• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik daag jullie uit :)

DeletedUser

de challenge was wa easy denk ik
maar 50 is dan weer nie haalbaar denk ik
45 mss ?
ga zien hoever ik geraak..
 

DeletedUser

shit, dankzij m'n mislukte npc's is popo 2e met level 40 :(

Maaaaarja! ik moet nu helaas nog ff wachten
 

DeletedUser905

Word close denk ik..
Maargoed. Eerst morgen m'n Hw Deringer halen :D Eerste speler met Hw Deringer geloof ik :p Wel al Scherpe Floretten gezien. En dan gaan we weer knalleuh! :D
 

DeletedUser

Word close denk ik..
Maargoed. Eerst morgen m'n Hw Deringer halen :D Eerste speler met Hw Deringer geloof ik :p Wel al Scherpe Floretten gezien. En dan gaan we weer knalleuh! :D

die heb ik al 4 dagen :p

jammer dat ik heb nog niet kan dragen, maar dat is iets anders. ;)
 

DeletedUser905

euh, die had ik eergister al :D en ownage guy gister :p
Ik boedelde de eerste die ermee ging duelleren :p Zag gisteren 2 of 3 spelers die m hadden, maar die waren stadsloos :D
Morgen begin ik ermee te duelleren :)
 

DeletedUser905

Eerste 2 duels ermee verloren :eek:
Verloren van Dirk-Jan... Maargoed.. Tegen een hit van -141 op m'n arm van Scherpe Machete kon ik niet op :p
En tegen Monkey D Luffy raakte ik op eens of andere miraculeuze wijze niet :mad: En hij maar -23 :mad::mad::mad:
 

DeletedUser

ach, ik zal spoedig bij een stad gaan. Kunnen jullie je agressie lekker kwijt op mij :D
 

DeletedUser11811

Eerste 2 duels ermee verloren :eek:
Verloren van Dirk-Jan... Maargoed.. Tegen een hit van -141 op m'n arm van Scherpe Machete kon ik niet op :p
En tegen Monkey D Luffy raakte ik op eens of andere miraculeuze wijze niet :mad: En hij maar -23 :mad::mad::mad:


en nu ben je KO :D
zet mij maar op 3 in je profiel ;)
 

DeletedUser905

Stond er op ongeveer hetzelfde tijdstip als na de aanval :D

Wel jammer dat ik net een hit van Dirk-Jan op m'n koppie had van -195 :o:(
Maar nu kan ik wel m'n motivatie eindelijk weer een goed ophoog krikken. Die bleef nu steeds rond de 80% hangen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

Stond er op ongeveer hetzelfde tijdstip als na de aanval :D

Wel jammer dat ik net een hit van Dirk-Jan op m'n koppie had van -195 :o:(
Maar nu kan ik wel m'n motivatie eindelijk weer een goed ophoog krikken. Die bleef nu steeds rond de 80% hangen ;)

Vind je het gek dat je motivatie laag wordt als je tot 5u 's nachts door duelleert?:p
 

DeletedUser905

Vind je het gek dat je motivatie laag wordt als je tot 5u 's nachts door duelleert?:p
Maar ik begin ook pas om 4u snachts :D
Nu level 33½.. Hoeveel dagen hebben we nog? Ben bang dat t me niet gaat lukken om ook 40 te worden in 40 dagen :(
 

DeletedUser

haha nee joh, hij loopt nog altijd een dik level voor ;) Hij staat nu bij spookstad dus dat heeft hem een paar uur gekost he :)
 

DeletedUser

40 op 29 dagen

11 dagen over
ben weer lekker naar de 8ste plaats geklommen ! yippie ;)
 
Bovenaan