• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik daag jullie uit :)

DeletedUser905

Meer dan 6u eh :p Je hebt ook nog een eerst t product nodig :D

Maareuh.. -9 voor Op verkenning gaan.. 45% EP. Eindelijk wat beters dan die 25% van Vee Brandmerken :o Maar het kan nog steeds niet op tegen m'n duelleren :p
 

DeletedUser

pff netjes. sinaasappels is nog altijd het beste bij mij, en he blijft ook wel even zo :p wel kan ik bijna munitie transporteren, maar daar heb ik denk ik niet zoveel aan voor ep :(
 

DeletedUser905

Hier ook niet zo ver meer van munitie, maar ja.. Ik ga dat denk ik niet zo vaak doen :p Die LP willen er snel vanaf hoor :D
 

DeletedUser

ja, ik ga et zoiezo niet doen voor de 10 arbeidpunten erop. naja, ik heb wel munitie nodig voor de soldaten opdracht nu, dus ik denk dat ik het toch wel snel ga doen. :rolleyes:
 

DeletedUser905

Ik zit vast bij soldatenopdrachten. Kan geen Graan malen :o -1 :(
 

DeletedUser

haha :p

ik moet nu eerst even lvl 32 worden. gelukkig alles afgesloten tot daar ;) en ik verwacht verder ook geen problemen, allee weet ik niet of ik wel op tijd geweren kan handelen. :o
 

DeletedUser10964

Meer dan 6u eh :p Je hebt ook nog een eerst t product nodig :D

Maareuh.. -9 voor Op verkenning gaan.. 45% EP. Eindelijk wat beters dan die 25% van Vee Brandmerken :o Maar het kan nog steeds niet op tegen m'n duelleren :p

die had ik al :p
lol ik kan al paar lvls agaven plukken en ben lvl 21 :D
 

DeletedUser905

Tis maar net hoe je je vaardigheden indeelt eh ;) Maar t lukt me wel denk ik :)
 

DeletedUser9519

haha :p

ik moet nu eerst even lvl 32 worden. gelukkig alles afgesloten tot daar ;) en ik verwacht verder ook geen problemen, allee weet ik niet of ik wel op tijd geweren kan handelen. :o

Met indianen handelen of geweren verkopen, allebei tegelijk kan niet ;)
 

DeletedUser905

Ik kan tegen die tijd beide hoop ik :p
-31 indiaantjes, en -113 geweertjes. :D
 

DeletedUser

ik zit nog maar 200 van 29 ;) maar doe bijna alleen maar geld jobs, moet even wat sparen voor duelset :D
 

DeletedUser905

:eek:
Hoe kun je me opeens ingehaald hebben? :p
Ik ga ffkes wat karakterjobs doen, en tussendoor voor wat geld en geluk :) Lastig als je $6550 moet hebben in een redelijk korte tijd :eek: :o
 

DeletedUser

:eek:
Hoe kun je me opeens ingehaald hebben? :p
Ik ga ffkes wat karakterjobs doen, en tussendoor voor wat geld en geluk :) Lastig als je $6550 moet hebben in een redelijk korte tijd :eek: :o

pff. ik ben aant sparen voor 4000 (bijna binnen) maar moet daarna ook nog 2000 voor opdracht spullen :(
 

DeletedUser

Mooi mooi foppe proficiat met de snelheidsprestatie om al in 22 dagen lvl 40 te zijn!
Maar wie laatst lacht, best lacht!
Ik ben op 2 dagen van ranking 26 naar 15 gegaan en ik zal zeker en vast binnenkort ook level 40 zijn!
Hoe je maar vast aan alle takken van de bomen (pas op als iemand bos gaat rooien) want ik kom er aan!
En die 1ste plaats? Die wordt van mij! :D
 
Bovenaan