• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

geen idee, maar een vette update
ik ben bouwer op wereld 3 en normaal kreeg ik voor een arbeid 50 dollor krijg ik er 189 dollar voor een arbeid arbeid: boerderij bouwen!
 

DeletedUser

weet juist iemand nu al hoe ik NPC duels echt werken ?
XP's ?
en hoe daalt diet moeilijkheid ?
1 per dag of meer ?

ik versta er niets van ;)

ik voor sommige krijg ik 140 xp
voor andere 21 xp terwijl zen level veel hoger was :s
 

DeletedUser

weet juist iemand nu al hoe ik NPC duels echt werken ?
XP's ?
en hoe daalt diet moeilijkheid ?
1 per dag of meer ?

ik versta er niets van ;)

ik voor sommige krijg ik 140 xp
voor andere 21 xp terwijl zen level veel hoger was :s


De moeilijkheid daalt volgens mij 5 per dag
Wat valt er nu niet te verstaan aan die NPC duels... Gewoon 2 knopjes aanklikken en je bent al bezig...


De EP en $ hangt veel af van de moeilijkheid, maar is volgens mij wel een groot deel random
 

DeletedUser

ziet er mooier uit:rolleyes:

maar er zitten nog taalfouten in en het is wel een beetje nep bij de npc's dat ze bijv level 60 zijn en een wapen voor level 70;)

naamloosrl.png


je kan duidelijk het level van "Maurits Klein" zien en dat is 57 terwijl je voor de roestige buntline level 72 nodig hebt

verder zie je bovenaan duelle staan dat is een taalfoutje dus kan ook veranderd worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

5 per dag dat is wel veel eig ;)
dan moet je 6 duels doen per dag om ooit 1 per dag te kunnen stijgen ;

het kan zijn dat het zo is maar dan vind ik dat toch niet logisch ;)
xp hangt niet af van geluk hoor ;)
van flauwvallen hangt het wel al af heb ik gemerkt ;)
 

DeletedUser

echt leuke nieuwe updates.. wel een vraag? op het forum kun je enquêtes maken maar waar? of is dat alleen voor mensen met rechten?:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ziet er mooier uit:rolleyes:

maar er zitten nog taalfouten in en het is wel een beetje nep bij de npc's dat ze bijv level 60 zijn en een wapen voor level 70;)

naamloosrl.png


je kan duidelijk het level van "Maurits Klein" zien en dat is 57 terwijl je voor de roestige buntline level 72 nodig hebt

verder zie je bovenaan duelle staan dat is een taalfoutje dus kan ook veranderd worden

dat van duelle dat moet gewoon nog vertaald worden.
 

DeletedUser

Ik heb op het beta forum gevonden dat als je een NPC ko legt dat je meer EP en $ krijgt
 

DeletedUser

Ik heb op het beta forum gevonden dat als je een NPC ko legt dat je meer EP en $ krijgt

dat heb ik zelf ook al ondervonden
is dat soms ook dat je ep = normale ep x 5
in ieder geval komt dit er redelijk bij in de buurt maar ik heb er maar 2 KO geschoten dus ik ben helemaal niet zeker:D
 

DeletedUser

volgens mij maakt de schade die je doet ook uit in wat je krijgt. :p ik had net maar 1 hit (voor het eerst :p) en kreeg maar 9 ep. (ja, dit komt ook door een slecht moraal)
 

DeletedUser9872

klopt het dat als je nu geld stort en je transactiekosten worden afgetrokken dat (en daar dan de helft van in de stadskassa) het geld dat in de stadskassa ook bij het overzicht 'inwoners' bij de stad er bij komt dus bv als ik 10 stort met een uitgebouwde bank dan gaat er 2 van in de stadskassa
en dan lijkt het of ik die heb gestort als je kijkt bij de uren uitbouw en de stortingen samen (bij inwoners)

alvast bedankt voor het antwoord ;)
 

DeletedUser

klopt het dat als je nu geld stort en je transactiekosten worden afgetrokken dat (en daar dan de helft van in de stadskassa) het geld dat in de stadskassa ook bij het overzicht 'inwoners' bij de stad er bij komt dus bv als ik 10 stort met een uitgebouwde bank dan gaat er 2 van in de stadskassa
en dan lijkt het of ik die heb gestort als je kijkt bij de uren uitbouw en de stortingen samen (bij inwoners)

alvast bedankt voor het antwoord ;)

Als je 100 stort bij een uitgebouwd stad dan gaat er 4% van die 100 naar de stadskassa. Dat is $4. Dit wordt bijgeteld bij het overzicht in het stadhuis bij 'inwoners'.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan