• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Btw de 3e sleutel is tegenwoordig in ieder z'n ogen ook een edel wapen? Lijkt mij een zeldzaam product. Maargoed visie verschilt dan.

@simmies met het uniek kistje kan toch gebeuren dat juist jij door berekeningen iets minder dan 10k uit een kistje krijgt. Dat is dan de pech waar jullie over spreken.inno behoud zich dan gewoon op het feit dat scriptfouten in sommige gevallen kunnen voorkomen. Je krijgt een excuus en daar mag je het mee doen. Totdat je nog eens betaald. En ze het nog eens doen. Dus je pakt eigenlijk iedere keer jezelf ermee

Edit:
En wat wil je dan? Kan ook een mod aanklagen wegens valse voorwendselen hier. Maar vind een mod kan er niets aan doen wat inno niet nakomt. Want voordat ik dat kistje kocht heb ik het er nog met een mod over gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Er staat volgens mij heel duidelijk in de beschrijving van de kist:

deze kist zou zeldzame voorwerpen kunnen bevatten.

hij zou deze dus kunnen bevatten, maar ook niet! Lijkt me duidelijk. Ik heb ook zo'n kist gekocht voor een miljoen $, ben er ook niet boos over dat er maar een seth bullocks in zat...
 

DeletedUser

Markie je hebt gelijk wel mooi vind ik nu het feit dat een mod zegt van dat unieke kistje. Terwijl dat dan ook gewoon pech is. Maar maakt me weinig meer uit heb al deels van m'n edele items verkocht. Had alle schietwapens op Ikes na dus ja. Zou zeggen speel zelf wel voor kerstman.
 

DeletedUser

Er staat volgens mij heel duidelijk in de beschrijving van de kist:

deze kist zou zeldzame voorwerpen kunnen bevatten.

hij zou deze dus kunnen bevatten, maar ook niet! Lijkt me duidelijk. Ik heb ook zo'n kist gekocht voor een miljoen $, ben er ook niet boos over dat er maar een seth bullocks in zat...

Ik heb ook een miljoen uitgegeven voor zo'n kist. Om een miljoen bij elkaar te krijgen ben je wel aardig lang bezig (en 20 euro is ook niet niks) als je dan een slecht item krijgt dan is dat wel een beetje oneerlijk vind ik. Ik weet dat inno geld uit het spel wil, maar dit is overdreven.
 

DeletedUser10466

Zucht, een allygenootje van mij heeft op Arizona Gouden Tomahawk gekregen en op Briscoe, Taschunka's en Boone's én Grants, Tsjezus, over een paar dagen hebben we een nieuwste hoogste hit ooit denk ik:)
 

DeletedUser

MMA klopt oud stadsgenootje van ons. Is naar jullie gekomen voor wat rustiger te spelen. Heb hem al tg gestuurd. maar gaat nergens meer over in dit spel nu. Vind het echt TE ver gaan. Had gewoon gedaan als die kistjes zeiden. tm de duurste edele wapens/broeken ipv die items welke spelers niet behoren te hebben.

Ach denk over 6 maanden stekker uit the west lijkt het wel op zo.
 

DeletedUser12590

Gouden regel: verspil je nuggets er gewoon niet aan. Al krijg je een Innogames riem, Golden Tomahawk of een 3e sleutel. €20,- betalen voor 1 (1!) Premium kistje is toch belachelijk? Koop van die €20,- toch een paar bakken met Ben & Jerry`s, daar kan je pas echt van genieten.:laugh:
 

DeletedUser10983

yeaah we hebben weer een kerst cado gekregen mijn inhoud was 1 dropje

ja idd belachelijk ik heb hem ook opengemaakt zat 1 peperkoek in. het andre kerst cado van de opdracht kerstmis (kerstengel) heb ik niet eens opengemaakt vind dat paketje leuker dan zo een snoepje :)
 

DeletedUser

Als ik zo de berichten lees op ons forum, heeft iedereen een snoepje gehad. Bij mij was het een marsepeinen aardappel ... Blijkbaar is het de bedoeling?
 

DeletedUser10983

ik heb heel di eopdracht voor de 2e keer gedaan voor dat pakje. en daar zou dan 1 snoepje in zitten. beetje raar :(
 

DeletedUser

gouden regel: dit is een 18+ spel ;) (alleen volwassenen kunnen €100 uitgeven voor 10 premiumkisten :D)
 
Bovenaan