• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Grote Bidden Topic

DeletedUser4891

Dat slaat op dat hij gek word van iedereen die zegt dat hij een vlag v.d. unie vond nadat hij gebid had.;)
Mischien een leuk proefje, 100 nieuwe accounts starten en testen hoeveel vlaggen je vind.:p
 

DeletedUser

kan het niet zo zijn dat bidden voor duels is ?

dat is het enige waar nog niet over gespraat is (het is maar een gok ik heb geen bewijs)
 

DeletedUser

Daar heb je denk ik gelijk in. Ookal... er zal toch wel een reden zijn om een kerk in de stad te maken.
 

DeletedUser12132

Ik heb bij betrouwbare bronnen gehoord dat als je voor het uitbouwen van een winkel gaat bidden en je zorgt dat een winkel een lvl up gaat dat er misschien zeldzame dingen in de winkel te vinden zijn!
 

DeletedUser9667

Ik heb gisteren op w5 nog eens gebid voor een arbeid resultaat:







Toeval? Ik denk het niet :D
 

DeletedUser

Misschien wist er maar één mens het juiste nut en is die juist gestorven.
:(

Of heel dat edele wapens-topic is eigenlijk een verborgen tip dat bidden gewoon bezigheidstherapie is.;)
 

DeletedUser

volgens mij is het dat als je 5000x bid je na de 5000e keer word opgenomen naar de the-west spelers hemel.
 

DeletedUser

En als je in de hemel zit krijg je
*een nieuw wapen: het gouden lepeltje
*een nieuw hoofddeksel: de aureool
*vleugels als rijdier
 

DeletedUser4891

Mag ik jullie erop wijzen dat dit een serieus forumonderdeel is en dat er hier mods rondlopen....;)
Ik denk niet dat mods deze 'olifantenfabels' leuk vinden.
 

DeletedUser

Mag ik jullie erop wijzen dat dit een serieus forumonderdeel is en dat er hier mods rondlopen....;)
Ik denk niet dat mods deze 'olifantenfabels' leuk vinden.

veel andere dingen dan speculeren kan je niet in dit topic of vergis ik mij?:hmf:
 

DeletedUser

inderdaad, ik ben gewoon heel serieus aan het nadenken over het bidden.
En de: the-west hemel vind ik zo gek nog niet.
 

DeletedUser

Hmm, ik denk dat ooit op een dag, svinc ons vertelt,
dat je met bidden,
NIKS kan, net als met die mooie verhaaltjes over edele wapens @ wiki :)
 

DeletedUser

dat je met bidden,
NIKS kan, net als met die mooie verhaaltjes over edele wapens @ wiki :)

bedoel je dan dat je met bidden wel iets kan ?

want in de wiki staat:
Welk effect bidden heeft blijft een mysterie, maar in ieder geval is het niet zinvol teveel te bidden.

en aangezien ik 15 minuten bidden teveel vind, zou het dus niet zinvol zijn, maar nu beweer jij het tegendeel als je zegt dat wat in de wiki staat niet juist is
 

DeletedUser

bedoel je dan dat je met bidden wel iets kan ?

want in de wiki staat:


en aangezien ik 15 minuten bidden teveel vind, zou het dus niet zinvol zijn, maar nu beweer jij het tegendeel als je zegt dat wat in de wiki staat niet juist is

Nee, als voorbeeld nam ik de edele wapens in de wiki,
 

DeletedUser

Wat heeft de verhalen van de edele wapens waar tips in verstopt zitten te maken met bidden? Op w7 ga ik 150min bidden en arbeiden doen, ik laat zien wat ik vind.
 
Bovenaan