAAL zijn!:p Grepolis mods dus bv. Er is dan volledige onafhankelijkheid!

Leuk lijkt het mij om de andere creaties te zien en wat jullie hebben moeten doormaken met beoordelen:p Helemaal zou ik het te gek vinden als je kon stemmen op bepaalde mensen nog, gewoon om te weten wat de uitslag was geweest als wij met zijn allen mochten stemmen. Hier zal veel vriendjespolitiek komen natuurlijk, maar er zijn ook veel mensen die dit niet doen.
 

DeletedUser13404

Wow... Ik ben teleurgesteld hoor... Hoe typisch dat de actiefste mensen op het forum weer winnen...
En waar slaat dat nu op? Bij bling bling gewoon een grijs kleurtje lelijke kleding zonder zelfs een verduidelijking?? Wtf wint dat?
 

DeletedUser3400

Wow... Ik ben teleurgesteld hoor... Hoe typisch dat de actiefste mensen op het forum weer winnen...
En waar slaat dat nu op? Bij bling bling gewoon een grijs kleurtje lelijke kleding zonder zelfs een verduidelijking?? Wtf wint dat?

de mods vinden dat orgineel:rolleyes:
 

DeletedUser

Sorry Zezema, maar ik vind dat echt onzin. Zelfs ik, met mijn, wat zijn het nu, 4 posts (de posts van de inzendingen niet meegerekend) heb iets gewonnen.. daarbij vind ik het echt onzin dat de mods ervan worden verweten 'corrupt' te zijn en dat ze aan vriendjespolitiek doen. Ik ken geen mods, en ja, ik heb iets gewonnen.

En nu we het toch over de Bling Bling-winnaar hebben: ik vind hem leuk en origineel.
 

DeletedUser13404

Ja... oke, geweldig, hij was niet mooi (oke das een mening ;) ), en paste niet bij het thema... zou ik gewonnen hebben als ik geen kleren aanhad ofzo?
 

DeletedUser

Je kan een mening hebben dat je die niet mooi vind maar zeg het dan en ga niet op zoek naar dingen die er gewoon niet zijn..

Verder, proficiat aan de winnaars, de mods en natuurlijk de bedenker van deze mooie wedstrijd. :)
 

DeletedUser

Ja... oke, geweldig, hij was niet mooi (oke das een mening ;) ), en paste niet bij het thema... zou ik gewonnen hebben als ik geen kleren aanhad ofzo?

Doet me denken aan een inzending, voor freestyle. Had alleen een wit kort broekje aan met als thema: I'm sexy and I know it! :laugh:

Die is me nog heel goed bij blijven hangen, zat echt even te lachen achter mn scherm :p Stond niet in de top3 omdat de rest nét wat orgineler was, maar was ook echt een hele leuke! (Weet zo even niet meer van wie, sorry)
 

DeletedUser8307

Ik ben blij met deze wedstrijd en vond ze leuk bedacht, sommige dingen snap ik niet voor 100%, maar de meeste vind ik wel terecht gewonnen. Of toch een goeie inzending, want daar kan niemand anders over beoordelen dan de mods aangezien wij niks kunnen zien van anderen.
 

DeletedUser13404

Natuurlijk een mooie wedstrijd! Een van de allerleukste!!
Maar gewoon waar ik soms over zit te piekeren is dat ik denk :p dat de mods mij bvb. gaan benadelen en sowieso niet gaan laten winnen, omdat ik een "nogal slechte reputatie heb" :laugh: als spammer en oninteressante feiten poster :D
 

DeletedUser

Natuurlijk een mooie wedstrijd! Een van de allerleukste!!
Maar gewoon waar ik soms over zit te piekeren is dat ik denk :p dat de mods mij bvb. gaan benadelen en sowieso niet gaan laten winnen, omdat ik een "nogal slechte reputatie heb" :laugh: als spammer en oninteressante feiten poster :D

mods zijn er om een objectieve mening te geven, ik denk niet dat ze je zo extreem negatief gaan benadelen, het kan wel zijn in het onderbewustzijn, maar er zijn ook sowieso game mods die je reputatie niet kennen ;D
 

DeletedUser

Doen ze wel, ik heb alleen gewonnen dankzij de groene appeltjes die ik altijd op hun bureau leg. Ik zal ene rechtzaak aanspannen tegen the-west :blink:
 

DeletedUser

Appelflapeter101 is een held! Die durft tenminste te zeggen waar het op staat.
 

DeletedUser

appelflap heeft deels gelijk, als het gaat om wie het meeste fantasie gebruikt bij het verkleden, dan klopt het niet... als ik zeg
verkleed je rijk, dan kom je ook niet als een straatarme eh :blink: je gaat dan niet zeggen, me ware rijkdom zit in m'n hart...

en dan heb je ook nog de camp mods; die doen hun werk, ze doen hun werk goed, en we mogen niet klagen

en dan nog om iedereen de mond te snoeren; appelflap durft zijn mening te zeggen :rolleyes: en hoelang ik weet mag iedereen een eigen mening hebben
 
Bovenaan